Nachtcafé 2011
+15
Cheesegirl
lyke
Zwerver
Minx
Zwoesj
Suus
Burn
Merai
Zininzon
Toet
Sweety
May
Sjaantje
Qiara
Roze Roos
19 plaatsers
Pagina 22 van 40
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Re: Nachtcafé 2011
Ik ben er ook!
Kan weer s niet slapen.. hoor allemaal geluiden en denk veel te veel na over vanalles..
Kan weer s niet slapen.. hoor allemaal geluiden en denk veel te veel na over vanalles..
lyke- Prater
- Aantal berichten : 641
Punten : 850
Registratiedatum : 13-12-10
Reva schreef:Wat naar Lyke, heb je dat altijd?
Nja meestal heb ik het als mijn vriend weg is.. en die is nu al 2 weken weg en t slechte slapen word steeds erger.
lyke- Prater
Ow, das wel klote Ik ben wel blij dat ik het niet erg vind om alleen te slapen, haha. Zou niet handig zijn
Gast- Gast
Reva schreef:Ow, das wel klote Ik ben wel blij dat ik het niet erg vind om alleen te slapen, haha. Zou niet handig zijn
Het alleen slapen vind ik ook niet heel erg. Meer het alleen thuis zijn enzo.
Eigenlijk maak ik me druk om niks en dat zeg ik ook steeds tegen mezelf.
Meestal ga ik nadenken over wat ik allemaal nog moet doen en een hele planning in mijn hoofd maken zodat ik niet aan nare dingen kan denken.
Maar vandaag helpt dat dus niet
lyke- Prater
Vervelend dat de dag anders ging dan je wilde, Smik. Ah, , wil je er hier nog iets over kwijt?
Vervelend, Lyke!
Vervelend, Lyke!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Ik vind het rot dat je zo verdrietig bent Smikkie....
Ik had al geschreven in het dagcafé maar simpel, ik heb een extreem allergische reactie gehad, die verband had met de allergische reactie die ik al had (ogen) en toen moest ik naar het ziekenhuis. Spuit erin en ik was weer normaal van vorm...
Weer eens wat anders ;-)
Ik had al geschreven in het dagcafé maar simpel, ik heb een extreem allergische reactie gehad, die verband had met de allergische reactie die ik al had (ogen) en toen moest ik naar het ziekenhuis. Spuit erin en ik was weer normaal van vorm...
Weer eens wat anders ;-)
Gast- Gast
Dolores schreef:Ik vind het rot dat je zo verdrietig bent Smikkie....
Weer eens wat anders ;-)
Wow dat lijkt me niet fijn om mee te maken!
lyke- Prater
Maar je bent er wel geweest, ook al had je misschien niet veel keus, toch goed van je.Dolores schreef:Ik vind het rot dat je zo verdrietig bent Smikkie....
Weer eens wat anders ;-)
Vervelend dat het nodig was. Niet helemaal over dus?
Ach, misschien is het eens goed om zo verdrietig te zijn.
Gast- Gast
Dank je wel, Smik..
En nee, er was niet echt meer sprake van keuze...
Soms is echt verdriet hebben om bv alles wat ooit vanzelfsprekend was en nu onzeker of instabiel, juist goed....Een soort rouwproces, zeg maar..
Lyke, ik heb het al eerder gehad, ik heb een aantal allergieën waarbij ik ook zo extreem reageer, voor voedingsmiddelen, dus ik herkende het op tijd...
Maar, jij hebt wel gelijk want zeker de eerste keren was het best heel eng..
Soms is echt verdriet hebben om bv alles wat ooit vanzelfsprekend was en nu onzeker of instabiel, juist goed....Een soort rouwproces, zeg maar..
Lyke, ik heb het al eerder gehad, ik heb een aantal allergieën waarbij ik ook zo extreem reageer, voor voedingsmiddelen, dus ik herkende het op tijd...
Gast- Gast
Dolores schreef:Dank je wel, Smik..
Heb je zelf dan niet zon pen waarmee je jezelf kan injecteren of iemand anders? Ik ken ook iemand met een pinda allergie en die moet die pen altijd bij zich hebben
lyke- Prater
Ja, die had ik (heb ik trouwens) ook, maar niet bij me omdat er geen sprake was van risico op die reactie...
Ik eet die dingen niet...
Dit was geen reactie op voeding, maar op medicatie, die ik gekregen had van een arts
Ik eet die dingen niet...
Dit was geen reactie op voeding, maar op medicatie, die ik gekregen had van een arts
Gast- Gast
Ik kan vooraal geen keus maken wat betreft de therapie..Dolores schreef:Dank je wel, Smik..
Gast- Gast
Als ik je daarin evt kan helpen, voel je welkom om te pm-en
Voor nu ga ik jullie verlaten.....
Ik wens jullie nog een goede nacht...
Gast- Gast
Heb je geen goed gevoel bij die 5 dagen, Smikk? Over wat gisteren aan bod kwam, dat dat voor je gevoel voor andere mensen is?
Gast- Gast
Slaap lekker, Do!
Laatst aangepast door Qiara op za 26 maa 2011 - 15:00; in totaal 1 keer bewerkt
Qiara- Ratel
Er zal inderdaad nog wel een PM jou kant op gaanDolores schreef:Als ik je daarin evt kan helpen, voel je welkom om te pm-en
Truste..
Gast- Gast
*
Laatst aangepast door Smikkell op za 26 maa 2011 - 15:06; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik vond het echt gezellig om weer eens mee te kletsen .
Sorry voor mijn afwezigheid, ik ga slapen!
Alvast slaap lekker voor straks allemaal
Sorry voor mijn afwezigheid, ik ga slapen!
Alvast slaap lekker voor straks allemaal
Gast- Gast
Slaap lekker, June!
Laatst aangepast door Qiara op za 26 maa 2011 - 15:00; in totaal 1 keer bewerkt
Qiara- Ratel
Qiara schreef:Slaap lekker, June!
Ik kan me goed voorstellen dat je ook graag je eigen dingen wil blijven doen, naast de therapie, Smik! Het is wel echt veel.
Dit kan ik me ook heel erg goed voorstellen.. Het lijkt mij ook wel een meerwaarde, dat je daarnaast ook gewoon een leven hebt. Maar ik heb er geen verstand van.
Gast- Gast
*
Laatst aangepast door Smikkell op za 26 maa 2011 - 15:06; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
*
Gast- Gast
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Pagina 22 van 40
Permissies van dit forum: