Dagcafé 2011
+21
Winegum
Laced
Moezie
Suus
Jordana
Snoes
SoezieQ
Burn
Qiara
Try
Lotus
Merai
May
VeryCherry
girli
Lejow
Serena
smooch
aniet
Lynn_
Chocolate Cookie
25 plaatsers
Pagina 26 van 40
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Zo mn lunch pauze zit er weer op.. Ik heb een mega dip vandaag merk ik.. Gelukkig belde vriendlief om me een beetje op te vrolijken.
Helaas heeft dat maar even geholpen
Helaas heeft dat maar even geholpen
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Hoe komt het dat je je waardeloos voelt, Lexie?
Door die actie van je moeder? Misschien kun je jezelf voorzichtig aan gaan realiseren dat jouw moeder geboren is zonder enig empathisch vermogen?
Ze kán zich niet voorstellen dat dit niet fijn voor jou is, omdat zij dat niet kán begrijpen. Dat heeft niks met jou of met A. of met wat dan ook te maken.
Door die actie van je moeder? Misschien kun je jezelf voorzichtig aan gaan realiseren dat jouw moeder geboren is zonder enig empathisch vermogen?
Ze kán zich niet voorstellen dat dit niet fijn voor jou is, omdat zij dat niet kán begrijpen. Dat heeft niks met jou of met A. of met wat dan ook te maken.
Gast- Gast
Yep, ze zijn net jarig geweest allebei. Mn moeder zegt dat het heus niks persoonlijks is, maar waarom trek ik het me dan zo aan?
Gast- Gast
Het is toch niet raar dat je het je aantrekt, het gaat wel om je dochter hoor!
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ook niet, Zanussi en Bosch hebben er ook voor 300 euro._Donnaa schreef:Ik vind wasmachines eigenlijk helemaal niet duur als ik eerlijk moet zijn..
Maar dat ligt er natuurlijk weer aan wat je verstaat onder duur haha..
Gast- Gast
+1VeryCherry schreef:Het is toch niet raar dat je het je aantrekt, het gaat wel om je dochter hoor!
Gast- Gast
Ik had op mijn verjaardag trouwens een smsje van mijn schoonouders gekregen, maar ik heb niks teruggestuurd, zal de volgende rel wel worden.
Beauty Addict schreef:+1VeryCherry schreef:Het is toch niet raar dat je het je aantrekt, het gaat wel om je dochter hoor!
Inderdaad!
*breekt ff in*
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10
Zag mijn moeder dat maar in. Misschien heb je gelijk, Do. Misschien ziet ze het ook gewoon niet.
Gast- Gast
Sommige mensen kúnnen zich gewoon niet inleven in de situatie van anderen, denken alleen maar aan zichzelf. Niet eens bewust, ze zitten gewoon in dat patroon.
Gast- Gast
Zo is mijn opa ook, bij hem ontbreekt elke snipper empathisch vermogen, inmiddels reken ik hem niet meer tot mijn familie.
Beauty Addict schreef:Sommige mensen kúnnen zich gewoon niet inleven in de situatie van anderen, denken alleen maar aan zichzelf. Niet eens bewust, ze zitten gewoon in dat patroon.
Ik denk echt dat mijn moeder een plaat voor haar kop heeft en zich niet realiseert dat ik het me aantrek dat ze er niet zijn. Ik maakte de opmerking dat het dan een kleine taart wordt en daarop reageerde ze dus met dat het niet persoonlijk is. Ze vertrekken wel 22 aug ipv 20 aug omdat dan de diplomering van mijn zusje is, waarom dan niet 2 dagen wachten? Kan aan mij liggen, maar ik vind het gewoon lullig. En nog wel het meest lullig voor mijn dochter, ondanks dat ze 'het niet beseft'.
Gast- Gast
Sommige ouders houden wel rekening met het ene kind, het andere kind 'red zich toch wel'. Waarschijnlijk ben jij veel meer zelfstandig als je zusje?
Gast- Gast
Ik heb het over dezelfde ouders die mijn eetprobleem niet serieus nemen en dat van mijn (andere) zusje wel. Die plaat voor hun kop zit er blijkbaar speciaal voor mij.
Gast- Gast
Dat was bij ons thuis ook zo idd..Beauty Addict schreef:Sommige ouders houden wel rekening met het ene kind, het andere kind 'red zich toch wel'. Waarschijnlijk ben jij veel meer zelfstandig als je zusje?
*edit: hoe kut dat ook is, hier zit wel logica in..
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
Soms wordt je ook tot een zelfstandige positie 'gedwongen'...Try schreef:Dat was bij ons thuis ook zo idd..Beauty Addict schreef:Sommige ouders houden wel rekening met het ene kind, het andere kind 'red zich toch wel'. Waarschijnlijk ben jij veel meer zelfstandig als je zusje?
*edit: hoe kut dat ook is, hier zit wel logica in..
Gast- Gast
Ik dacht zelfs dat Indesit het B-merk van Zanussi was. Dus zelfde binnenkant maar andere naam en buitenkant.
Gast- Gast
Sorry voor mijn egoïstische berichtje maar...ik mag donderdag op gesprek komen bij een héél leuk bedrijf :D:D aaah, ben blij!
Gast- Gast
Goed zo Storm.. Hoezo Egoistisch?
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Pagina 26 van 40
Permissies van dit forum: