Dagcafé 2011
+21
Winegum
Laced
Moezie
Suus
Jordana
Snoes
SoezieQ
Burn
Qiara
Try
Lotus
Merai
May
VeryCherry
girli
Lejow
Serena
smooch
aniet
Lynn_
Chocolate Cookie
25 plaatsers
Pagina 31 van 40
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Je brengt me op ideeen, ik heb die ook nog ergens liggen..Lily schreef:
Iemand een kinderchocolaatje, ze zijn zo verslavend dat ik zo die hele pak leeg eet
Marin: echt fijn dat hij zo meelevend is
Ik ben vandaag naar een werkcollege geweest, en heb daarna de docent gesproken en die was ook superbegripvol en lief Ik hoef dit vak niet in dit blok af te ronden maar in dit academisch jaar, maw ik heb nog 3 maanden ipv 4 weken
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
Hey Lotus, hoe gaat het me je?
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Op de site van Zalando staat:
Damesschoenen voor dames...
Dat impliceert toch dat er ook damesschoenen voor heren zijn? En die staan dan weer niet op de site...
Raar!!
Dat impliceert toch dat er ook damesschoenen voor heren zijn? En die staan dan weer niet op de site...
Raar!!
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Op de site van Zalando staat:
Raar!!
hahahaha
Gast- Gast
Lily schreef:Beauty Addict schreef:Op de site van Zalando staat:
Raar!!
hahahaha
Hahaha geweldig!!
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Haha, dat is inderdaad een beetje raar.
Suus, het gaat redelijk met me. Heb net een gesprek met mijn spv'er gehad en we kwamen tot de conclusie dat er eigenlijk best veel dingen goed gaan op het moment. Alleen maakt dat me om de een of andere reden ook juist weer bang. Ik ben echt raar. En op dit moment ben ik gespannen, maar ik weet niet waarom...
Suus, het gaat redelijk met me. Heb net een gesprek met mijn spv'er gehad en we kwamen tot de conclusie dat er eigenlijk best veel dingen goed gaan op het moment. Alleen maakt dat me om de een of andere reden ook juist weer bang. Ik ben echt raar. En op dit moment ben ik gespannen, maar ik weet niet waarom...
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Wel fijn dat er best veel dingen goed gaan, Lotus! Hopelijk kan je daar ook van gaan genieten. Helpt het voor jou om niet zo veel op het forum te komen?
Suus- Lady Post-a-lot
Ja, het geeft me wat meer rust, geloof ik. En ik probeer de tijd die ik daardoor overhoud op een goede manier te besteden, door te lezen of te schrijven of te mediteren en dat voelt wel goed.
Lotus- Ratel
Jeej ik werd net gebeld of ik morgen op gesprek wil komen
(eindelijk weer eens na al die afwijzingen)
Gast- Gast
Wat fijn, Patriesje!
Lotus- Ratel
Gefeliciteerd!!Patriesje schreef: Jeej ik werd net gebeld of ik morgen op gesprek wil komen
Gast- Gast
Succes ermee verder, Lotus!
Suus- Lady Post-a-lot
Ook al! SuccesPatriesje schreef: Jeej ik werd net gebeld of ik morgen op gesprek wil komen
Gast- Gast
Ik ga naar huis! Fijne avond allemaal
Suus- Lady Post-a-lot
Dankjewel, Suus!
Lotus- Ratel
Patriesje schreef: Jeej ik werd net gebeld of ik morgen op gesprek wil komen
wat fijn, hopelijk wordt je aangenomen
En wat een meiden die allemaal op gesprek mogen komen
Gast- Gast
Lily schreef:Patriesje schreef: Jeej ik werd net gebeld of ik morgen op gesprek wil komen
wat fijn, hopelijk wordt je aangenomen
En wat een meiden die allemaal op gesprek mogen komen
fijn!! succes
Gast- Gast
Whahahaha BA
Zo las ik ook ergens: meisjesjurk. Alsof je een jongetje een jurk aantrekt
Ik heb net een witte broek gepast bij de H&M en hij staat zooo mooi. Ik vond mezelf er niet eens dik in. En bij de Name It hingen zulke gave kleren voor A., mijn portemonnee smeekte om gepakt te worden. Mijn banksaldo helaas niet zag ik net. Grr nog een weekje wachten dus...
Zo las ik ook ergens: meisjesjurk. Alsof je een jongetje een jurk aantrekt
Ik heb net een witte broek gepast bij de H&M en hij staat zooo mooi. Ik vond mezelf er niet eens dik in. En bij de Name It hingen zulke gave kleren voor A., mijn portemonnee smeekte om gepakt te worden. Mijn banksaldo helaas niet zag ik net. Grr nog een weekje wachten dus...
Gast- Gast
Vervelend is dat heh alex...
Ik heb dat vaak aan het einde van de maand (A) vraag me dan ook af waar t soms wel eens is gebleven
Ik heb dat vaak aan het einde van de maand (A) vraag me dan ook af waar t soms wel eens is gebleven
Gast- Gast
Alex: Balen is dat he, als het ff niet uit komt zie je overal leuke dingen!!
Valt Name it trouwens groot? Heb er wat kleertjes van, maar rompers/ truitjes zijn stuk groter als van de Hema of Prenatal...
Valt Name it trouwens groot? Heb er wat kleertjes van, maar rompers/ truitjes zijn stuk groter als van de Hema of Prenatal...
Gast- Gast
@ Alex, ook ik ken het. Heb weer eens zin om lekker te shoppen voor de zomer maar ook mijn banksaldo laat het niet toe.
(en ook de uitpuilende kast niet haha)
(en ook de uitpuilende kast niet haha)
Gast- Gast
Geen idee hoe het valt, ik dacht juist dat het kleiner valt, met name de broeken. Maar reken me er niet op af .
Er liep een kerel achter mij de fietsbrug op, hij keek zo blij naar me, hij kon zeker onder mijn rokje kijken.
Er liep een kerel achter mij de fietsbrug op, hij keek zo blij naar me, hij kon zeker onder mijn rokje kijken.
Gast- Gast
Zo'n kort rokje aan dan?!Alex167 schreef:Geen idee hoe het valt, ik dacht juist dat het kleiner valt, met name de broeken. Maar reken me er niet op af .
Gast- Gast
Alex, hoe gaat het met je?
Lotus- Ratel
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Pagina 31 van 40
Permissies van dit forum: