creabea's
Pagina 1 van 1
Re: creabea's
Ik maak die altijd, het ligt aan de persoon, het geld dat er voor over is & het 'thema'.
Vertel wat je wilt, en dan help ik je denken
Ik heb wel eens filmpakket gemaakt, en vriendinnenpakket, relaxpakket...
Vertel wat je wilt, en dan help ik je denken
Ik heb wel eens filmpakket gemaakt, en vriendinnenpakket, relaxpakket...
Gast- Gast
Ik wilde inderdaad ook zeggen: Thema pakketjes zijn leuk. Als je eens iets van een hobby of interesse van haar geeft, dan kunnen we mee brainstormen.
Gast- Gast
Het liefst zou ik er mijn werk van maken. Dingen regelen voor mensen. Cadeautjes kopen, vakanties uitzoeken, feestjes organiseren..
Gast- Gast
Ze is druk bezig met gezonder te leven, dus zwemt nu veel.
Houdt van concerten bezoeken
en gezellig doen met mij
Houdt van concerten bezoeken
en gezellig doen met mij
Gast- Gast
Ik ga er een nacht over slapen en kom morgen met ideeën! Wat mag het ongeveer kosten?
Gast- Gast
met dat gezonder leven kan je misschien wel wat doen?
Een tegoedbon voor een leuke bikini van de H&M voor het zwemmen (denk dat ze een bikini liever zelf uitzoekt)
Gezonde snacks, dus van die Eat Natural repen (die zijn lekker!) of zelf een zakje trail mix maken en in een leuk zakje doen.
Sporttijdschrifje (heb je over hardlopen wel, maar misschien ook wel wat anders), of een Healthy Food tijdschriftje
En dan nog een lekkere scrub voor haar lichaam, als lekkere beloning voor na het sporten
Een tegoedbon voor een leuke bikini van de H&M voor het zwemmen (denk dat ze een bikini liever zelf uitzoekt)
Gezonde snacks, dus van die Eat Natural repen (die zijn lekker!) of zelf een zakje trail mix maken en in een leuk zakje doen.
Sporttijdschrifje (heb je over hardlopen wel, maar misschien ook wel wat anders), of een Healthy Food tijdschriftje
En dan nog een lekkere scrub voor haar lichaam, als lekkere beloning voor na het sporten
Gast- Gast
Zijn jullie theeleuten? Dan is het misschien leuk om in het mandje een mooie mok te doen met groene thee (= gezond) & dan zou ik voor als ze terug komt van het zwemmen een lekkere bodylotion kopen & een tijdschrift om lekker te relaxen na harde inspanning.
Ik weet niet of ze van koken houdt, maar je hebt bij winkels zoals bv. de boeken voordeel hele interessante kookboeken met recepten over gezonder eten, wat past bij een gezonde(re) leefstijl. Ook hebben ze mooie boeken met tips over gezonder leven, als ze dat interessant vindt.
Ik weet niet of ze van koken houdt, maar je hebt bij winkels zoals bv. de boeken voordeel hele interessante kookboeken met recepten over gezonder eten, wat past bij een gezonde(re) leefstijl. Ook hebben ze mooie boeken met tips over gezonder leven, als ze dat interessant vindt.
Gast- Gast
Ik zat ook te denken aan de dingen die hier boven genoemd worden. Alle leuke dingen in een mandje met een kaartje er bij. Flesje badschuim met handdoek en bruisbal. Thee met glas en een gezond tussendoortje er bij.
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: