Dagcafé 2011
+21
Winegum
Laced
Moezie
Suus
Jordana
Snoes
SoezieQ
Burn
Qiara
Try
Lotus
Merai
May
VeryCherry
girli
Lejow
Serena
smooch
aniet
Lynn_
Chocolate Cookie
25 plaatsers
Pagina 33 van 40
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Re: Dagcafé 2011
aniet schreef:afgegooid?
Uhm ja. Is dat een heel raar woord? Ze heeft ze op de eettafel gelegd (ze heeft een sleutel).
Gast- Gast
Afgegooit klinkt een beetje agressiefAlex167 schreef:aniet schreef:afgegooid?
Uhm ja. Is dat een heel raar woord? Ze heeft ze op de eettafel gelegd (ze heeft een sleutel).
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Hier op het eiland? Ja hoor, ze komen het gewoon per vliegtuig brengen.Smikkell schreef:Kan dat bij jullieBeauty Addict schreef:Heb Chinees besteld...
Gast- Gast
Droppen bedoel je, vanuit de lucht! Jumm!!Beauty Addict schreef:Hier op het eiland? Ja hoor, ze komen het gewoon per vliegtuig brengen.Smikkell schreef:Kan dat bij jullieBeauty Addict schreef:Heb Chinees besteld...
Gast- Gast
Tegen de tijd dat ik bij jou ben zijn die drie dagen al om (en ik geloof dat ik ook al roti van je tegoed hebt...)Beauty Addict schreef:Chinees?Smikkell schreef:Ik weet nog niet wat ik ga eten.. Ik heb ook wel zin in risotto, maar dat heb ik al twee keer gegeten en is niet zo gezond.
Edit: je mag ook wel hier komen eten, je krijgt altijd zoveel dat het na 3 dagen nog niet op is...
Gast- Gast
Waar woon je?Smikkell schreef:Tegen de tijd dat ik bij jou ben zijn die drie dagen al om (en ik geloof dat ik ook al roti van je tegoed hebt...)Beauty Addict schreef:Chinees?Smikkell schreef:Ik weet nog niet wat ik ga eten.. Ik heb ook wel zin in risotto, maar dat heb ik al twee keer gegeten en is niet zo gezond.
Edit: je mag ook wel hier komen eten, je krijgt altijd zoveel dat het na 3 dagen nog niet op is...
Gast- Gast
afgegeven,bedoel je?Alex167 schreef:aniet schreef:afgegooid?
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Op het vaste land..Beauty Addict schreef:Waar woon je?Smikkell schreef:Tegen de tijd dat ik bij jou ben zijn die drie dagen al om (en ik geloof dat ik ook al roti van je tegoed hebt...)Beauty Addict schreef:Chinees?Smikkell schreef:Ik weet nog niet wat ik ga eten.. Ik heb ook wel zin in risotto, maar dat heb ik al twee keer gegeten en is niet zo gezond.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Op het vaste land..Beauty Addict schreef:Waar woon je?Smikkell schreef:Tegen de tijd dat ik bij jou ben zijn die drie dagen al om (en ik geloof dat ik ook al roti van je tegoed hebt...)Beauty Addict schreef:Chinees?Smikkell schreef:Ik weet nog niet wat ik ga eten.. Ik heb ook wel zin in risotto, maar dat heb ik al twee keer gegeten en is niet zo gezond.
Gast- Gast
Ja, afgegeven. Maar ik was niet thuis dus ze heeft ze afgegooid.
We begrijpen elkaar
We begrijpen elkaar
Gast- Gast
oh MEN ik ben moe!
Vroeg naar bed vanavond! Alleen zou m'n tante nog even langs komen of ik naar haar. Nou ja, dat is ook wel gezellig, maar zou als ik zou kunnen nu al naar bed gaan
Vroeg naar bed vanavond! Alleen zou m'n tante nog even langs komen of ik naar haar. Nou ja, dat is ook wel gezellig, maar zou als ik zou kunnen nu al naar bed gaan
Gast- Gast
haha dat noem ik in beide gevallen afgegeven,maar wat jij wil!Alex167 schreef:Ja, afgegeven. Maar ik was niet thuis dus ze heeft ze afgegooid.
We begrijpen elkaar
aniet- Kletskop
Afgegooid - dan denk ik aan de Amerikaanse krantenjongens.
Edit: het leukste aan Amerika vond ik dat de krant ook echt op de oprit lag Net een film ..
Edit: het leukste aan Amerika vond ik dat de krant ook echt op de oprit lag Net een film ..
Gast- Gast
Ik ga zo ook maar eens koken
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Olaaa!!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Smikkell schreef:Afgegooid - dan denk ik aan de Amerikaanse krantenjongens.
Haha wat grappig
Ik heb het zelf nog nooit in 't echt gezien trouwens.
Gast- Gast
Jeetje, dat er zo moeilijk gedaan wordt over een woord ...
Mijn moeder heeft bloemen voor me gekocht en toen bleek dat ik niet thuis was heeft ze ze op de eettafel gelegd.
Zo.
Mijn moeder heeft bloemen voor me gekocht en toen bleek dat ik niet thuis was heeft ze ze op de eettafel gelegd.
Zo.
Gast- Gast
Alex167 schreef:Jeetje, dat er zo moeilijk gedaan wordt over een woord ...
Zo.
aniet- Kletskop
Lief van je moeder!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Haha, Alex, moet er wel om lachen
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Lexie, ik denk niet dat er moeilijk gedaan wordt over het woord. Dat was iig niet mijn bedoeling. Er wordt alleen aangegeven dat veel van ons dat woord niet in die context gebruiken.Alex167 schreef:Jeetje, dat er zo moeilijk gedaan wordt over een woord ...
Zo.
Gast- Gast
Ik dacht ook dat het alleen iets uit films was.Marin schreef:Smikkell schreef:Afgegooid - dan denk ik aan de Amerikaanse krantenjongens.
Haha wat grappig
Ik heb het zelf nog nooit in 't echt gezien trouwens.
Gast- Gast
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Pagina 33 van 40
Permissies van dit forum: