Dagcafé 2011
+21
Winegum
Laced
Moezie
Suus
Jordana
Snoes
SoezieQ
Burn
Qiara
Try
Lotus
Merai
May
VeryCherry
girli
Lejow
Serena
smooch
aniet
Lynn_
Chocolate Cookie
25 plaatsers
Pagina 29 van 40
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Jammer BA! Wat wilde je eigenlijk maken?
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
nog anderhalf uur kan ik weer lekker naar huis.. dan nog ff sporten en vanavond doe ik toch lekker niks.
Jullie wel iets op de planning?
Jullie wel iets op de planning?
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Boterkoek... niet genoeg boter. Appeltaart: Niet genoeg appels...Chocolate Cookie schreef:Jammer BA! Wat wilde je eigenlijk maken?
Gast- Gast
Hebben jullie ook wel eens dat de boodschappen bij de kassa opeens heel veel duurder zijn dan verwacht? Kijk je buiten op de bon, heb ik op de knop van asperges gedrukt ipv op de knop van de brocoli. 14 euro aan asperges, OEPS!!
Ik was al blij dat ik aan het wegen dacht. Meestal kom ik er bij de kassa achter dat ik dat ben vergeten. Waar moet je tegenwoordig dan ook nog zelf wegen??!! Die dame begon al dat ik was vergeten te wegen en ik nog trots zeggen dat ik daar deze keer aan had gedacht en de sticker onder haar vingers zat, kon ik alsnog terug om te zeggen dat ik het niet goed had gedaan. Ik blijf voortaan van de knoppen af...
Ik was al blij dat ik aan het wegen dacht. Meestal kom ik er bij de kassa achter dat ik dat ben vergeten. Waar moet je tegenwoordig dan ook nog zelf wegen??!! Die dame begon al dat ik was vergeten te wegen en ik nog trots zeggen dat ik daar deze keer aan had gedacht en de sticker onder haar vingers zat, kon ik alsnog terug om te zeggen dat ik het niet goed had gedaan. Ik blijf voortaan van de knoppen af...
Gast- Gast
Ow god.. donna nu je over tattoos begint.. mijn collega liet mij vanmorgen der tattoo zien die wat ze zaterdag heeft laten zetten.. nu geeft die heel erg af de huid eromheen is mega gezwollen en rood.. er komen blaasjes op de tattoo zelf..
Ze gaat dalijk naar de dokter en ben toch wel eens benieuwd.
Moezie- Kletskop
Geen supermarkt om de hoek?Beauty Addict schreef:Grrrr... vanalles in huis om te bakken, maar mis voor ieder ding wel weer een ingredieent. En mix waarbij alleen water moet heb ik niet meer...
Volgende keer beter!
Gast- Gast
Dat is eerst is niet heel erg raar, maar dat laatste klinkt zeker niet goed..loontjes-power schreef:Ow god.. donna nu je over tattoos begint.. mijn collega liet mij vanmorgen der tattoo zien die wat ze zaterdag heeft laten zetten.. nu geeft die heel erg af de huid eromheen is mega gezwollen en rood.. er komen blaasjes op de tattoo zelf..
Gast- Gast
Ja, dat wel. Maar zit hier in pyjama, zonder make up en ongkamde haren...Storm schreef:Geen supermarkt om de hoek?Beauty Addict schreef:Grrrr... vanalles in huis om te bakken, maar mis voor ieder ding wel weer een ingredieent. En mix waarbij alleen water moet heb ik niet meer...
Volgende keer beter!
Gast- Gast
Zo, ik ben weer terug van de arbo arts!
Was een heel fijn gesprek, en een hele vriendelijke, begripvolle man. Hij zei dat ik voorlopig echt nog niet in staat ben om te werken en dat we hopelijk het langzaam op kunnen bouwen. Waarschijnlijk met veel thuis werk (dat heb ik ook aangegeven, dat ik dat het liefste wil doen), zodat ik niet die reistijd heb en de stress van de kinderen om me heen. Dus als ik dan iets van curriculum ontwerp kan doen, is dat prima! Nou, dat klinkt wel heel goed.
Hij adviseerde verder toch wel psychologische therapie, zeker omdat ik dat altijd alleen op korte basis heb gehad (een soort crisis therapie), maar nu eens voor langere tijd proberen.
nou al met al dus wel een positieve dag.
Was een heel fijn gesprek, en een hele vriendelijke, begripvolle man. Hij zei dat ik voorlopig echt nog niet in staat ben om te werken en dat we hopelijk het langzaam op kunnen bouwen. Waarschijnlijk met veel thuis werk (dat heb ik ook aangegeven, dat ik dat het liefste wil doen), zodat ik niet die reistijd heb en de stress van de kinderen om me heen. Dus als ik dan iets van curriculum ontwerp kan doen, is dat prima! Nou, dat klinkt wel heel goed.
Hij adviseerde verder toch wel psychologische therapie, zeker omdat ik dat altijd alleen op korte basis heb gehad (een soort crisis therapie), maar nu eens voor langere tijd proberen.
nou al met al dus wel een positieve dag.
Gast- Gast
Fijn om te horen, Marin!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Fijn te horen, Marin!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Beauty Addict schreef:Wat goed Marin! Geeft het je een beetje rust?
Met name nu vermoeidheid (zoiets is dan toch even heel intensief), maar inderdaad ook wel heel veel rust en een last die van m'n schouder valt ja!
Gast- Gast
Als het maar rust in je hoofd geeft! Dan komt de rest echt vanzelf.Marin schreef:Beauty Addict schreef:Wat goed Marin! Geeft het je een beetje rust?
Met name nu vermoeidheid (zoiets is dan toch even heel intensief), maar inderdaad ook wel heel veel rust en een last die van m'n schouder valt ja!
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Dat is eerst is niet heel erg raar, maar dat laatste klinkt zeker niet goed..loontjes-power schreef:Ow god.. donna nu je over tattoos begint.. mijn collega liet mij vanmorgen der tattoo zien die wat ze zaterdag heeft laten zetten.. nu geeft die heel erg af de huid eromheen is mega gezwollen en rood.. er komen blaasjes op de tattoo zelf..
Nee dat bedacht ik me ook.. en het ziet er dus ook echt niet goed uit.
Ik hoop voor haar dat het niets ergs is
Moezie- Kletskop
Ik hoop het ook, maar ben bang voor een ontsteking en dat kan echt heel lelijk worden..loontjes-power schreef:_Donnaa schreef:Dat is eerst is niet heel erg raar, maar dat laatste klinkt zeker niet goed..loontjes-power schreef:Ow god.. donna nu je over tattoos begint.. mijn collega liet mij vanmorgen der tattoo zien die wat ze zaterdag heeft laten zetten.. nu geeft die heel erg af de huid eromheen is mega gezwollen en rood.. er komen blaasjes op de tattoo zelf..
Gast- Gast
Het liedje van Ben Saunders op de radio... ik vind hem lelijk als de pest, maar zijn liedje vind ik wel heel mooi.
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ik hoop het ook, maar ben bang voor een ontsteking en dat kan echt heel lelijk worden..loontjes-power schreef:_Donnaa schreef:Dat is eerst is niet heel erg raar, maar dat laatste klinkt zeker niet goed..loontjes-power schreef:Ow god.. donna nu je over tattoos begint.. mijn collega liet mij vanmorgen der tattoo zien die wat ze zaterdag heeft laten zetten.. nu geeft die heel erg af de huid eromheen is mega gezwollen en rood.. er komen blaasjes op de tattoo zelf..
Dat vertel ik haar dan maar niet.. de kleur is in ieder geval al helemaal verkleurd.. (ook niet de bedoeling)
Moezie- Kletskop
Wat voor kleur was het en wat is het nu dan?loontjes-power schreef:
Dat vertel ik haar dan maar niet.. de kleur is in ieder geval al helemaal verkleurd.. (ook niet de bedoeling)
Gast- Gast
@ Marin, dat is dan al een hele last die van je schouders valt. Fijn dat de arbo-arts ook ziet dat je nog niet aan het werk kan.
M`n vriend vind het trouwens al goed en heb de fotografe gemaild dus nog even haar reactie afwachten
M`n vriend vind het trouwens al goed en heb de fotografe gemaild dus nog even haar reactie afwachten
Gast- Gast
Het was donkerblauw.. en nu heel lichtgroen.
Moezie- Kletskop
Wow, haha.. Dat is wel gek.. Ik ben wel benieuwd wat de uitslag isloontjes-power schreef:Het was donkerblauw.. en nu heel lichtgroen.
Gast- Gast
loontjes-power schreef:Het was donkerblauw.. en nu heel lichtgroen.
dat klinkt niet goed en dan in combinatie met de blaasjes en zwelling ....
Gast- Gast
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Pagina 29 van 40
Permissies van dit forum: