Dagcafé 2011
+21
Winegum
Laced
Moezie
Suus
Jordana
Snoes
SoezieQ
Burn
Qiara
Try
Lotus
Merai
May
VeryCherry
girli
Lejow
Serena
smooch
aniet
Lynn_
Chocolate Cookie
25 plaatsers
Pagina 40 van 40
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: Dagcafé 2011
Alex167 schreef:Ik voel me bijna gedwongen om mijn haar te verven, ik blijf er grijze haren uittrekken maar ik vind mijn haarkleur zo mooi, dus eigenlijk wil ik het ook weer niet.
Dat zal toch wel meevallen? Van die grijze haren he?
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10
Alex167 schreef:Ik voel me bijna gedwongen om mijn haar te verven, ik blijf er grijze haren uittrekken maar ik vind mijn haarkleur zo mooi, dus eigenlijk wil ik het ook weer niet.
Kan je het niet in je eigen kleur verven?
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik hou mijn haar lang voorlopig en in miijn eigen kleur. Heb voorheen wel gekleurd gehad maar geen zin meer in uitgroei en dan weer bij moeten werken
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Sannie89 schreef:VC... haken: Is goed.. anders stuur je maar pm:) ga zo dadelijk weg.. lekker douchen en boven tv kijken
Ah ok, dan doe ik dat, anders kan je het nooit meer terugvinden
idd.. met al die kletskoppen hier
Gast- Gast
Gast- Gast
Zoek je toch een kleurtje wat heel dicht bij je eigen kleur komt? Heb je ook niet zoveel last van uitgroeiAlex167 schreef:Ik voel me bijna gedwongen om mijn haar te verven, ik blijf er grijze haren uittrekken maar ik vind mijn haarkleur zo mooi, dus eigenlijk wil ik het ook weer niet.
Gast- Gast
Sannie89 schreef:VeryCherry schreef:Sannie89 schreef:VC... haken: Is goed.. anders stuur je maar pm:) ga zo dadelijk weg.. lekker douchen en boven tv kijken
Ah ok, dan doe ik dat, anders kan je het nooit meer terugvinden
idd.. met al die kletskoppen hier
Whahahahaha
Ik vind jouw haarkleur ook erg mooi. Balen van die grijze haren.Alex167 schreef:Ik voel me bijna gedwongen om mijn haar te verven, ik blijf er grijze haren uittrekken maar ik vind mijn haarkleur zo mooi, dus eigenlijk wil ik het ook weer niet.
Gast- Gast
Waarom jaloers?Beauty Addict schreef:Smikkell: Jaloers... Kort knippen zou wel zonde zijn...
Gast- Gast
Mijn haar is te dun om het ooit zo vol en lang te krijgenSmikkell schreef:Waarom jaloers?Beauty Addict schreef:Smikkell: Jaloers... Kort knippen zou wel zonde zijn...
Gast- Gast
Jeuj over een klein half uurtje Grey's Anatomy.
Besefte me net ineens dat als ik naar een meeting zou gaan, dat ik bang ben dat ik niemand zal herkennen. Ik ben zo slecht in het onthouden van naam/gezicht combinatie...
Besefte me net ineens dat als ik naar een meeting zou gaan, dat ik bang ben dat ik niemand zal herkennen. Ik ben zo slecht in het onthouden van naam/gezicht combinatie...
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10
En dit moet haarverf zijn die niet druipt
Ik heb best donker haar, zegmaar, die grijze haren vallen best wel op. En ik ben nogal kieskeurig dus mij valt het extra op.
Misschien moet ik toch maar op zoek naar een kleur die het meest op mijn eigen kleur lijkt.
Misschien moet ik toch maar op zoek naar een kleur die het meest op mijn eigen kleur lijkt.
Gast- Gast
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 40 van 40
Permissies van dit forum: