Dagcafé 2011
+21
Winegum
Laced
Moezie
Suus
Jordana
Snoes
SoezieQ
Burn
Qiara
Try
Lotus
Merai
May
VeryCherry
girli
Lejow
Serena
smooch
aniet
Lynn_
Chocolate Cookie
25 plaatsers
Pagina 27 van 40
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Wat leuk, Storm!!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
_Donnaa schreef:Ik verveel me!
Me too
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Ik had echt even zin om een dansje te doen, haha.
Het is een functie voor 28 uur, ik heb net een telefonische assassment gehad en dat beviel haar heel goed. Dus ik ben al door de eerste ronde heen, lol
Het is een functie voor 28 uur, ik heb net een telefonische assassment gehad en dat beviel haar heel goed. Dus ik ben al door de eerste ronde heen, lol
Gast- Gast
Ik ook.loontjes-power schreef:_Donnaa schreef:Ik verveel me!
Me too
Zit te twijfelen of ik me op ga tutten en aan ga kleden en ff naar buiten of dat ik blijf hangen...
Gast- Gast
Goedemiddag dames,
Wat leuk Storm, Ik hoop voor je dat het wat word.
Wat leuk Storm, Ik hoop voor je dat het wat word.
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Beauty Addict schreef:Ik ook.loontjes-power schreef:_Donnaa schreef:Ik verveel me!
Me too
Zit te twijfelen of ik me op ga tutten en aan ga kleden en ff naar buiten of dat ik blijf hangen...
Ik verveel me ook maar zit op het werk dus kan verder niet veel doen
Gast- Gast
Op mijn werk verveel ik me nooit, als ik klaar ben kan ik naar huisLily schreef:Beauty Addict schreef:Ik ook.loontjes-power schreef:_Donnaa schreef:Ik verveel me!
Me too
Gast- Gast
Kon ik dat maar, haha..Beauty Addict schreef:Op mijn werk verveel ik me nooit, als ik klaar ben kan ik naar huis
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Op mijn werk verveel ik me nooit, als ik klaar ben kan ik naar huisLily schreef:Beauty Addict schreef:Ik ook.loontjes-power schreef:_Donnaa schreef:Ik verveel me!
Me too
ja ik werk bij een webwinkel en tevens hebben we ook een gewone winkel. Dus ik kan niet zo naar huis. Strakjes nog de bestellingen afhandelen die in de loop van de dag zijn binnengekomen.
Gast- Gast
Ik zit ook op mijn werk maar het is zo rustig.
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Nadeel is dat je ook alleen betaald wordt voor de tijd dat je werkt. Als je tussendoor een half uur zit te vervelen wordt dat ook niet betaald. Betaald forummen ken ik dus niet_Donnaa schreef:Kon ik dat maar, haha..Beauty Addict schreef:Op mijn werk verveel ik me nooit, als ik klaar ben kan ik naar huis
Gast- Gast
Jaa, ik zou het ook niet willen hoor.. Als ik thuis ben verveel ik me ook binnen een half uur... Maar ik zou nu zo wel 10 dingen kunnen bedenken die ik zou willen doen, haha..Beauty Addict schreef:Nadeel is dat je ook alleen betaald wordt voor de tijd dat je werkt. Als je tussendoor een half uur zit te vervelen wordt dat ook niet betaald. Betaald forummen ken ik dus niet_Donnaa schreef:Kon ik dat maar, haha..Beauty Addict schreef:Op mijn werk verveel ik me nooit, als ik klaar ben kan ik naar huis
Dan maar een beetje genieten van m`n aanwezigheidspremie..
Gast- Gast
Ik verveelde me ook een beetje. Dus ben maar weer een taart gaan maken. Hij staat nu in de koelkast.
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Ik ga vanmiddag maar eens even zo`n bakvorm ding kopen met van die gaten om muffins en cupcakes te bakken.. Dan kunnen die papiertjes daar in staan en zakken ze niet in..
Gast- Gast
Is Wolletjes gast geworden??
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Wat jammer Wolletjes! (als ze dit nog leest...)
Chocolate Cookie- Ratel
Huh? Waarom is ze gast geworden dan?
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Geen idee, vraag ik me ook af.VeryCherry schreef:Huh? Waarom is ze gast geworden dan?
Gast- Gast
+1Beauty Addict schreef:Geen idee, vraag ik me ook af.VeryCherry schreef:Huh? Waarom is ze gast geworden dan?
Gast- Gast
+1_Donnaa schreef:+1Beauty Addict schreef:Geen idee, vraag ik me ook af.VeryCherry schreef:Huh? Waarom is ze gast geworden dan?
Chocolate Cookie- Ratel
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Pagina 27 van 40
Permissies van dit forum: