Nachtcafé 2011
+15
Cheesegirl
lyke
Zwerver
Minx
Zwoesj
Suus
Burn
Merai
Zininzon
Toet
Sweety
May
Sjaantje
Qiara
Roze Roos
19 plaatsers
Pagina 25 van 40
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Re: Nachtcafé 2011
Smikkell schreef:*Blij met de woningbouw die ik overal voor kan bellen, zonder kosten* Maar daar heb je niets aan, natuurlijk!ABE schreef:Sjaantje schreef:ABE, jouw wc zit ingebouwd he? Lekt ie dan achter / in het muurtje? Kun je daar dan überhaupt nog wel bij, vraag ik me ineens af? Of moet je dan het hele muurtje slopen?
Ik zie opeens ook dat hij weer een tegel heeft gescheurd. Dus het is gewoon goed mis daar. Ik heb SaniBroyeur net een mail gestuurd met de vraag of hun toiletten ook regulier bezoek garanderen en ik kreeg terug dat mits goed geinstalleerd mijn toilet een levensduur van 10 jaar heeft en regulier gebruik niet in de weg staat. Dus meneer met eigen bedrijf, maar eigenlijk Beun de Haas krijgt van mij gewoon een ingebreke stelling aangetekend. Want hij fikst dit gedoetje maar. Ik ben er klaar mee!
Maakt niets. Je hebt gelijk. Ik heb spijt van mijn koop! Maar goed, ik heb net alles naar mijn smaak. Ik laat het me niet afnemen. Dus ik ga morgen gelijk weer actie ondernemen. Hij maakt er maar een gewoon toilet in, of ik laat het voorkomen. Ik wil dit niet meer. Het is mijn THUIS, niet mijn huis waar ik toevallig een sleutel van heb gekregen. Ik heb hier ALLES voor gedaan, dus ik laat me nu niets meer in de winden leggen.
Gast- Gast
Ik durf eigenlijk nooit echt te schreeuwen . Ik denk wel dat het op kan luchten...
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Megara schreef:ABE, wat een pech met je huis. Je had eerder ook al lekkage toch?
Ja! En ik heb dit weekend net alles naar smaak geverfd. Eigen kleuren. Eigen dingen. F.U.C.K! Het is net alsof het mij niet is gegund....
Gast- Gast
Daarom!! Naar de duinen of een andere stille plek en even flink gillen!!Qiara schreef:Ik durf eigenlijk nooit echt te schreeuwen . Ik denk wel dat het op kan luchten...
Gast- Gast
Qiara schreef:Ik durf eigenlijk nooit echt te schreeuwen . Ik denk wel dat het op kan luchten...
Tip van Sjaan :joker:
Ga oppassen op een klein kindje, en ga samen lekker gek doen. Geloof me, daar komen ook wat decibellen bij kijken
Buiten dat lijkt het me ook heerlijk om eens op een verlaten strand tegen de wind in te gaan gillen. Lekker even alles eruitgooien
ABE: laat de moed niet zakken!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Smikk: Want? Anders was je morgen (vandaag dus eigenlijk) naar de duinen gegaan?
Ik hing nog in het dagcafé, maar ik was niet zo goed op de hoogte van de tijd ...
Dit was trouwens mijn laatste reactie in het dagcafé:
KUT!! Is het al zo laat?
Ik ga slapen! Trusten, snoepjes!
KUT!! Is het al zo laat?
Gast- Gast
OOk!Sjaantje schreef:Smikk: Want? Anders was je morgen (vandaag dus eigenlijk) naar de duinen gegaan?
Nee, dan had ik veel meer ondernomen en met mensen van hier afgesproken.
Gast- Gast
Ik las het... Maar zó laat is het toch niet?Alex schreef:Ik hing nog in het dagcafé, maar ik was niet zo goed op de hoogte van de tijd ...
KUT!! Is het al zo laat?
Gast- Gast
ABE schreef:Megara schreef:ABE, wat een pech met je huis. Je had eerder ook al lekkage toch?
Ja! En ik heb dit weekend net alles naar smaak geverfd. Eigen kleuren. Eigen dingen. F.U.C.K! Het is net alsof het mij niet is gegund....
Dan is het nog even extra k*t! Verkopen dat huis, maar dat is zo makkelijk gezegd.
Gast- Gast
Toch truste Lexie..Smikkell schreef:Ik las het... Maar zó laat is het toch niet?Alex schreef:Ik hing nog in het dagcafé, maar ik was niet zo goed op de hoogte van de tijd ...
KUT!! Is het al zo laat?
Gast- Gast
Slaap lekker Alex!
Smikkell, ik kan het me helemaal voorstellen. Geeft je toch een hoop vrijheid, zo'n OV!
Smikkell, ik kan het me helemaal voorstellen. Geeft je toch een hoop vrijheid, zo'n OV!
Ik heb momenteel sowieso niet zoveel vrijheid, maar mét OV zet ik vast makkelijker die stap. En als ik straks geen ´vrije dagen´ meer heb, dan baal ik dat ik nu mijn OV niet geregeld heb en er niets mee heb gedaan, denk.Sjaantje schreef:Slaap lekker Alex!
Laatst aangepast door Smikkell op zo 27 maa 2011 - 12:03; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Precies! Dan is er toch minder dat je tegenhoudt, lijkt me. Maar kun je nu alsnog je OV regelen? Ja sorry het is voor mij al zó lang geleden dat ik niet eens meer weet hoe het allemaal zit. Bovendien heb ik nooit echt wat met mijn OV-kaart gedaan maar ik moest hem hebben omdat ik dan geen eigen bijdrage taxivervoer had (om naar school te gaan)Smikkell schreef:Ik heb momenteel sowieso niet zoveel vrijheid, maar mét OV zet ik vast makkelijker die stap. En als ik straks geen ´vrije dagen´ meer heb, dan baal ik dat ik nu mijn OV niet geregeld heb en er iets mee gedaab heb, denk.Sjaantje schreef:Slaap lekker Alex!
Ik heb een OV, maar die is ´stuk´. Moet dus een nieuwe aanvragen en dat duurt zo´n 3 weken. Heb dat alleen nog (steeds) niet gedaan..
Gast- Gast
Mooie uitdaging om morgen te gaan doen? Dan kun je er over 3 weken mooi van genieten!
:joker: Sjaan zegt: doen!
Dat heb ik eerder gehoordSjaantje schreef:Mooie uitdaging om morgen te gaan doen? Dan kun je er over 3 weken mooi van genieten!
Ja, ik hoop het morgen te regelen!
Gast- Gast
Dan zal er wel een kern van waarheid inzitten
Smikkie, ik ga je er morgenavond naar vragen, goed?
Smikkie, ik ga je er morgenavond naar vragen, goed?
Kom op, Smik! Je kan het!
Trusten, Alex!
Trusten, Alex!
Qiara- Ratel
Zie je, Q en ik staan beide achter je!
Edit: beide of beiden?? Dat weet ik in zo'n geval als dit dus nooit
Beide of beiden?
In dit geval moet het dus beiden zijn, volgens mij. Of gewoon allebei of alle twee gebruiken
In dit geval moet het dus beiden zijn, volgens mij. Of gewoon allebei of alle twee gebruiken
Qiara- Ratel
Q, je hebt gelijk... thanx! had ik al eens gezegd dat ik niet zo'n google-wonder ben?
Beiden bij personen, beide bij dieren en voorwerpen.Sjaantje schreef:Zie je, Q en ik staan beide achter je!
Maar geen beiden bij personen als het gaat om: beide opa's hebben grijs haar! Wel: BeideN hebben grijs haar. Snap je?
Gast- Gast
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Pagina 25 van 40
Permissies van dit forum: