Dagcafé 2011
+21
Winegum
Laced
Moezie
Suus
Jordana
Snoes
SoezieQ
Burn
Qiara
Try
Lotus
Merai
May
VeryCherry
girli
Lejow
Serena
smooch
aniet
Lynn_
Chocolate Cookie
25 plaatsers
Pagina 38 van 40
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Re: Dagcafé 2011
Beauty Addict schreef:Die had geen zin meer in het forumnina schreef:Misschien een stomme vraag:
Waar is Darcy gebleven?
zijn dr wel veel of niet? hoor t regelmatig langs komen..
Gast- Gast
Die borsten van jou zijn inmiddels beroemd...Smikkell schreef:Bedoel je nu mijn borsten?Alex167 schreef:Smikkell schreef:Ik geloof het wel..
Knapperd!
Gast- Gast
Cultuurbarbaar...Smikkell schreef:Ik ben er geloof ik nog nooit geweest, BA.
Gast- Gast
Ja, het lijkt wel besmettelijkSannie89 schreef:Beauty Addict schreef:Die had geen zin meer in het forumnina schreef:Misschien een stomme vraag:
Waar is Darcy gebleven?
zijn dr wel veel of niet? hoor t regelmatig langs komen..
Gast- Gast
Het topic had vannacht dan ook veel bezoekers..Beauty Addict schreef:Die borsten van jou zijn inmiddels beroemd...Smikkell schreef:Bedoel je nu mijn borsten?Alex167 schreef:Smikkell schreef:Ik geloof het wel..
Knapperd!
De Admin zocht toch een manier om nieuwe mensen aan te trekken.. Ik doe alles om het forum in de lucht te houden
Laatst aangepast door Smikkell op ma 14 maa 2011 - 7:43; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
NOUBeauty Addict schreef:Cultuurbarbaar...Smikkell schreef:Ik ben er geloof ik nog nooit geweest, BA.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Het topic had vannacht dan ook veel bezoekers..Beauty Addict schreef:Die borsten van jou zijn inmiddels beroemd...Smikkell schreef:Bedoel je nu mijn borsten?Alex167 schreef:Smikkell schreef:Ik geloof het wel..
Knapperd!
De Admin zocht toch een manier op nieuwe mensen aan te trekken.. Ik doe alles om het forum in de lucht te houdenen alex lekker te laten slapen
heb volgens mij echt wat gemist... maar dames, ik slaap over het algemeen 's nachts (A)
Gast- Gast
Ik zie er nu zo uit, maar dan met zwart haar. Voel me echt verwant met de Moomins
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Beauty Addict schreef:Ja, het lijkt wel besmettelijkSannie89 schreef:zijn dr wel veel of niet? hoor t regelmatig langs komen..
Ik vind het jammer. Ze leverden allemaal een leuke bijdrage.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10
Hahaha! Het 16+ hoekje met Smikkell als vast onderdeel?Smikkell schreef:
De Admin zocht toch een manier op nieuwe mensen aan te trekken.. Ik doe alles om het forum in de lucht te houdenen alex lekker te laten slapen
Gast- Gast
Een goedenavond!
Ik heb net zo iets lekkers gemaakt al zeg ik het zelf
Een omelet met 1 groen paprika, 1 ui, cherry tomaatjes door de helft gesneden, bieslook, kerriepoeder, paprikapoeder en wat zout. Echt dat was zo lekker
Een omelet met 1 groen paprika, 1 ui, cherry tomaatjes door de helft gesneden, bieslook, kerriepoeder, paprikapoeder en wat zout. Echt dat was zo lekker
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Ik zie er nu zo uit, maar dan met zwart haar. Voel me echt verwant met de Moomins
why?
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Een goedenavond!
Klinkt goed! Ik had een gevonden chocoladeletter als avondeten
Gast- Gast
Sannie89 schreef:VeryCherry schreef:Ik zie er nu zo uit, maar dan met zwart haar. Voel me echt verwant met de Moomins
why?
Ik heb mijn haar net geverfd en het is nu aan het intrekken
Oh... goh.. wat jammer inderdaad...zegmaar_ schreef:Beauty Addict schreef:Ja, het lijkt wel besmettelijkSannie89 schreef:zijn dr wel veel of niet? hoor t regelmatig langs komen..
Kwam dat zo opeens of heb ik iets gemist?
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Aaahhh Reva!Reva schreef:Theedoosje schreef:Een goedenavond!
Klinkt goed! Ik had een gevonden chocoladeletter als avondeten
Gast- Gast
Smikkell schreef:Bedoel je nu mijn borsten?Alex167 schreef:Smikkell schreef:Ik geloof het wel..
Knapperd!
Uiteraard.
Gast- Gast
Ik weet ook nog steeds niet wat ik wil eten vanavond, en het wordt later en later...
Gast- Gast
Geen zin meer in het forum zeggen ze...nina schreef:Oh... goh.. wat jammer inderdaad...zegmaar_ schreef:Beauty Addict schreef:Ja, het lijkt wel besmettelijkSannie89 schreef:zijn dr wel veel of niet? hoor t regelmatig langs komen..
Kwam dat zo opeens of heb ik iets gemist?
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Sannie89 schreef:VeryCherry schreef:Ik zie er nu zo uit, maar dan met zwart haar. Voel me echt verwant met de Moomins
why?
Ik heb mijn haar net geverfd en het is nu aan het intrekken
Aaah.. lekker.dat prikt altijd zo
Klinkt lekker reva!!
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Geen zin meer in het forum zeggen ze...
met nadruk hierop met vraagteken?
Jammer hoor... begin er eindelijk een beetje in te komen...
Gast- Gast
Valt gelukkig mee nu, deze verf is zonder ammoniak. Oh, ik ben zooo blij dat ik nog verf had liggen.
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Pagina 38 van 40
Permissies van dit forum: