Dagcafé 2011
+21
Winegum
Laced
Moezie
Suus
Jordana
Snoes
SoezieQ
Burn
Qiara
Try
Lotus
Merai
May
VeryCherry
girli
Lejow
Serena
smooch
aniet
Lynn_
Chocolate Cookie
25 plaatsers
Pagina 28 van 40
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Weet ook niet of we dat ooit te weten komen.
Hoop dat ze gewoon snel terug is!
Hoop dat ze gewoon snel terug is!
Gast- Gast
Ik vind het maar vreemd, jammer hoor...
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Zal vast wel meer achter zitten, maar wat?!VeryCherry schreef:Ik vind het maar vreemd, jammer hoor...
Gast- Gast
Ik weet ook niet wat er gebeurd is, maar ik snap nooit zo goed dat je het ene moment gezellig mee kan kletsen en het volgende moment gewoon weg bent.
Nee, snap het ook niet zo.
Al heb ik het jaren geleden ook gedaan, maar wel gewoon mijn account laten staan.
Al heb ik het jaren geleden ook gedaan, maar wel gewoon mijn account laten staan.
Gast- Gast
VC: Je kaartje gaat trouwens morgen op de post, sorry. Heb geen kaartjes/ enveloppen in huis en weekend moest ik werken. Vandaag geen puf meer om de deur uit te gaan
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:VC: Je kaartje gaat trouwens morgen op de post, sorry. Heb geen kaartjes/ enveloppen in huis en weekend moest ik werken. Vandaag geen puf meer om de deur uit te gaan
Oh joh, dat geeft toch helemaal niet Ga jij maar lekker chillen vandaag, daar groeien je kleintjes ook goed van!
Dat is echt zo'n goed excuus om een daagje vreselijk lui te zijn . Ik ga het nog missen als ze er straks zijn. Maar denk niet dat ik dan nog tijd heb om lui te zijnVeryCherry schreef:Beauty Addict schreef:VC: Je kaartje gaat trouwens morgen op de post, sorry. Heb geen kaartjes/ enveloppen in huis en weekend moest ik werken. Vandaag geen puf meer om de deur uit te gaan
Oh joh, dat geeft toch helemaal niet Ga jij maar lekker chillen vandaag, daar groeien je kleintjes ook goed van!
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Dat is echt zo'n goed excuus om een daagje vreselijk lui te zijn . Ik ga het nog missen als ze er straks zijn. Maar denk niet dat ik dan nog tijd heb om lui te zijnVeryCherry schreef:Beauty Addict schreef:VC: Je kaartje gaat trouwens morgen op de post, sorry. Heb geen kaartjes/ enveloppen in huis en weekend moest ik werken. Vandaag geen puf meer om de deur uit te gaan
Daarom, daar moet je nu gebruik van maken
Succes Moz
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Ik verveel me ook op mijn werk... blegh! Nog even volhouden
Ik heb laatst zo'n bakding gekregen, waar je muffins en cupcakes in kunt maken en vroeg me al af hoe het werkte. Je laat je cakejes dus wel in de papiertjes zitten dan?
Ik heb laatst zo'n bakding gekregen, waar je muffins en cupcakes in kunt maken en vroeg me al af hoe het werkte. Je laat je cakejes dus wel in de papiertjes zitten dan?
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Spannend!! Sterkte!!mozzarella schreef:Hello vanuit het ziekenhuis.zit te wachten op mijn longtest
Wel lekker dat het mag he, internetten in de wachtkamers van het ziekenhuis...
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Jij kent haar in RL toch?Alex167 schreef:Ik ben ook benieuwd ...
Klopt, ik heb haar gepingd. Ze geeft aan dat ze al langer twijfelde en dat ze gister de knoop heeft doorgehakt.
Gast- Gast
Girlssssssss
ik heb woensdag gesprek bij de supermarkt hier!!!! duimen jullie voor me??
ik heb woensdag gesprek bij de supermarkt hier!!!! duimen jullie voor me??
Gast- Gast
Succes Anousch! Zal voor je duimen
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Lily schreef:ik ga duimen voor je voor welke functie?
Het was gewoon een open sollicitatie en ik sta voor alles open, dus ben benieuwd haha.
Gast- Gast
Ja, dat doe ik wel..Suus schreef:Ik verveel me ook op mijn werk... blegh! Nog even volhouden
Gast- Gast
Jammer. Ze Pm- de me gisteren, maar die berichten worden gewist als je je account verwijderd. Dus kan haar niet meer bereiken...Alex167 schreef:Beauty Addict schreef:Jij kent haar in RL toch?Alex167 schreef:Ik ben ook benieuwd ...
Klopt, ik heb haar gepingd. Ze geeft aan dat ze al langer twijfelde en dat ze gister de knoop heeft doorgehakt.
Gast- Gast
Grrrr... vanalles in huis om te bakken, maar mis voor ieder ding wel weer een ingredieent. En mix waarbij alleen water moet heb ik niet meer...
Volgende keer beter!
Volgende keer beter!
Gast- Gast
Jammer BA!
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Pagina 28 van 40
Permissies van dit forum: