Dagcafé 2011
+21
Winegum
Laced
Moezie
Suus
Jordana
Snoes
SoezieQ
Burn
Qiara
Try
Lotus
Merai
May
VeryCherry
girli
Lejow
Serena
smooch
aniet
Lynn_
Chocolate Cookie
25 plaatsers
Pagina 30 van 40
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Lily schreef:@ Marin, dat is dan al een hele last die van je schouders valt. Fijn dat de arbo-arts ook ziet dat je nog niet aan het werk kan.
M`n vriend vind het trouwens al goed en heb de fotografe gemaild dus nog even haar reactie afwachten
Aah tof Lily! Thanks!
En ja en echt wel opgelucht nu. Hij zei ook dat ik echt leuke dingen moet doen nu, en me daar echt niet schuldig om moet voelen. Het is juist goed als ik weer beetje die depressieve gevoelens los laat en weer zin in het leven krijg, dus ik moet juist leuke dingen doen Nou ja, dat is ook wel fijn om te horen, want ik durfde dus ook steeds (naast m'n angst voor paniekaanvallen), geen leuke dingen te doen, uit schuldgevoel.
Gast- Gast
Die van mij ook nooit!!
Ik hoor het morgen van haar dus ik ben zo benieuwd.. Ze was wel al bezig dat ze duizellig was... Maar dat kan ook komen omdat ze niet weet wat ze heeft..
Ik hoor het morgen van haar dus ik ben zo benieuwd.. Ze was wel al bezig dat ze duizellig was... Maar dat kan ook komen omdat ze niet weet wat ze heeft..
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Marin schreef:Lily schreef:@ Marin, dat is dan al een hele last die van je schouders valt. Fijn dat de arbo-arts ook ziet dat je nog niet aan het werk kan.
M`n vriend vind het trouwens al goed en heb de fotografe gemaild dus nog even haar reactie afwachten
Aah tof Lily! Thanks!
En ja en echt wel opgelucht nu. Hij zei ook dat ik echt leuke dingen moet doen nu, en me daar echt niet schuldig om moet voelen. Het is juist goed als ik weer beetje die depressieve gevoelens los laat en weer zin in het leven krijg, dus ik moet juist leuke dingen doen Nou ja, dat is ook wel fijn om te horen, want ik durfde dus ook steeds (naast m'n angst voor paniekaanvallen), geen leuke dingen te doen, uit schuldgevoel.
Dat is wel fijn om te horen en dat je leuke dingen MOET gaat doen, dat komt toch ook zeker wel goed En toen ik in de ziektewet thuis zat had ik eerst ook zoiets van ow ik zit ziek thuis en dan ga ik wel leuke dingen doen enzo maar uiteindelijk heb ik me daar ook overheen gezet.
Gast- Gast
Marin schreef:Zo, ik ben weer terug van de arbo arts!
Was een heel fijn gesprek, en een hele vriendelijke, begripvolle man. Hij zei dat ik voorlopig echt nog niet in staat ben om te werken en dat we hopelijk het langzaam op kunnen bouwen. Waarschijnlijk met veel thuis werk (dat heb ik ook aangegeven, dat ik dat het liefste wil doen), zodat ik niet die reistijd heb en de stress van de kinderen om me heen. Dus als ik dan iets van curriculum ontwerp kan doen, is dat prima! Nou, dat klinkt wel heel goed.
Hij adviseerde verder toch wel psychologische therapie, zeker omdat ik dat altijd alleen op korte basis heb gehad (een soort crisis therapie), maar nu eens voor langere tijd proberen.
nou al met al dus wel een positieve dag.
Wat fijn zeg dat je bij de arbo-arts een goed gesprek hebt gehad. 't Komt inderdaad op me over als een begripvolle man, daar heb je het dan ontzettend mee getroffen, gelukkig!
(onze bedrijfsarts is ook zo'n fijne man, misschien hebben we wel dezelfde )
Gast- Gast
Haha deze zat in mijn woonplaats, Maple, dus ik denk het niet.
Maar inderdaad pfieeeeuww.. En vanavond ga ik lekker koffie drinken bij m'n tante, en morgen ga ik voor het eerst weer wat doen met Blissie en Zussie van Bert. Naar de bioscoop, naar Rango. Dus langzaam aan komt het wel goed
Maar inderdaad pfieeeeuww.. En vanavond ga ik lekker koffie drinken bij m'n tante, en morgen ga ik voor het eerst weer wat doen met Blissie en Zussie van Bert. Naar de bioscoop, naar Rango. Dus langzaam aan komt het wel goed
Gast- Gast
Marin schreef:Haha deze zat in mijn woonplaats, Maple, dus ik denk het niet.
aah die wil ik ook nog zien laat maar ff weten of het de moeite waard is.
Gast- Gast
Onze bedrijfarts is een arts die van buitenaf komt en volgens mij voor meerdere bedrijven werkt. Een beetje ene rare snuiter op het eerste gezicht, maar verder een hele aardige man. Fred heet 'ie. Maargoed, er zijn wel meer begripvolle mannelijke bedrijfsartsen natuurlijkMarin schreef:Haha deze zat in mijn woonplaats, Maple, dus ik denk het niet.
En idd, 't gaat langzaam aan echt weer helemaal goedkomen met je. Het heeft ook nu nog z'n tijd nodig, maar je komt er wel 't Feit dat je leuke dingen onderneemt geeft aan dat je zo langzaam aan de oude Marin weer beetje bij beetje vindt.
Gast- Gast
Ben ik weer hoor, even teruggelezen.
Storm en Anousch, leuk dat jullie op gesprek mogen komen, ik duim voor jullie!
Marin, wat fijn dat je gesprek bij de arbo arts zo goed ging!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Snoes schreef:Ben ik weer hoor, even teruggelezen.
En voel je je al wat beter?
Gast- Gast
Marin schreef:Haha deze zat in mijn woonplaats, Maple, dus ik denk het niet.
Rango is leukkk!
sonly- Prater
- Aantal berichten : 823
Punten : 887
Lily, beter als vannacht iig! Heb daarnet een paar uurtjes geslapen, maar voel me nog wel beroerd.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
GOEDEMIDDAG!
Jeuj.. heb t weer gehad voor vandaag., morgen dagje school en woensdag eindelijk een dag vrij.
ben moeeeeee.. kan echt niet tegen laat-vroeg-vroeg werken.. pff
Jeuj.. heb t weer gehad voor vandaag., morgen dagje school en woensdag eindelijk een dag vrij.
ben moeeeeee.. kan echt niet tegen laat-vroeg-vroeg werken.. pff
Gast- Gast
Alex167 schreef:Smikkell schreef:Waarom zucht?Sannie89 schreef:grr... mannen, kom ik terug van werk naar mn vriend, is tie er niet. nou ja dat kan. dus bel m op, zegtie ja ik kom straks wel n x thuis :s lkkr dan. dus nu in bad met mn ds. zucht
Dat snap ik ook niet helemaal.
Was alweer verder gegaan met badderen.. dusse de verlate reactie,
Had gehoopt dattie lekker thuis zou zijn (al weinig gezien t weekend) om dan nog eventjes lekker samen te zijn.. en nu moest ik wachten en wist ik niet hoelaat hij terug zou zijn... dus daar baalde ik van, vandaar de zucht
Gast- Gast
Snoes schreef:Lily, beter als vannacht iig! Heb daarnet een paar uurtjes geslapen, maar voel me nog wel beroerd.
Dan doe maar lekker rustig aan en beterschap
Gast- Gast
Hey Lotus!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Beauty Addict schreef:Hey!!Lotus schreef:Hallo.
jij ook hallo
Iemand een kinderchocolaatje, ze zijn zo verslavend dat ik zo die hele pak leeg eet
Gast- Gast
Lekkerrrr...Lily schreef:Beauty Addict schreef:Hey!!Lotus schreef:Hallo.
jij ook hallo
Iemand een kinderchocolaatje, ze zijn zo verslavend dat ik zo die hele pak leeg eet
Gast- Gast
Dat lijkt me niet zo lekker bij mijn kopje opkikker.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Lotus schreef:Dat lijkt me niet zo lekker bij mijn kopje opkikker.
dat is geen goede match nee, misschien alsie op is dat je er eentje wil
Gast- Gast
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Pagina 30 van 40
Permissies van dit forum: