Dagcafé 2011
+21
Winegum
Laced
Moezie
Suus
Jordana
Snoes
SoezieQ
Burn
Qiara
Try
Lotus
Merai
May
VeryCherry
girli
Lejow
Serena
smooch
aniet
Lynn_
Chocolate Cookie
25 plaatsers
Pagina 39 van 40
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: Dagcafé 2011
Sannie89 schreef:VeryCherry schreef:Sannie89 schreef:VeryCherry schreef:Ik zie er nu zo uit, maar dan met zwart haar. Voel me echt verwant met de Moomins
why?
Ik heb mijn haar net geverfd en het is nu aan het intrekken
Aaah.. lekker.dat prikt altijd zo
Klinkt lekker reva!!
Ik wil eigenlijk ook mijn haar wel verven, maar ik ben bang dat ik het niet mooi vind en dat ik het nooit meer leuk krijg voor volgend jaar. Wat een angsthaas he?
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb alleen maar van horen zeggen bedoel ik, niet de vertrokken meiden zelf gesproken.Sannie89 schreef:Beauty Addict schreef:Geen zin meer in het forum zeggen ze...
met nadruk hierop met vraagteken?
Jammer hoor... begin er eindelijk een beetje in te komen...
Gast- Gast
Wat is er mis met jouw haarkleur dan en wat zou je willen?Beauty Addict schreef:Wil ook mijn haar verven, maar durf niet zo goed...
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Wil ook mijn haar verven, maar durf niet zo goed...
+1 whahaha!
mzcharlotte- Ratel
Het was altijd blond zoals op de foto, nu donkerblond en saai (mijn eigen kleur). Wil het weer zoals op de foto, maar ben bang dat het anders uitslaat (hoor je weleens tijdens zwangerschap)Smikkell schreef:Wat is er mis met jouw haarkleur dan en wat zou je willen?Beauty Addict schreef:Wil ook mijn haar verven, maar durf niet zo goed...
Gast- Gast
Smikkell schreef:Reva, gekookt, gebakken of gefrituurd?
Met een gebakken ei en knakworstjes..
Whahahahahahaha, wat een combi
Gast- Gast
Deed het altijd zelf, maar door hormonen kan het nu anders uitpakken zeggen ze...zegmaar_ schreef:Beauty Addict schreef:Wil ook mijn haar verven, maar durf niet zo goed...
+1 whahaha!
Gast- Gast
Tijdens mijn zwangerschap pakte de haarverf niet, heb het eindeloos lang geprobeerd.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ahh, zo. Ik vond de kleur op de foto namelijk goed bij je passen en dacht dat je iets anders wilde dan dat..Beauty Addict schreef:Het was altijd blond zoals op de foto, nu donkerblond en saai (mijn eigen kleur). Wil het weer zoals op de foto, maar ben bang dat het anders uitslaat (hoor je weleens tijdens zwangerschap)Smikkell schreef:Wat is er mis met jouw haarkleur dan en wat zou je willen?Beauty Addict schreef:Wil ook mijn haar verven, maar durf niet zo goed...
Wat zwangerschap betreft: is dat niet iets van 'vroeger', wat met de nieuwe verf van nu niet meer voorkomt?
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Deed het altijd zelf, maar door hormonen kan het nu anders uitpakken zeggen ze...zegmaar_ schreef:Beauty Addict schreef:Wil ook mijn haar verven, maar durf niet zo goed...
+1 whahaha!
Het is nog maar een paar weekjes joh... *grapje
Is er niet een mogelijkheid dat je eerst een plukje aan de achterkant, waar de rest van je haar overheen valt, uitprobeert?
mzcharlotte- Ratel
Geen idee, ga het maar gewoon een keer proberen. Maar dan wel op een dag dat ik naar de kapper kan als het mislukt...Smikkell schreef:Ahh, zo. Ik vond de kleur op de foto namelijk goed bij je passen en dacht dat je iets anders wilde dan dat..Beauty Addict schreef:Het was altijd blond zoals op de foto, nu donkerblond en saai (mijn eigen kleur). Wil het weer zoals op de foto, maar ben bang dat het anders uitslaat (hoor je weleens tijdens zwangerschap)Smikkell schreef:Wat is er mis met jouw haarkleur dan en wat zou je willen?Beauty Addict schreef:Wil ook mijn haar verven, maar durf niet zo goed...
Wat zwangerschap betreft: is dat niet iets van 'vroeger', wat met de nieuwe verf van nu niet meer voorkomt?
Gast- Gast
Reva schreef:Theedoosje schreef:Een goedenavond!
Ik heb net zo iets lekkers gemaakt al zeg ik het zelf
Een omelet met 1 groen paprika, 1 ui, cherry tomaatjes door de helft gesneden, bieslook, kerriepoeder, paprikapoeder en wat zout. Echt dat was zo lekker
Klinkt goed! Ik had een gevonden chocoladeletter als avondeten
Oe dat klinkt niet goed voor avondeten Heb je verder nog wat gegeten daarbij?
En ja ik had paprika over en cherrytomaatjes. Vriend wilde frietjes en hamburger en ik niet want ik wilde die groente dus opmaken dus heb ik maar wat geprobeerd, met succes
Gast- Gast
Je woont toch op een eiland, niemand die het ziet.Beauty Addict schreef:]Geen idee, ga het maar gewoon een keer proberen. Maar dan wel op een dag dat ik naar de kapper kan als het mislukt...
Gast- Gast
VC... haken: Is goed.. anders stuur je maar pm:) ga zo dadelijk weg.. lekker douchen en boven tv kijken
Gast- Gast
Ik werk ook op het eiland he?!Smikkell schreef:Je woont toch op een eiland, niemand die het ziet.Beauty Addict schreef:]Geen idee, ga het maar gewoon een keer proberen. Maar dan wel op een dag dat ik naar de kapper kan als het mislukt...
Gast- Gast
Smikkell schreef:Je woont toch op een eiland, niemand die het ziet.Beauty Addict schreef:]Geen idee, ga het maar gewoon een keer proberen. Maar dan wel op een dag dat ik naar de kapper kan als het mislukt...
Gast- Gast
Ik wil ook nog steeds een ander kapsel en een andere kleur, maar kleur houdt nooit bij mij. Ik heb hier nog een pakje liggen. Misschien toch maar weer eens een poging wagen. Dat andere kapsel.... daar denk ik nog even over na.
Gast- Gast
Goede avond allemaal!
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Op eilanden loopt met toch op rubberlaarzen of klompen en schapenwollen truien? Niemand die daar iets om hun uiterlijk geeft..Beauty Addict schreef:Ik werk ook op het eiland he?!Smikkell schreef:Je woont toch op een eiland, niemand die het ziet.Beauty Addict schreef:]Geen idee, ga het maar gewoon een keer proberen. Maar dan wel op een dag dat ik naar de kapper kan als het mislukt...
Gast- Gast
Sannie89 schreef:VC... haken: Is goed.. anders stuur je maar pm:) ga zo dadelijk weg.. lekker douchen en boven tv kijken
Ah ok, dan doe ik dat, anders kan je het nooit meer terugvinden
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik voel me bijna gedwongen om mijn haar te verven, ik blijf er grijze haren uittrekken maar ik vind mijn haarkleur zo mooi, dus eigenlijk wil ik het ook weer niet.
Gast- Gast
Lynn_ schreef:Goede avond allemaal!
N'avond!
mzcharlotte- Ratel
Vergeet de hoofddoekjes nietSmikkell schreef:Op eilanden loopt met toch op rubberlaarzen of klompen en schapenwollen truien? Niemand die daar iets om hun uiterlijk geeft..Beauty Addict schreef:Ik werk ook op het eiland he?!Smikkell schreef:Je woont toch op een eiland, niemand die het ziet.Beauty Addict schreef:]Geen idee, ga het maar gewoon een keer proberen. Maar dan wel op een dag dat ik naar de kapper kan als het mislukt...
Gast- Gast
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 39 van 40
Permissies van dit forum: