Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kindermisbruik door Robert M.

+23
Bolleke
RYW
TGR
Laquisia
Moon
Schaapke
Printje
Mint
SuperGrover
Lindsya
Merai
juffie001
Tania
Blond
Julia
Pinkel
Mariposa
Arwyn
Sweety
Angela_1986
loesje
Zwoesj
Lynn_
27 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Kindermisbruik door Robert M. - Pagina 2 Empty Re: Kindermisbruik door Robert M.

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 9:00

Pinkel schreef:Hmz een passende straf voor dit soort gewetensloze monsters zou ik wel kunnen bedenken namelijk:

Ze flink laten nemen door een enorm hitsige hengst met een enorme pielemoos, om vervolgens hun hele zaakje te verwijderen met een roestig en smerig nagelknippertje, wat uiteraard enorm bot is, dus flink zeer doet, en alle wonden lekker gaan zweren!! Uiteraard wordt dit natuurlijk uitgevoerd zonder enige vorm van verdoving!! Twisted Evil Twisted Evil

Maar het maakt eigenlijk niet uit wat je met dit soort walgelijke idioten doet, want de lading van het leed wat je die kleintjes aandoet, dekt het allerminst.

Bah wordt echt kotsmisselijk en enorm wraakzuchtig als ik dit soort berichten lees!! Evil or Very Mad Evil or Very Mad Te ziek voor woorden gewoon!!

Je mag geen comic sans gebruiken op het forum.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Kindermisbruik door Robert M. - Pagina 2 Empty Re: Kindermisbruik door Robert M.

Bericht  Merai do 17 maa 2011 - 9:12

Giacomo schreef:Ik denk dat die man zo ziek is dat geen een straf hem zal helpen. Ik denk ook niet dat je de maatschappij er zoveel verder mee brengt als je iemand gaat martelen Wink

+1, ik ben bang dat er echt niets tot hem door gaat dringen. Ik kan er niet goed tegen om die verhalen te lezen, bah!
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 9:19

Het schijnt toch wel dat die kindjes er in hun latere leven nog weinig van merken las ik laatst geloof ik in de MC waar moeders van kinderen van het Hofnarretje in stonden?
Zulke mensen zijn zo ziek dat ik de oorzaak niet wil weten en er ook geen passende straf voor weet.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 10:06

Julia schreef:Maar wat deze man verdient...ik weet het niet. Ik zou uit woede zeggen dat hij de meest gruwelijke verkrachtingen zou moeten ondergaan, maar dat kan niet en moet ook niet. Wel vind ik dat deze mensen nooit meer vrij mogen komen. Er moet koste wat kost voorkomen worden dat ze dit weer kunnen doen.

Zou hij uberhaupt ervan walgen als hij zelf verkracht wordt? scratch

Gast
Gast

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 10:16

Ik heb echt geen woorden over voor deze man. Hoewel, man? Monster past beter.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 10:20

Coco schreef:Levenslang in een isoleercel.

Eens, wat een zieke man !

Gast
Gast

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 10:23

Ik denk dat iedereen zal beamen dat er geen enkele passende straf bestaat voor zulke gruwelijke daden. Toen ik het filmpje zag zat ik ondertussen ook te denken aan het hoorcollege dat ik een aantal jaren geleden heb gehad van de broers Anker en hoe zij het ervoeren om zaken op zich te nemen die in NL zo leven onder bevolking. Ik had daar wel erg veel respect voor moet ik zeggen, want ook zij werden 'afgemaakt' door hun omgeving en konden ten tijde van een grote zaak amper zelf zich onder bekenden begeven, omdat ze overal werden bevraagd. Het idee om ergens toch een band te gaan voelen met de verdachte lijkt me zo raar en toch is dit wat er natuurlijk wel gebeurt, aangezien dergelijke zaken maanden spelen.

M'n zus is ook advocaat en had laatst ook een zedenzaak (niet te vergelijken met wat er hier speelt hoor, godzijdank niet), maar ze heeft het naar een collega van d'r doorgeschoven. Niet omdat ze het niet aankon, maar puur omdat ik het vroeg. Dat vond ik toch wel erg bijzonder, want zelfs de grootste debielen in NL hebben recht op een eerlijk proces en op juridische bescherming in de vorm van een advocaat.

Gast
Gast

Bericht  Lindsya do 17 maa 2011 - 22:07

Hij en zijn partner waren gelukkig afgewezen voor adoptie. Je zou er niet aan moeten denken wat ze dat kind heel dag aan zouden doen als de adoptie door was gegaan. Ik zou een passende straf echt niet weten, die kinderen hebben voor altijd een trauma aan over gehouden. Hij mag voor altijd een in de cel zitten en dat die daar vreselijk wordt behandeld voor altijd.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683

Bericht  Sweety do 17 maa 2011 - 22:17

Guattari schreef:Ik denk dat iedereen zal beamen dat er geen enkele passende straf bestaat voor zulke gruwelijke daden. Toen ik het filmpje zag zat ik ondertussen ook te denken aan het hoorcollege dat ik een aantal jaren geleden heb gehad van de broers Anker en hoe zij het ervoeren om zaken op zich te nemen die in NL zo leven onder bevolking. Ik had daar wel erg veel respect voor moet ik zeggen, want ook zij werden 'afgemaakt' door hun omgeving en konden ten tijde van een grote zaak amper zelf zich onder bekenden begeven, omdat ze overal werden bevraagd. Het idee om ergens toch een band te gaan voelen met de verdachte lijkt me zo raar en toch is dit wat er natuurlijk wel gebeurt, aangezien dergelijke zaken maanden spelen.

M'n zus is ook advocaat en had laatst ook een zedenzaak (niet te vergelijken met wat er hier speelt hoor, godzijdank niet), maar ze heeft het naar een collega van d'r doorgeschoven. Niet omdat ze het niet aankon, maar puur omdat ik het vroeg. Dat vond ik toch wel erg bijzonder, want zelfs de grootste debielen in NL hebben recht op een eerlijk proces en op juridische bescherming in de vorm van een advocaat.
Dit vind ik ook wel erg bijzonder van haar. Wel fijn dat ze dat deed.

Ik las net ook dat de man van Robert M. nu bang is. Ja ach... Daar kan ik eigenlijk niet mee zitten.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  SuperGrover vr 18 maa 2011 - 0:34

Ik vind het afschuwelijk, levenslang opsluiten, nooit vrij laten komen, maximaal beveiligen. Maar to be honest vind ik sommige reacties hier best schokkend.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast vr 18 maa 2011 - 0:36

Arwyn schreef:

Of iemand die al die beelden (2 miljard a4'tjes!!) moet zien.. Volgens mij zou ik spontaan misselijk worden..
Geloof me, zelfs dat went..

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 18 maa 2011 - 1:06

De enige passende straf vind ik hier de doodstraf. Daar ben ik een groot voorstander van bij dit soort uitschot. Ik zie dat ook niet als iets onmenselijks, want Robert M. is geen mens. Je bent een mens als je normen, waarden en moraal hebt en dat heeft hij klaarblijkelijk niet.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 18 maa 2011 - 1:09

Ik krijg echt de rillingen als ik verhalen van hem lees. Kinderen tussen de 0 en de 2,5 jaar, hoe DURF je. En dan niet een beetje verkracht, nee gewoon een kind van 2 op de meest verschrikkelijke manier Sad

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 18 maa 2011 - 1:10

Twellie schreef:De enige passende straf vind ik hier de doodstraf. Daar ben ik een groot voorstander van bij dit soort uitschot. Ik zie dat ook niet als iets onmenselijks, want Robert M. is geen mens. Je bent een mens als je normen, waarden en moraal hebt en dat heeft hij klaarblijkelijk niet.

Dat vind ik juist niet. Ik vind dat hij mag lijden en boeten voor zijn daden, en met de doodstraf is hij overal vanaf.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 18 maa 2011 - 1:51

Isabella schreef:
Dat vind ik juist niet. Ik vind dat hij mag lijden en boeten voor zijn daden, en met de doodstraf is hij overal vanaf.

Ik ben ook echt tegen de doodstraf. Maar een monster als deze mag gewoon nooit meer vrijkomen. Die is na zoveel slachtoffers mijn inziens echt niet meer te genezen.
Gezien zijn leeftijd (als hij nog een bejaarde gaat worden) gaat hij dan wel echt klauwen vol geld kosten (zo'n 70.000 per jaar alleen nog maar aan detentie). En dan na te gaan dat levenslang niet eens mogelijk is.
Dan ga ik weleens denken dat zo iemand maar beter de doodstraf kan krijgen. Maar goed, erachter staan doe ik dan alsnog niet.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 18 maa 2011 - 6:39

Coco schreef:
Isabella schreef:

Ik ben ook echt tegen de doodstraf. Maar een monster als deze mag gewoon nooit meer vrijkomen. Die is na zoveel slachtoffers mijn inziens echt niet meer te genezen.
Gezien zijn leeftijd (als hij nog een bejaarde gaat worden) gaat hij dan wel echt klauwen vol geld kosten (zo'n 70.000 per jaar alleen nog maar aan detentie). En dan na te gaan dat levenslang niet eens mogelijk is.
Dan ga ik weleens denken dat zo iemand maar beter de doodstraf kan krijgen. Maar goed, erachter staan doe ik dan alsnog niet.

Met Coco eens. Het is een beetje moeilijk, wat is nou in vredesnaam passend voor zo iemand die niet meer te genezen is? Want daar geloof ik niet in. En levenslang vastzetten is niet gratis inderdaad. Ik ben ook niet voor de doodstraf, ik ben zelfs tegen. Maar wat is dan de goedkoopste manier om deze man rechtmatig te straffen?
Is het sowieso mogelijk om een ideaal rechtssysteem te creëren? Hoe reeël kunnen we het maken?
Ik vind dat echt een maatschappelijk issue.

Guat, respect voor je zus over dat geval wat je benoemde.

Gast
Gast

Bericht  Mint vr 18 maa 2011 - 7:22

Echt vreselijk.. Ik vraag me ook echt af hoe mensen zulke dingen kunnen doen. Ik werk zelf ook met babys en peuters en ik walg er gewoon van als ik lees wat mensen met zulke onschuldige kinderen doen.. Ik merk ook aan mezelf dat ik anders met kinderen om ga sinds dit hele gebeuren; ik ben sneller bang om de kinderen aan te raken. Klinkt misschien wel heel erg stom, maar ik hou er gewoon niet van. Ik zou het bijvoorbeeld ook al raar vinden om wanneer ik een kindje krijg, met hem/haar te gaan douchen.. Slaat een beetje door misschien, maar ik krijg er zo`n vies gevoel van.. laughcry
Mint
Mint
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 489
Punten : 515
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gast vr 18 maa 2011 - 7:24

Opsluiten en nooit meer vrijlaten.. Ik geloof dat zo iemand als Robert M. ziek is en ziek blijft.. Ik kan wel huilen als ik aan zijn slachtoffertjes denk. Sad

Gast
Gast

Bericht  juffie001 vr 18 maa 2011 - 7:28

SuperGrover schreef:Ik vind het afschuwelijk, levenslang opsluiten, nooit vrij laten komen, maximaal beveiligen. Maar to be honest vind ik sommige reacties hier best schokkend.

wat hij heeft gedaan is schokkend. Arme onschuldige kinderen die niks, maar dan ook niks hebben kunnen doen om die smerige vieze gore hond van ze af te laten blijven.
juffie001
juffie001
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 467
Punten : 543

Bericht  Merai vr 18 maa 2011 - 9:03

Wat iemand anders ook al zij, godzijdank zijn de meeste slachtoffertjes nog op een leeftijd dat ze zich er later weinig van kunnen herinneren. Het is vooral aan de ouders en de andere directe omgeving hoe zij de informatie aan de kinderen gaan doorgeven. Ik begrijp daarom heel goed dat ouders niet willen dat er namen bekend worden.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Bericht  Merai vr 18 maa 2011 - 9:03

SuperGrover schreef:Ik vind het afschuwelijk, levenslang opsluiten, nooit vrij laten komen, maximaal beveiligen. Maar to be honest vind ik sommige reacties hier best schokkend.

Dat ben ik met je eens.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Bericht  Printje vr 18 maa 2011 - 9:40

Merai schreef:

Dat ben ik met je eens.

En toch ben ik het helemaal met de reacties eens. Het gaat om onschuldige kinderen en ik weet toch echt heel erg zeker dat wanneer er iemand aan mijn kind zou komen, ik echt niet zou weten wat ik met zo'n persoon zou doen. Natuurlijk laat je het uiteindelijk bij de politie enzo maar echt zo iemand moet niet in mijn buurt komen. Ik word nooit echt boos, respecteer ieder leven maar voor mijn kind ga ik door het vuur.
Mijn man zei ook; dan kunnen jullie me opzoeken in de gevangenis want ik laat niets heel van zo;n vent.

Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Schaapke za 19 maa 2011 - 1:00

Coco schreef:
Isabella schreef:

Voorgaande is précies wat ik zou hebben geschreven.

Schaapke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Moon za 19 maa 2011 - 1:49

_Donnaa schreef:
Arwyn schreef:

Of iemand die al die beelden (2 miljard a4'tjes!!) moet zien.. Volgens mij zou ik spontaan misselijk worden..
Geloof me, zelfs dat went..

Nou nee hoor, ik heb een aantal klasgenoten die werken bij detentie en die moeten die rapporten wel eens door lezen en dat went nooit zeggen ze ook. Het komt vaak zat voor dat zij even stoppen met lezen.
Moon
Moon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 383
Punten : 445
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 4:44

Ik las het ook in de krant.. 85 kinderen tussen de 0 en 2.5.. Hij had standaart zijn camera en glijmiddel op zak :shock: Die man is gewoon helemaal gek. Er stond ook dat hij bekende op alles wat hij had gedaan maar niet mee wilde werken aan een psychologisch onderzoek bij het Pieterbaan centrum want hij wilde niet het risico krijgen dat hij TBS krijgt..

TBS zal zo'n man niet eens helpen. Nooit meer vrij laten komen.. Ik ben benieuwd wat de maximale straf is op verkrachtig, want volgens mij is dat maar iets van 15/20 jaar en met goed gedrag kom je eerder vrij. Hoop toch echt dat dat bij deze man niet zal gebeuren.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: