Baby in glascontainer dood geboren
+2
smooch
Pussycat
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Uitgegeven: 3 december 2010 14:24
Laatst gewijzigd: 3 december 2010 14:24
DEN HAAG - De baby die op dinsdagavond in een ondergrondse glascontainer in de Haagse wijk Escamp is gevonden, blijkt dood geboren te zijn.
NU.nl/Richard mulder fotografieDat heeft sectie op het stoffelijk overschot door het Nederlands Forensisch Instituut (NFI) uitgewezen, zo meldde de politie vrijdag.
Volgens het NFI was de moeder toen de baby dood ter wereld kwam 34 weken zwanger. De politie en het Openbaar Ministerie (OM) hebben donderdag de resultaten van de sectie gekregen. De 31-jarige vrouw die na de vondst werd aangehouden, heeft verklaard de moeder te zijn.
Het onderzoek, dat wordt gedaan door een speciaal rechercheteam onder leiding van het Openbaar Ministerie, is nog in volle gang. De 31-jarige vrouw is in afwachting van het verdere verloop van het onderzoek in vrijheid gesteld. Zij wordt nu verdacht van het wegmaken van een stoffelijk overschot.
Onbegrijpelijk...
Je gooit een overleden (levend overigens ook) baby toch niet in een glascontainer
Ik vraag mij echt af wat er een het hoofd van zo'n gek om gaat.
Uitgegeven: 3 december 2010 14:24
Laatst gewijzigd: 3 december 2010 14:24
DEN HAAG - De baby die op dinsdagavond in een ondergrondse glascontainer in de Haagse wijk Escamp is gevonden, blijkt dood geboren te zijn.
NU.nl/Richard mulder fotografieDat heeft sectie op het stoffelijk overschot door het Nederlands Forensisch Instituut (NFI) uitgewezen, zo meldde de politie vrijdag.
Volgens het NFI was de moeder toen de baby dood ter wereld kwam 34 weken zwanger. De politie en het Openbaar Ministerie (OM) hebben donderdag de resultaten van de sectie gekregen. De 31-jarige vrouw die na de vondst werd aangehouden, heeft verklaard de moeder te zijn.
Het onderzoek, dat wordt gedaan door een speciaal rechercheteam onder leiding van het Openbaar Ministerie, is nog in volle gang. De 31-jarige vrouw is in afwachting van het verdere verloop van het onderzoek in vrijheid gesteld. Zij wordt nu verdacht van het wegmaken van een stoffelijk overschot.
Onbegrijpelijk...
Je gooit een overleden (levend overigens ook) baby toch niet in een glascontainer
Ik vraag mij echt af wat er een het hoofd van zo'n gek om gaat.
Gast- Gast
Re: Baby in glascontainer dood geboren
Inderdaad vraag me dan echt af wat haar redenen zijn om het kindje in een glascontainer te gooien...
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Onberijpelijk!
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10
Ik krijg altijd een steek van verdriet als het om dit soort dingen gaat...
Gast- Gast
Dat heb ik ook Storm, krijg dan ook echt kippenvel.
Ik kan het dan ook echt niet begrijpen. Wat de reden ook zal zijn.
Ben benieuwd of er nog meer over bekend gemaakt wordt (haar reden).
Ik kan het dan ook echt niet begrijpen. Wat de reden ook zal zijn.
Ben benieuwd of er nog meer over bekend gemaakt wordt (haar reden).
Gast- Gast
Storm schreef:Ik krijg altijd een steek van verdriet als het om dit soort dingen gaat...
+ 1
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Erg vreemd dat iemand zoiets doet. Ben wel benieuwd hoe iemand op dat idee komt...
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Wat een ziek mens! Ik hoop dat zij een hoge straf krijgt, dit is echt te ziek voor woorden.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ten eerste zou ik niet op die hoge straf rekenen, omdat er vast wel wat verzachtende omstandigheden (al dan niet) te verzinnen zijn. Ten tweede, zou ik er mijn hand niet voor in het vuur steken dat een eventuele hoge straf terecht zou zijn. Ik zou niet weten wat de omstandigheden zijn. Het is niet goed te praten, maar er is iets gruwelijk mis gegaan. Een kat in het nauw enzovoort, als dat het geval is. Ik zou er geen oordeel over durven vellen.
Dat het misselijkmakend is, ben ik het volledig mee eens. Ik kan me niet inleven in zo'n moeder. En dat is maar goed ook!
Dat het misselijkmakend is, ben ik het volledig mee eens. Ik kan me niet inleven in zo'n moeder. En dat is maar goed ook!
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Baby van 6 kg geboren
» Baby geboren!
» Reuze baby geboren
» cadeau schoonouders als onze baby is geboren..
» vest- jas welke maat net geboren baby?
» Baby geboren!
» Reuze baby geboren
» cadeau schoonouders als onze baby is geboren..
» vest- jas welke maat net geboren baby?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: