Een lief topic..
+7
Zininzon
Printje
mzcharlotte
Phileine
Roze Roos
Chocolate Cookie
VeryCherry
11 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Een lief topic..
Gister werd ik mij er van bewust dat ik de afgelopen weken heel erg veel aan het forum heb gehad. Ik zou echt niet weten hoe het nu met mij zou gaan als ik niet al die uren had kunnen vullen met het forum, mijn verhaal hier niet kwijt had gekund, geen lieve Pm's had gehad en de bevestiging dat ik niet de enige ben met deze problemen. Ik heb echt heel veel steun en afleiding gevonden in het forum en in een aantal forummers die er echt voor mij waren.
Naast het forum had ik geen behoefte aan contact met mensen en kon ik gewoon geen mensen om mij heen verdragen. Ik heb ook wel wat commentaar en opmerkingen gekregen over mijn hoge aantal posts en vele aanwezigheid, maar realiseer mij dat ik zonder het forum en die forummers heel veel verder in de problemen had kunnen komen.
Ik wil dan ook laten weten dat ik blij ben met het bestaan van het forum. Ik wil hen bedanken die het forum hebben opgericht en het yes-forum in de lucht hebben gehouden en ik wil de meiden bedanken die er voor mij waren, naar mij wilde luisteren, mij advies hebben gegeven, mij afleiding boden, hele nachten met me hebben gepraat en mij hebben aangespoord om hulp te zoeken (en soms een beetje in mijn nek bleven hijgen)..
Welke positieve verhalen hebben jullie over het forum? Wie willen jullie bedanken of voor wie hebben jullie lieve woorden?
Naast het forum had ik geen behoefte aan contact met mensen en kon ik gewoon geen mensen om mij heen verdragen. Ik heb ook wel wat commentaar en opmerkingen gekregen over mijn hoge aantal posts en vele aanwezigheid, maar realiseer mij dat ik zonder het forum en die forummers heel veel verder in de problemen had kunnen komen.
Ik wil dan ook laten weten dat ik blij ben met het bestaan van het forum. Ik wil hen bedanken die het forum hebben opgericht en het yes-forum in de lucht hebben gehouden en ik wil de meiden bedanken die er voor mij waren, naar mij wilde luisteren, mij advies hebben gegeven, mij afleiding boden, hele nachten met me hebben gepraat en mij hebben aangespoord om hulp te zoeken (en soms een beetje in mijn nek bleven hijgen)..
Welke positieve verhalen hebben jullie over het forum? Wie willen jullie bedanken of voor wie hebben jullie lieve woorden?
Gast- Gast
Re: Een lief topic..
Ik wil iedereen bedanken die er voor me is
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik wil iedereen bedanken die naar mn gezeur over school heeft geluisterd van ongeveer 3 weken terug
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Ik wil de meiden bedanken, die altijd maar weer op me reageren (ook al lijkt het dat ik het er dan niet mee eens ben, als ik het forum afsluit doe ik heel veel met die woorden!!) en natuurlijk de lieve meiden die me regelmatig PM's sturen!
Ik las altijd wel mee maar vond de stap groot om me echt te registreren en te reageren en ben echt super blij dat ik het toch gedaan heb want jullie zijn schatten!
Ik las altijd wel mee maar vond de stap groot om me echt te registreren en te reageren en ben echt super blij dat ik het toch gedaan heb want jullie zijn schatten!
Gast- Gast
Smikkel: Ik ben ontzettend blij dat jij zoveel aan het forum heb/gehad hebt.
En verder ben ik ontzettend blij dat ik 16 enorm lieve meiden heb leren kennen op het oude forum.
(Ze komen niet allemaal meer hier)
We zijn echt een hecht groepje gewordenen kunnen alles aan elkaar vertellen.
Leuk of minder leuk.
Ik ben blij dat het Yes forum ooit opgericht is en er heel veel mensen zijn die er op wat voor manier dan ook baat bij hebben of hebben gehad.
En verder ben ik ontzettend blij dat ik 16 enorm lieve meiden heb leren kennen op het oude forum.
(Ze komen niet allemaal meer hier)
Leuk of minder leuk.
Ik ben blij dat het Yes forum ooit opgericht is en er heel veel mensen zijn die er op wat voor manier dan ook baat bij hebben of hebben gehad.
Gast- Gast
Ik wil jullie allemaal bedanken dat jullie zo met mij mee hebben geleefd de afgelopen tijd.
Gast- Gast
Ik wil jullie bedanken voor de gezelligheid, feedback, opbeurende woorden en de gezelligheid/afleiding die ik hier kan vinden. Voel mij minder alleen op momenten dat ik alleen thuis ben..
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Ik wil Lillith, Dolores, TGR en Darcy bedanken voor hun medeleven en lieve PM's in moeilijke tijden. Beetje jammer dat 2 van de 3 forumsters niet meer komen nu.
Gast- Gast
Ik wil jullie allemaal bedanken omdat ik hier beter contact met mensen aan kan gaan dan buiten het forum. Ik heb geen echte vriendschappen, dat ligt aan mezelf en het lukt gewoon niet zo goed om mensen toe te laten. Maar hier kan ik af en toe mijn ei kwijt en lekker kletsen met jullie. Dat wil ik niet missen en zou niet zonder jullie kunnen
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Storm schreef:Ik wil Lillith, Dolores, TGR en Darcy bedanken voor hun medeleven en lieve PM's in moeilijke tijden. Beetje jammer dat 2 van de 3 forumsters niet meer komen nu.
2 van de 4 dan toch? Of ben ik de tel kwijt?
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Zonder 't forum had ik niet BB pinggroup dingie gehad en had ik Leaf niet écht leren kennen
Gast- Gast
Nee je hebt helemaal gelijk, kon het alleen niet meer aanpassen op mijn telefoon. Of ik kan echt niet tellen.
Gast- Gast
Daar kom ik ook opzegmaar_ schreef:Storm schreef:Ik wil Lillith, Dolores, TGR en Darcy bedanken voor hun medeleven en lieve PM's in moeilijke tijden. Beetje jammer dat 2 van de 3 forumsters niet meer komen nu.
2 van de 4 dan toch? Of ben ik de tel kwijt?
Maar dat zijn inderdaad ook behulpzame meiden.
Gast- Gast
OK, ik heb echt vier keer gekeken haha!
Oh en mijn spoortje positiviteit. Ik vind het forum gewoon leuk. Punt.
Oh en mijn spoortje positiviteit. Ik vind het forum gewoon leuk. Punt.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Hazeltje schreef:Smikkel: Ik ben ontzettend blij dat jij zoveel aan het forum heb/gehad hebt.
En verder ben ik ontzettend blij dat ik 16 enorm lieve meiden heb leren kennen op het oude forum.(Ze komen niet allemaal meer hier)
Leuk of minder leuk.
+1
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
En ik wil Susan bedanken omdat ze het mij regelmatig laat uitgieren achter de laptop met haar droge opmerkingen.
Gast- Gast
Ik wil gewoon iedereen bedanken voor zijn of haar altijd zo gezellige en waardevolle bijdrage hier! Oh zo
Gast- Gast
Ik wil iedereen bedanken voor de lieve en leuke reacties op mijn huis!
Het is niet zomaar 'een huis', het was de laatste maanden mijn leven, alles stond in het teken van.
Van mijn real life netwerk heb ik tot op heden nog maar weinig reacties gekregen, dus jullie complimenten vullen dat toch een beetje op!
Het is niet zomaar 'een huis', het was de laatste maanden mijn leven, alles stond in het teken van.
Van mijn real life netwerk heb ik tot op heden nog maar weinig reacties gekregen, dus jullie complimenten vullen dat toch een beetje op!
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Roze Roos schreef:Ik wil jullie bedanken voor de gezelligheid, feedback, opbeurende woorden en de gezelligheid/afleiding die ik hier kan vinden. Voel mij minder alleen op momenten dat ik alleen thuis ben..
Amen!
+ 1 dus...
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Ik wil iedereen bedanken die naar mij luistert als ik wat te klagen heb. En alle lieve reacties die ik heb gekregen op de blog van mijn vader!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Ik vind het gewoon leuk dat er hier bijna altijd wel iemand een situatie heel anders weet te bekijken dan dat ik dat doe. Soms heb ik daar best wat aan gehad en ik heb er al veel van kunnen leren. Verder wil ik iedereen bedanken die lief heeft gereageerd net voor en net nadat het uit was mijn vriend (oh het is nu eigenlijk nog steeds pas net uit , maar goed, jullie begrijpen me!).
Extra credits voor iedereen in het nachtcafé. Het is vast heel ongezellig en saai om alles in sterretjes terug te moeten lezen, maar ik heb daar ook echt veel aan gehad. Thanks!
Ik zend het hele forum een beetje liefde!
Edit: oh en Smikkell zend ik natuurlijk een hijg.
Extra credits voor iedereen in het nachtcafé. Het is vast heel ongezellig en saai om alles in sterretjes terug te moeten lezen, maar ik heb daar ook echt veel aan gehad. Thanks!
Ik zend het hele forum een beetje liefde!
Edit: oh en Smikkell zend ik natuurlijk een hijg.
Gast- Gast
Ik vind de mensen lief die dit hebben opgericht..
En natuurlijk de mensen die leuke, minder leuke, grappige, verhalen hier neerzetten...
Ben blij dat ik mijn verhaal toch ergens kwijt kom..
En natuurlijk de mensen die leuke, minder leuke, grappige, verhalen hier neerzetten...
Ben blij dat ik mijn verhaal toch ergens kwijt kom..
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Ik vind het fijn om mijn verhaal kwijt te kunnen; waar eerlijke reacties op komen, waar ik echt wat mee kan. En nog een aantal meiden in het speciaal die gewoon heel leuk (en lief) zijn :cyclops:
Gast- Gast
Ik wil iedereen bedanken die mijn verhalen leest en de moeite en tijd neemt om erop te reageren. Doet me goed om dat te lezen. Ik vind het fijn om te weten hoe andere ernaar kijken.
En ik wil de mensen bedanken die dit forum hebben gemaakt. Ben blij dat er een plek is waar ik mijn verhaal kwijt kan.
En ik wil de mensen bedanken die dit forum hebben gemaakt. Ben blij dat er een plek is waar ik mijn verhaal kwijt kan.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: