Dagcafé 2011
+21
Winegum
Laced
Moezie
Suus
Jordana
Snoes
SoezieQ
Burn
Qiara
Try
Lotus
Merai
May
VeryCherry
girli
Lejow
Serena
smooch
aniet
Lynn_
Chocolate Cookie
25 plaatsers
Pagina 35 van 40
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Smikkell schreef:Dan doen we vanavond weer een rondje borsten...Beauty Addict schreef:Ik doe niet mee, vind een goed gelukte foto al 'moeilijk' om te plaatsen, laat staan een jankhoofd...
"weer" - heb ik wat gemist?
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10
Haha, ik durf al geen normale foto te plaatsen... maar het idee vond ik toch wel leuk.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Je moet eiland wel letterlijk nemen, maar je kan er komen via brug, tunnel of veerpont. De trein rijdt er ook gewoon naar toe.Smikkell schreef:Onmogelijk. Ow, en ik reis met OVBeauty Addict schreef:Woon je in Utrecht Smik? Dat is maar 49 min rijden vanaf het eiland vlg routeplanner...
Met de intercity ben je er met een uur vanaf Utrecht centraal...
Gast- Gast
Ik hoop ook dat het 'maar' twee weken duurt, Lotus en BA.
Smik, alweer borsten? Ik ga voor billen!
Gast- Gast
Haha, meestal slaap ik al als het nachttopic open gaat.zegmaar_ schreef:Smikkell schreef:Dan doen we vanavond weer een rondje borsten...Beauty Addict schreef:Ik doe niet mee, vind een goed gelukte foto al 'moeilijk' om te plaatsen, laat staan een jankhoofd...
En ik denk dat mijn man een beetje gek gaat kijken als ik mijn borsten ga fotograveren voor op het forum...
Gast- Gast
Ik heb in die tijd Oxazepam geslikt om het gevoel een beetje te dempen.Alex167 schreef:Ik hoop ook dat het 'maar' twee weken duurt, Lotus en BA.
Gast- Gast
Nee, dan sla ik even over..Alex167 schreef:Ik hoop ook dat het 'maar' twee weken duurt, Lotus en BA.
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Haha, meestal slaap ik al als het nachttopic open gaat.zegmaar_ schreef:Smikkell schreef:Dan doen we vanavond weer een rondje borsten...Beauty Addict schreef:Ik doe niet mee, vind een goed gelukte foto al 'moeilijk' om te plaatsen, laat staan een jankhoofd...
En ik denk dat mijn man een beetje gek gaat kijken als ik mijn borsten ga fotograveren voor op het forum...
Haha, mijn vriend ook. En ik lig meestal ook te slapen (tenzij er weer een haan aan 't kraaien is om kwart voor twee)
mzcharlotte- Ratel
Ik ben net op de fiets naar het eiland geweest
Zegmaar, wol had trouwens geen zin meer in het forum.
Gast- Gast
Brug of pontje?Alex167 schreef:Ik ben net op de fiets naar het eiland geweest
Gast- Gast
Ach, alex had gewoon even een foto van mijn borsten nodig om daar over te kunnen dromen. Ik vind Lexie gewoon lief en werk daar dus graag aan mee. En anders zou ze weer dromen over de bostern van Reva, en dan voel ik me zo achtergesteld.
Laatst aangepast door Smikkell op ma 14 maa 2011 - 7:04; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Alex167 schreef:Zegmaar, wol had trouwens geen zin meer in het forum.
Ohw, ook rigoreus om het account dan helemaal te verwijderen. Jammer om te zien.
mzcharlotte- Ratel
Beauty Addict schreef:Brug of pontje?Alex167 schreef:Ik ben net op de fiets naar het eiland geweest
ik ben echt heel nieuwsgierig over wel eiland jullie het hebben... aangezien alex niet zo ver van hier woont (iets verder dan dichtbij:P )
Gast- Gast
BA, brug ik vertelde net toch over die blije man achter me?
Smik, jaloezie, ik wist het wel!
Smik, jaloezie, ik wist het wel!
Gast- Gast
Waar woon jij dan?Sannie89 schreef:Beauty Addict schreef:Brug of pontje?Alex167 schreef:Ik ben net op de fiets naar het eiland geweest
ik ben echt heel nieuwsgierig over wel eiland jullie het hebben... aangezien alex niet zo ver van hier woont (iets verder dan dichtbij:P )
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ach, alex had gewoon even een foto van mijn borsten nodig om daar over te kunnen dromen. Ik vind Lexie gewoon lief en werk daar dus graag aan mee.En anders zou ze weer dromen over de bostern van Reva, en dan voel ik me zo achtergesteld.
Begrijp ik.
Goedenavond samen.
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Waar woon jij dan?Sannie89 schreef:Beauty Addict schreef:Brug of pontje?Alex167 schreef:Ik ben net op de fiets naar het eiland geweest
dorpje.... vlakbij de stad
Laatst aangepast door Sannie89 op ma 14 maa 2011 - 7:09; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik woon ook in de omgeving, maar hoe cryptisch jullie zijn kom ik er nog niet uit *voeltzichdom
mzcharlotte- Ratel
Hint: Het eiland is omringd door de volgende rivieren: Beneden-Merwede, Nieuwe Merwede, Hollands Diep, Dordtsche Kil en Oude Maas. Het eiland wordt in tweeën gedeeld door het Wantij
Gast- Gast
zegmaar_ schreef:Ik woon ook in de omgeving, maar hoe cryptisch jullie zijn kom ik er nog niet uit *voeltzichdom
hihi.. en waar woon jij?
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:JaaSannie89 schreef:hahaha.. dr gaan 2 pontjes maare ik gok de stad?
jeej:) daar heb ik op school gezeten
Gast- Gast
O echt? Welke?Sannie89 schreef:Beauty Addict schreef:JaaSannie89 schreef:hahaha.. dr gaan 2 pontjes maare ik gok de stad?
jeej:) daar heb ik op school gezeten
Gast- Gast
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Pagina 35 van 40
Permissies van dit forum: