Dagcafé 2011
+21
Winegum
Laced
Moezie
Suus
Jordana
Snoes
SoezieQ
Burn
Qiara
Try
Lotus
Merai
May
VeryCherry
girli
Lejow
Serena
smooch
aniet
Lynn_
Chocolate Cookie
25 plaatsers
Pagina 34 van 40
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Smikkell schreef:Ik dacht ook dat het alleen iets uit films was.Marin schreef:Smikkell schreef:Afgegooid - dan denk ik aan de Amerikaanse krantenjongens.
Edit: het leukste aan Amerika vond ik dat de krant ook echt op de oprit lag Net een film ..
Haha wat grappig
Ik heb het zelf nog nooit in 't echt gezien trouwens.
Oh haha ik wist wel dat het echt bestond, maar heb het gewoon nog nooit zelf gezien. Zo vroeg was ik nog niet op denk ik
Gast- Gast
ook niet mijn bedoeling,meissie!Smikkell schreef:Lexie, ik denk niet dat er moeilijk gedaan wordt over het woord. Dat was iig niet mijn bedoeling. Er wordt alleen aangegeven dat veel van ons dat woord niet in die context gebruiken.Alex167 schreef:Jeetje, dat er zo moeilijk gedaan wordt over een woord ...
Mijn moeder heeft bloemen voor me gekocht en toen bleek dat ik niet thuis was heeft ze ze op de eettafel gelegd.
Zo.
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Ja lief he van mijn moeder. En dat terwijl ik vanmorgen nog de pest aan haar had.
Smikkie met je mooie borsten, ik weet dat het niet om alleen het woord gaat. Ik ben gewoon een beetje lichtgeraakt, ik heb een kort lontje, ik ben momenteel wat overgevoelig (nu kunnen er geen misverstanden meer ontstaan ).
Ik ga zo weer huilen
Smikkie met je mooie borsten, ik weet dat het niet om alleen het woord gaat. Ik ben gewoon een beetje lichtgeraakt, ik heb een kort lontje, ik ben momenteel wat overgevoelig (nu kunnen er geen misverstanden meer ontstaan ).
Ik ga zo weer huilen
Gast- Gast
Wat is er dan aan de hand, Alex?
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Voor morgenavond 2 kaartjes voor we will rock you gescoord voor €32,00..... nu nog iemand vinden om mee te nemen:P
Gast- Gast
Alex167 schreef:Ik ga zo weer huilen
Ook voor Dolores.
What happened to wolletjes?
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10
~Alex167 schreef:Ja lief he van mijn moeder. En dat terwijl ik vanmorgen nog de pest aan haar had.
Ik ga zo weer huilen
ach lieve schat dat is toch niet nodig..
aniet- Kletskop
Ik ben gestopt met de AD en ik geloof dat ik daar nogal emotioneel van word. Kan wel heel de dag janekn, ik word gek van mezelf.
En mijn moeder vertelde vanmorgen dat mijn opa en oma met hun mee gaan op vakantie eind augustus, en dan zijn ook zij dus weg op de verjaardag van A. En daar baal ik van.
En mijn moeder vertelde vanmorgen dat mijn opa en oma met hun mee gaan op vakantie eind augustus, en dan zijn ook zij dus weg op de verjaardag van A. En daar baal ik van.
Gast- Gast
Lexie, ik had ook al zo'n vermoeden.. Het was niet mijn bedoeling om je lontje aan te steken. Niet leuk dat je je verdrietig voelt.Alex167 schreef:Ja lief he van mijn moeder. En dat terwijl ik vanmorgen nog de pest aan haar had.
Ik ga zo weer huilen
Misschien inderdaad niet leuk als wij over dat woord vallen terwijl de situatie voor jou zo gevoelig ligt.
Gast- Gast
Ik ben er weer
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Alex167 schreef:Ik ben gestopt met de AD en ik geloof dat ik daar nogal emotioneel van word. Kan wel heel de dag janekn, ik word gek van mezelf.
Cold Turkey? Of ben je aan het afbouwen? Ben je er wel al aan toe om ervanaf te zijn?
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10
voor iedereen een oprechte die dat kan gebruiken
aniet- Kletskop
Woon je in Utrecht Smik? Dat is maar 49 min rijden vanaf het eiland vlg routeplanner...
Gast- Gast
Ow, ik snap dat je dat niet leuk vindt. Het was al zo balen dat je moeder dan weg zou gaan en nu nemen ze ook je opa en oma nog mee. Heb je het er nog over gehad met je moeder? Snapt ze jouw punt?Alex167 schreef:Ik ben gestopt met de AD en ik geloof dat ik daar nogal emotioneel van word. Kan wel heel de dag janekn, ik word gek van mezelf.
Gast- Gast
Klopt meis, dat had ik in het begin ook. Over een week voel je je vast een stuk beter!Alex167 schreef:Ik ben gestopt met de AD en ik geloof dat ik daar nogal emotioneel van word. Kan wel heel de dag janekn, ik word gek van mezelf.
Gast- Gast
Vervelend is dat, als je de hele dag moet huilen. Ik had het ook toen ik stopte met de AD, maar na twee weken heb ik er nu geen last meer van, gelukkig. Ik hoop dat het bij jou ook snel ophoudt.
En ik kan me voorstellen dat je baalt van je opa en oma.
En ik kan me voorstellen dat je baalt van je opa en oma.
Lotus- Ratel
Kunnen we niet allemaal gewoon even heel hard gillen en huilen en daar dan een foto van posten. Dan kiezen we de grootste ik-heb-net-heerlijk-gejankt-hoofd en die verdient iets..... Grote berg kaarten ofzo
Gast- Gast
Dat vind ik een goed idee!
Lotus- Ratel
Onmogelijk. Ow, en ik reis met OVBeauty Addict schreef:Woon je in Utrecht Smik? Dat is maar 49 min rijden vanaf het eiland vlg routeplanner...
Gast- Gast
Ik doe niet mee, vind een goed gelukte foto al 'moeilijk' om te plaatsen, laat staan een jankhoofd...
Gast- Gast
Dan doen we vanavond weer een rondje borsten...Beauty Addict schreef:Ik doe niet mee, vind een goed gelukte foto al 'moeilijk' om te plaatsen, laat staan een jankhoofd...
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Ik doe niet mee, vind een goed gelukte foto al 'moeilijk' om te plaatsen, laat staan een jankhoofd...
lijkt me makkelijker dan een goed gelukte foto... maare.... je hebt wel lef als je t dan durft te plaatsen! Dus van mij krijg je een kaart
Gast- Gast
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Pagina 34 van 40
Permissies van dit forum: