Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kindermisbruik door Robert M.

+23
Bolleke
RYW
TGR
Laquisia
Moon
Schaapke
Printje
Mint
SuperGrover
Lindsya
Merai
juffie001
Tania
Blond
Julia
Pinkel
Mariposa
Arwyn
Sweety
Angela_1986
loesje
Zwoesj
Lynn_
27 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Kindermisbruik door Robert M. - Pagina 3 Empty Re: Kindermisbruik door Robert M.

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 4:49

Ik vind het echt verschrikkelijk wat hij heeft gedaan.
Niet aanvallend bedoelt, maar voor degenen hier met kinderen die zeggen tegen de doodstraf te zijn: wat zou je een goede straf vinden als hij jouw kind(eren) had misbruikt?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Kindermisbruik door Robert M. - Pagina 3 Empty Re: Kindermisbruik door Robert M.

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 4:57

Ik heb geen kinderen en weet echt niet wat ik zou doen.. Maar ik zag laatst een verhaal op tv waarbij een kind was misbruikt en die moeder heeft toen die misbruiker vermoord en kwam in de gevangenis terecht. Die vader was overleden.

Dit kind kwam dus met trauma en al bij jeugdzorg terecht zonder ouders, helemaal alleen.

Volgens mij kun je je aandacht beter 100% op je kind richten en 0% op die zak, want die verdient totaal niets.

Dit is heel makkelijk gesproken, maar ik denk echt dat je kind op dat moment de volle aandacht verdient.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 5:02

Ik heb er momenteel zoveel over gehoord en gelezen dat ik denk dat als ik die klootzak ooit tegen zou komen, mocht hij vrij rondlopen, compleet kapot zou schelden op mijn minste. Ik ben daar echt heel fel in. Maar ik herhaal mezelf vaak ( sorry ) dus kan best zijn dat ik dit al gepost heb, en volgens mij heb ik dat ook lol! . ( Ben de laatste weken extreem moe. )

Gast
Gast

Bericht  Laquisia za 19 maa 2011 - 5:39

Oh mijn god. Hoe kom je tot zulke daden? Hoe ziek moet je geest wel niet zijn om zoiets uberhaubt te bedenken en daarna ook nog uit te voeren. Een passende straf, ik weet het echt niet.
Al zou ik zijn p*k er graag met een kaasschaf stukje voor stukje af willen schaven.
Laquisia
Laquisia
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 5:40

Coco schreef:
Isabella schreef:
Dat vind ik juist niet. Ik vind dat hij mag lijden en boeten voor zijn daden, en met de doodstraf is hij overal vanaf.

Ik ben ook echt tegen de doodstraf. Maar een monster als deze mag gewoon nooit meer vrijkomen. Die is na zoveel slachtoffers mijn inziens echt niet meer te genezen.
Gezien zijn leeftijd (als hij nog een bejaarde gaat worden) gaat hij dan wel echt klauwen vol geld kosten (zo'n 70.000 per jaar alleen nog maar aan detentie). En dan na te gaan dat levenslang niet eens mogelijk is.
Dan ga ik weleens denken dat zo iemand maar beter de doodstraf kan krijgen. Maar goed, erachter staan doe ik dan alsnog niet.

Daar heb je inderdaad wel gelijk in, daar had ik eigenlijk niet gelijk bij stilgestaan. Het is eerlijk gezegd erg krom geregeld.

Gast
Gast

Bericht  SuperGrover za 19 maa 2011 - 6:32

juffie001 schreef:
SuperGrover schreef:Ik vind het afschuwelijk, levenslang opsluiten, nooit vrij laten komen, maximaal beveiligen. Maar to be honest vind ik sommige reacties hier best schokkend.

wat hij heeft gedaan is schokkend. Arme onschuldige kinderen die niks, maar dan ook niks hebben kunnen doen om die smerige vieze gore hond van ze af te laten blijven.
Dat ontken ik toch ook niet? Het is afschuwelijk, walgelijk, maar ik krijg ook rillingen van mensen die allerlei martelpraktijken voorstellen. Als je iemand martelt, ben je zelf toch ook behoorlijk twisted?
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast ma 19 maa 2012 - 7:38

Wie heeft zijn kind van 19 dagen bij hem achtergelaten dan?

Gast
Gast

Bericht  Tania ma 19 maa 2012 - 7:48

Smikkell schreef:Wie heeft zijn kind van 19 dagen bij hem achtergelaten dan?

Dat vroeg ik me ook af. Maar misschien familie ofzo? Ik kan me voorstellen dat je bijvoorbeeld aan een familielid vraagt of hij even een half uurtje op je kindje wil letten als je even iets moet doen.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  TGR ma 19 maa 2012 - 7:48

Precies één jaar later, dit loopt al veel te lang Sad

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Gast ma 19 maa 2012 - 7:51

Tania schreef:
Smikkell schreef:Wie heeft zijn kind van 19 dagen bij hem achtergelaten dan?

Dat vroeg ik me ook af. Maar misschien familie ofzo? Ik kan me voorstellen dat je bijvoorbeeld aan een familielid vraagt of hij even een half uurtje op je kindje wil letten als je even iets moet doen.
Ik was me aan het bedenken dat de mensen waar ik oppas hun kind ook al in de tweede week bij mij achterlieten. Die mensen hadden vast heel veel vertrouwen in hem.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 19 maa 2012 - 10:46

Walgelijk, walgelijk, walgelijk. Hoe meer details er naar boven komen, hoe meer ik KOTS op dat gestoorde schepsel.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 19 maa 2012 - 10:51

Youandi schreef:Walgelijk, walgelijk, walgelijk. Hoe meer details er naar boven komen, hoe meer ik KOTS op dat gestoorde schepsel.

Bij EditieNL was er een verslaggever die er niet eens over wilde spreken wat er allemaal was gezegd in de rechtzaal. Ik had van te voren al wat meegekregen van wat zich daar had afgespeeld (bv kindertjes die krijsten van de pijn) en daar kreeg ik al kippenvel van. Dus ik ben allang blij dat hij zich stilhield. HOE verschrikkelijk!

Gast
Gast

Bericht  RYW ma 19 maa 2012 - 11:03

Punk'd schreef:Ik heb geen kinderen en weet echt niet wat ik zou doen.. Maar ik zag laatst een verhaal op tv waarbij een kind was misbruikt en die moeder heeft toen die misbruiker vermoord en kwam in de gevangenis terecht. Die vader was overleden.

Dit kind kwam dus met trauma en al bij jeugdzorg terecht zonder ouders, helemaal alleen.

Volgens mij kun je je aandacht beter 100% op je kind richten en 0% op die zak, want die verdient totaal niets.

Dit is heel makkelijk gesproken, maar ik denk echt dat je kind op dat moment de volle aandacht verdient.

Hier ben ik het helemaal mee eens. Ik hoor vaker mensen zeggen van 'ik zou hem vermoorden als hij aan mijn kind zat', maar wat heeft je kind daaraan? Papa of mama in de gevangenis, bovenop het verdriet? Je kan toch veel meer voor je kind betekenen in vrijheid? Anders heeft zo'n vent ook nog je vader of moeder 'afgenomen'...

Ik vind het walgelijk en zo ontzettend verdrietig, ik heb er gewoon geen woorden voor.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 19 maa 2012 - 12:13

RYW schreef:
Punk'd schreef:Ik heb geen kinderen en weet echt niet wat ik zou doen.. Maar ik zag laatst een verhaal op tv waarbij een kind was misbruikt en die moeder heeft toen die misbruiker vermoord en kwam in de gevangenis terecht. Die vader was overleden.

Hier ben ik het helemaal mee eens. Ik hoor vaker mensen zeggen van 'ik zou hem vermoorden als hij aan mijn kind zat', maar wat heeft je kind daaraan? Papa of mama in de gevangenis, bovenop het verdriet? Je kan toch veel meer voor je kind betekenen in vrijheid? Anders heeft zo'n vent ook nog je vader of moeder 'afgenomen'...

Ik vind het walgelijk en zo ontzettend verdrietig, ik heb er gewoon geen woorden voor.

Je kind heeft er ook niks aan maar wacht maar tot je zelf kinderen hebt.. smile

Maar het is inderdaad diep triest wat hij allemaal heeft gedaan bah !

Gast
Gast

Bericht  Bolleke ma 19 maa 2012 - 18:29

Wat erg voor die ouders om zulke details te horen.. Ik heb er zelf niets meer over gezien op het nieuws gelukkig. Ik denk dat ik ook niet voor mijzelf zou instaan als ik zou weten dat mijn kind zo gruwelijk misbruikt is.. Maar je kunt niet meer dan je inhouden en er voor je kind zijn al lijkt mij dat ontzettend moeilijk.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Caramba ma 19 maa 2012 - 21:15

Wat ik erg vond is dat die advocaten werden bedreigd. En dat alleen omdat Robert M. werd verdedigd door de advocaten.

Het is niet goed te praten wat hij heeft gedaan. Arme kinderen, voor hun leven getekend eigenlijk.
Als het mijn kinderen waren, zou ik mijn kind bij niemand meer vertrouwen.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  redd ma 19 maa 2012 - 22:08

Echt TE ziek wat hij allemaal heeft gedaan,ik zou m alleen niet zomaar alleen opwillen laten sluiten eerder eerst goed in t openbaar laten lijden(zoals ze dat bijv in de middeleeuwen deden)zn ding eraf laten hakken en m dan opbergen in n kelder ofzo.......

redd
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 201
Punten : 222
Registratiedatum : 24-03-11

Bericht  kwak wo 21 maa 2012 - 1:00

het stomme is ook dat hij een hogerberoep aantekend omdat hij geen tbs wil omdat hij dan nooit meer vrij komt!
die kerel snapt werkelijk waar niet wat hij heeft gedaan en aangericht.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Gast wo 21 maa 2012 - 2:51

kwak schreef:het stomme is ook dat hij een hogerberoep aantekend omdat hij geen tbs wil omdat hij dan nooit meer vrij komt!
die kerel snapt werkelijk waar niet wat hij heeft gedaan en aangericht.

Inderdaad. Hij weet dat hij dergelijke gevoelens heeft, dus dan snapt 'ie toch ook dat hij, voor de veiligheid van kinderen, opgesloten moet worden?

Ik vind dit soort mensen een gevaar voor de samenleving. Ze staan niet voor zichzelf in. Bahbahbah!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 21 maa 2012 - 2:55

redd schreef:Echt TE ziek wat hij allemaal heeft gedaan,ik zou m alleen niet zomaar alleen opwillen laten sluiten eerder eerst goed in t openbaar laten lijden(zoals ze dat bijv in de middeleeuwen deden)zn ding eraf laten hakken en m dan opbergen in n kelder ofzo.......

Ja, maar wie gaat dat uitvoeren dan? En bovendien, dit soort martelingen geeft aan dat ook gezonde mensen in staat zijn krankzinnige dingen te verzinnen....

En ja, ook ik maak me schuldig aan dit soort gedachten i.c.m. pedofiele mensen, maar wees voorzichtig met het uitspreken er van.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 21 maa 2012 - 3:04

RYW schreef:

Ik ben het wat dat betreft helemaal met je eens, maar ik durf wel eerlijk te zeggen dat ik niet voor mezelf in sta als ik hem tegen zou komen als hij dat soort dingen heeft gedaan met mijn kind(eren).

Gast
Gast

Bericht  Jade wo 21 maa 2012 - 3:42

wat afschuwlijK! Sad Die arme kinderen!

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Bericht  Gast wo 21 maa 2012 - 7:59

Youandi schreef:
redd schreef:Echt TE ziek wat hij allemaal heeft gedaan,ik zou m alleen niet zomaar alleen opwillen laten sluiten eerder eerst goed in t openbaar laten lijden(zoals ze dat bijv in de middeleeuwen deden)zn ding eraf laten hakken en m dan opbergen in n kelder ofzo.......

Ja, maar wie gaat dat uitvoeren dan? En bovendien, dit soort martelingen geeft aan dat ook gezonde mensen in staat zijn krankzinnige dingen te verzinnen....

En ja, ook ik maak me schuldig aan dit soort gedachten i.c.m. pedofiele mensen, maar wees voorzichtig met het uitspreken er van.

Dat zijn mensen ook, als ze er van overtuigd zijn dat iemand dat verdient.
Kijk maar in oorlogen, in de tweede wereldoorlog zijn de afschuwelijkste dingen gebeurd door toedoen van gewone militairen. En het gebeurd nog steeds.

Wat betreft de bedreiging van advocaten, dat mag natuurlijniet maar ik denk dat we heftige discussies zouden hebben als mijn broer zo'n monster zou verdedigen.
Ik kan me niet voorstellen dat iemand met kinderen die taak op zich wil nemen.

Verder walg ik letterlijk van die man. Geen straf is hoog genoeg. Ik kan alleen maar hopen dat hij nooit meer vrij zal komen.
Overigens weet ik ook vrijwel zeker dat hij het helemaal niet makkelijk gast krijgen in de gevangenis.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: