Ik wil...
+35
Pien
Silver
minoessepoes
VeryCherry
Burn
MiKa
Roza
widko
loura
Meintjuh
Bliss
Lindsya
Zwoesj
_Lacey_
Jeanette
Snack a Jack
aniet
RioolSpook
Phileine
Caramba
Lotus
Mida4you
xxDila
Dennenappel
Moezie
Arcade
Flinder
_DoI
Chocolate Cookie
Suus
Sweety
Verona
Try
Monte
Blond
39 plaatsers
Pagina 2 van 5
Pagina 2 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Ik wil...
Oh jeetje, wanneer krijg je weer loon?Try schreef:Oja, dat wil ik ook.. Ik heb maar 3 euro op het moment en that's stressing me out!Trisha schreef:En ik wil centjesssss....
Gast- Gast
uhm, de 25ste pas.. Ik heb in december en januari niet gewerkt (kon niet genoeg uren maken bij dat bedrijf en daarna geen baan vinden), heb in februari bovenop alle kosten mijn collegegeld en een hoge tandartsrekening heb moeten betalen en nu is het gewoon op.. Ik woon 'gelukkig' nu even bij mijn vader omdat ik met dat been zit dus ik heb nu even geen uitgaven.Storm schreef:
Oh jeetje, wanneer krijg je weer loon?
*zou je me willen ontquoten trouwens? of iig het bedrag
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
Azie, India, Scandinavie, Suriname en nog heel veel meer.._DoI schreef:Waar zou je heen willen?Smikkell schreef:Ik wil op reis en het liefst heel lang..
Gast- Gast
- Reizen (en dan het liefste naar een plek waar ik kan rondtouren samen met mijn vriend in een jeep met open dak, waar je ruig landschap hebt, maar ook een heerlijke relaxte kustlijn met blauw water..) Australie trekt mij heel erg.
- City trip naar New York maken
- Een ontiegelijk strakke kont hebben
- City trip naar New York maken
- Een ontiegelijk strakke kont hebben
Gast- Gast
5 kilo afvallen!!
En mijn eigen huisje
En mijn eigen huisje
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Haha.. erg he Alles op z'n tijd dan komt het vanzelfTry schreef:
Haha, jij wilt veel zeg Ik wil stiekem ook wel meer maar dat is mijn top 3
Anyway, ik kan niet lopen omdat ik mijn kuit- en scheenbeen heb gebroken en daar een pin in zit. Over een week of 4 - 8 kan ik een klein beetje lopen, over 3 maanden weer normaal en over 6 maanden kan ik weer beginnen met sporten.
Wat vervelend voor je! Hoe is dat zo gekomen?
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Owja en ik weel graag wat meer geld zodat we niet moeten wikken en wegen met de bruiloft en zodat we ook op huwelijksreis kunnen
Gast- Gast
Rugby 't was een stom ongeluk, gewoon pech zeg maar.. Maarja, tijd heelt (letterlijk) alle wondenSweety schreef:Haha.. erg he Alles op z'n tijd dan komt het vanzelfTry schreef:
Haha, jij wilt veel zeg Ik wil stiekem ook wel meer maar dat is mijn top 3
Anyway, ik kan niet lopen omdat ik mijn kuit- en scheenbeen heb gebroken en daar een pin in zit. Over een week of 4 - 8 kan ik een klein beetje lopen, over 3 maanden weer normaal en over 6 maanden kan ik weer beginnen met sporten.
Wat vervelend voor je! Hoe is dat zo gekomen?
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
Oeh.. Wel sterkte ermee!
En dat je zegt stom ongeluk dat herken ik. Mijn collega fietste het stoepje af van zijn huis, gaat nog goed, wil gaan staan op zijn trappers om meer snelheid te maken, breekt zijn ketting! Hij viel op de grond en nu heeft hij een botje gebroken van zijn teen. Nu moet hij dus 4 weken in het gips.
En dat je zegt stom ongeluk dat herken ik. Mijn collega fietste het stoepje af van zijn huis, gaat nog goed, wil gaan staan op zijn trappers om meer snelheid te maken, breekt zijn ketting! Hij viel op de grond en nu heeft hij een botje gebroken van zijn teen. Nu moet hij dus 4 weken in het gips.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Ja, dat ook absoluut hahaha!loontjes-power schreef:5 kilo afvallen!!
En mijn eigen huisje
Gast- Gast
Er een week tussenuit met mijn vriend. Naar een 25 graden zon land, all-in, heerlijk relaxen. Zonnen, zwemmen, wateractiviteiten en vooral dat niets moet en je nergens echt voor de deur uit moet.
Normaal gesproken niets voor mij, maar ik heb echt behoefte aan een pauze waarin niets moet. Helaas studeert mijn vriend nog en kan hij er dus niet zomaar even tussenuit.
Normaal gesproken niets voor mij, maar ik heb echt behoefte aan een pauze waarin niets moet. Helaas studeert mijn vriend nog en kan hij er dus niet zomaar even tussenuit.
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
.....niet meer ziek zijn
xxDila- Prater
- Aantal berichten : 976
Punten : 1204
- Nieuwe kleding willen hebben ( heb al zo'n lange tijd niks voor mezelf kunnen kopen omdat we erg krap zitten )
- Een laagbouw huis met tuin
- Ietsjes meer geld zodat we het ietsjes ruimer hebben ( het is elke maand maar weer afwachten hoe we het weer redden )
- Een laagbouw huis met tuin
- Ietsjes meer geld zodat we het ietsjes ruimer hebben ( het is elke maand maar weer afwachten hoe we het weer redden )
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
_Donnaa schreef:Ja, dat ook absoluut hahaha!loontjes-power schreef:5 kilo afvallen!!
En mijn eigen huisje
We zitten op een lijn
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
- niet zo bang zijn als er dingen goed gaan
- blij kunnen zijn met wie ik ben
- blij kunnen zijn met wie ik ben
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Ik wil die mooie witte broek die ik net gepast heb bij H&M!! Hopen dat ie er volgende week nog is als mijn salaris er is en ik hem kan kopen!
Gast- Gast
Een groter huis (met tuin).
Een kindje (plannen zijn er nog geen eens).
Afvallen.
Zomer.
Een kindje (plannen zijn er nog geen eens).
Afvallen.
Zomer.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Pagina 2 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Pagina 2 van 5
Permissies van dit forum: