Wie mis jij?
+20
Isis
Lady4
TNMN
rapa nui
Blond
TGR
Makamba
Pien
Snoes
Sarah1985
Toet
Qiara
Dennenappel
Oasis
Ella
Inge
Monte
Phileine
Susan
mzcharlotte
24 plaatsers
Pagina 4 van 4
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Wie mis jij?
Ik mis Sannanas.
June en Toet, jullie kennen mijn hobby's alleen ik twijfel of ik vrienden met jullie wil zijn...
June en Toet, jullie kennen mijn hobby's alleen ik twijfel of ik vrienden met jullie wil zijn...
Gast- Gast
Ik vind het jammer dat GurkieXL, Jolie en Lilith weg zijn.
Isis- Fluisteraar
- Aantal berichten : 338
Punten : 363
Registratiedatum : 25-12-10
Smikkell schreef:Ik mis Sannanas.
Ik wil absoluut geen vrienden met jou zijn. Ik hijg niet in de nek van mijn vrienden!
Gast- Gast
Dan zijn we het daar overeens!! Brom, brom..June schreef:Smikkell schreef:Ik mis Sannanas.
Ik wil absoluut geen vrienden met jou zijn. Ik hijg niet in de nek van mijn vrienden!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Dan zijn we het daar overeens!! Brom, brom..June schreef:Smikkell schreef:Ik mis Sannanas.
Heb je een nieuwe bromfiets?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Dan zijn we het daar overeens!! Brom, brom..June schreef:Smikkell schreef:Ik mis Sannanas.
Moehaha
Ik vind het erg jammer dat Doedell weg is, en verder mis ik de inbreng van Lilith en ben ik erg benieuwd naar hoe het met CKC gaat.
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vind het jammer dat Darcy weg is.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vind het vooral jammer dat er veel mensen weg zijn die goed konden discussiëren. De laatste tijd zijn hier weinig diepgaande topics meer (kan er natuurlijk zelf ook wel een starten maar is toch anders :p), en als er een is, is het veel minder 'boeiend' of uitgelicht van meerdere kanten dan voorheen. In dat kader mis ik dan Lilith, KOY, en GurkieXL.
Oh en met betrekking tot discussies mis ik Deesje ook
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Ik heb niet altijd alles gelezen op het vorige forum, maar wat ik me nog herinneren van Deesje was dat als het over buitenlanders ging ze daar erg stellig in was en niet van haar mening afweek. Nu hoef dat natuurlijk ook niet maar je kan wel op een andere manier ernaar kijken. En bij haar had ik soms het idee dat het was: zo zit het en niet anders.Zora schreef:
Verder mis ik niemand. Het is jammer dat er mensen weg zijn maar wie weet komen ze nog eens terug.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Wilde ook een topic openen, omdat ik me afvraag waar Esther, Brenda en Jacolien zijn.
Waar zijn ze en als ze weg zijn waarom?
Waar zijn ze en als ze weg zijn waarom?
Gast- Gast
Waarom gebruik je hun echte namen?
Ze zijn weg want ze vonden het hier niet meer leuk. Tenminste, de eerste twee. De laatste weet ik niet, denk dat ze weinig tijd heeft.
Ze zijn weg want ze vonden het hier niet meer leuk. Tenminste, de eerste twee. De laatste weet ik niet, denk dat ze weinig tijd heeft.
Gast- Gast
Ik geloof dat Ecrits anoniem wilde blijven of ook weg was omdat ze er geen zin meer in had. Doedel had er ook geen zin meer in. En Jacolien..... uhm.... weet ik niet meer.
Gast- Gast
ow en wie ik ook mis is 5ann3!!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
ow en ik ben al zolang benieuwd naar wie jij eerder was! want deze naam heb jij niet op het oude forum gehad toch?Bitterkoek_ schreef:....
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Pien schreef:ow en ik ben al zolang benieuwd naar wie jij eerder was! want deze naam heb jij niet op het oude forum gehad toch?Bitterkoek_ schreef:....
Heel even! Maar ik pm je wel even.
Gast- Gast
Marin schreef:Waarom gebruik je hun echte namen?
Iedereen wist hun echte namen toch en ze zijn nu toch weg dat geeft toch niks.
Bovendien wist ik hun nickname niet voor zover ze die al hadden.
Gast- Gast
Sweety schreef:Ik heb niet altijd alles gelezen op het vorige forum, maar wat ik me nog herinneren van Deesje was dat als het over buitenlanders ging ze daar erg stellig in was en niet van haar mening afweek. Nu hoef dat natuurlijk ook niet maar je kan wel op een andere manier ernaar kijken. En bij haar had ik soms het idee dat het was: zo zit het en niet anders.Zora schreef:
Verder mis ik niemand. Het is jammer dat er mensen weg zijn maar wie weet komen ze nog eens terug.
Klopt, het waren ook achterlijke discussies meestal. Maar het bracht af en toe wel wat leven in de brouwerij
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Pagina 4 van 4
Permissies van dit forum: