Tha happiest baby on the block.
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Tha happiest baby on the block.
Misschien dat sommige er wat aan hebben. Het gaat over het inbakeren en kalmeren van je baby.
https://www.youtube.com/watch?v=G6KnVPUdEgQ
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Tha happiest baby on the block.
Mamsie schreef:Misschien dat sommige er wat aan hebben. Het gaat over het inbakeren en kalmeren van je baby.
Heb 'm toevallig afgelopen weekend gezien toen ik bijna alle filmpjes op youtube heb bekenen mbt inbakeren en kalmeren
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10
uuh klote, de afgelopen week is hij alle nachten elk uur a 1.5 uur waker geweest. De hele avond is hij zowat wakker en miept. Overdag slaapt hij alleen in de kinderwagen als ik ga lopen.
Toevallig heeft hij vanmorgen wel in zijn bed geslapen. Wonder boven wonder. Maarja dat mag ook wel na zo'n nacht.
Toevallig heeft hij vanmorgen wel in zijn bed geslapen. Wonder boven wonder. Maarja dat mag ook wel na zo'n nacht.
Mamsie- Ratel
Mamsie schreef:uuh klote, de afgelopen week is hij alle nachten elk uur a 1.5 uur waker geweest. De hele avond is hij zowat wakker en miept. Overdag slaapt hij alleen in de kinderwagen als ik ga lopen.
Kunnen jullie al bijna bij de kinderarts terecht? (Ik dacht dat jullie een afspraak hadden staan, toch?).
Gast- Gast
Ja a.s. woensdag.
Mamsie- Ratel
Mamsie schreef:Ja a.s. woensdag.
Ik hoop echt zó erg voor jullie dat ze iets kunnen betekenen. Ik zou denk ik gillend gek worden in jouw plaats. En voor die kleine moet het ook heel vervelend zijn.
Gast- Gast
Mamsie schreef:uuh klote, de afgelopen week is hij alle nachten elk uur a 1.5 uur waker geweest. De hele avond is hij zowat wakker en miept. Overdag slaapt hij alleen in de kinderwagen als ik ga lopen.
Dat is nog erger dan hier met Y. Die slaapt 's nachts wel gewoon en dan heb jij nog 2 andere jochies rondlopen ook!
Hoop dat de k.a. iets voor jullie kan betekenen.
Annie24- Ratel
Mamsie; ben eigenlijk wel benieuwd hoe het in het ziekenhuis was?
Annie24- Ratel
Nou we zijn er geweest. De arts heeft hem onderzocht en kon niks vinden zo op het eerste gezicht. We hebben urine en bloed (4 buisjes, was zo zielig ) moeten afgeven. Hij word op van alles getest en ik word vrijdag gebeld.
Mamsie- Ratel
Hmmmm nog niet veel wijzer dus Kan me voorstellen dat dat bloedprikken zielig was inderdaad. Euhh....hoe vang je in vredesnaam urine op bij zo'n kleintje? Heel de tijd zonder luier laten liggen in de hoop dat hij gaat plassen ofzo
Annie24- Ratel
Idd niet veel wijzer maar dat had ik ook niet verwacht. Ja dat was echt heel sneu. Omdat hij zo boos was en keihard huilde kwamen er echt maar druppeltjes uit en duurde het heel lang voor die 4 buisjes vol waren.
Ze doen dan een plaszakje om het piemeltje heen en dan wachten. Dat was gelukkig zo gebeurd.
Ze doen dan een plaszakje om het piemeltje heen en dan wachten. Dat was gelukkig zo gebeurd.
Mamsie- Ratel
Aha Ik hoop voor jullie dat de bloedafname niet voor niets is geweest, want zoals het nu gaat is ook niets
Annie24- Ratel
Ik hoop t ook. Voelde me zo schuldig.
Mamsie- Ratel
Mamsie schreef:Ik hoop t ook. Voelde me zo schuldig.
Kan 't me voorstellen
Zit me hier trouwens ook schuldig te voelen...we hebben Y. net in de Pacco gelegd en enkele adviezen uit het filmpje opgevolgd. Hij slaapt nu wel, maar vind het zo zielig Al kon hij er de lol wel van inzien, want hij ging er schaterlachend in
Annie24- Ratel
De Pacco is een erg fijne doek, ik heb hem ook gebruikt hoor. Zolang hij het fijn vind is het toch goed. Het geeft ze gewoon geborgenheid. Als ik nog kon inbakeren deed ik het nog hoor.
Mamsie- Ratel
Mamsie, hoe ging het bij de kinderarts?
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Dat staat een paar reacties terug.
Mamsie- Ratel
Soortgelijke onderwerpen
» Baby muziek hoe reageert jouw baby?
» hoe slaapt een baby/is een baby gekleed.
» There goes my baby.......
» Baby's met KMA
» Baby tv...???
» hoe slaapt een baby/is een baby gekleed.
» There goes my baby.......
» Baby's met KMA
» Baby tv...???
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: