Dagcafé 2011
+21
Winegum
Laced
Moezie
Suus
Jordana
Snoes
SoezieQ
Burn
Qiara
Try
Lotus
Merai
May
VeryCherry
girli
Lejow
Serena
smooch
aniet
Lynn_
Chocolate Cookie
25 plaatsers
Pagina 25 van 40
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Ik heb een Indesit vaatwasser en droger, gaan al 6 jaar mee zonder problemen!!_Donnaa schreef:Wat is er mis met Candy of Indesit?Marin schreef:Ik vind 500 voor een beetje wasmachine wel prijzig hoor! Kijk ik hoef geen Miele van 1000 euro, maar ik wil ook echt geen Candy of Indesit van 200. Dus voor een beetje Whirlpool of Bosch etc betaal je al gauw 500+ en dat vind ik echt wel duur.
Gast- Gast
O gelukkig, dat lijkt me vreselijk!Marin schreef:Ik hoef gelukkig niet dagelijks te wassen en ook niet naar een wasserette.Beauty Addict schreef:Dagelijks naar een wasserette is vele malen duurder denk ik!
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Wat is er mis met Candy of Indesit?Marin schreef:Ik vind 500 voor een beetje wasmachine wel prijzig hoor! Kijk ik hoef geen Miele van 1000 euro, maar ik wil ook echt geen Candy of Indesit van 200. Dus voor een beetje Whirlpool of Bosch etc betaal je al gauw 500+ en dat vind ik echt wel duur.
Geen idee maar ik wil liever een wat bekender merk. Ik zou dit niet zo snel vertrouwen.
Gast- Gast
Oh, in mijn ogen zijn dit ook bekende merken, maargoed ..Marin schreef:_Donnaa schreef:Wat is er mis met Candy of Indesit?Marin schreef:Ik vind 500 voor een beetje wasmachine wel prijzig hoor! Kijk ik hoef geen Miele van 1000 euro, maar ik wil ook echt geen Candy of Indesit van 200. Dus voor een beetje Whirlpool of Bosch etc betaal je al gauw 500+ en dat vind ik echt wel duur.
Geen idee maar ik wil liever een wat bekender merk. Ik zou dit niet zo snel vertrouwen.
Gast- Gast
Ik heb zelf onze wasmachine via wehkamp gekocht.We wisten welke we wilden hebben en ben toen gaan zoeken naar de goedkoopste winkel, en wehkamp kwam daar als goedkoopste uit. Ik heb dan wel 550 euro volgens mij betaalt voor mijn wasmachine, maar ze hebben zeker goedkopere varianten.
http://www.wehkamp.nl/huishoudapparatuur/wassen-drogen-strijken/wasmachine/C27_7G1_G11/ Zelfs een Whirlpool voor 300 euro.
http://www.wehkamp.nl/huishoudapparatuur/wassen-drogen-strijken/wasmachine/C27_7G1_G11/ Zelfs een Whirlpool voor 300 euro.
Winegum- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10
Ik heb eens via mp een wasmachine van iemand overgekocht voor 100 euro. Die heeft 4ruim 4 jaar prima gewerkt. Anderhalf jaar terug kregen we een nieuwe van mijn ouders, die was 500 euro.
Gast- Gast
Wij hebben een diepvries van Indesit, zijn we ook heel tevreden van.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Dolores schreef:Is dat nog van die val, VC?
Zou dat nog kunnen? Het zijn echt steken verticaal 'in' mijn voorhoofd.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
VeryCherry schreef:Dolores schreef:Is dat nog van die val, VC?
Als het een hersenschudding is/was zeker wel...
Maar misschien komt het van alle druk(te) van de afgelopen tijd?
Je hebt ook erg veel stress hè?
Gast- Gast
Dolores schreef:VeryCherry schreef:Dolores schreef:Is dat nog van die val, VC?
Als het een hersenschudding is/was zeker wel...
Maar misschien komt het van alle druk(te) van de afgelopen tijd?
Je hebt ook erg veel stress hè?
Ja, ontzettend veel, elke dag weer. Ik slaap ook niet meer goed 's nachts en vaak val ik overdag in slaap op de bank. Maar ik weet dus niet wat die steken zijn.
Beauty Addict schreef:Ik heb een Indesit vaatwasser en droger, gaan al 6 jaar mee zonder problemen!!_Donnaa schreef:Wat is er mis met Candy of Indesit?Marin schreef:Ik vind 500 voor een beetje wasmachine wel prijzig hoor! Kijk ik hoef geen Miele van 1000 euro, maar ik wil ook echt geen Candy of Indesit van 200. Dus voor een beetje Whirlpool of Bosch etc betaal je al gauw 500+ en dat vind ik echt wel duur.
Onze droger is ook van Indesit en die werkt prima. Dat merk gaat ook al even mee.
Gast- Gast
VC: ik zou kunnen denken dat het nog iets met die val te maken heeft. Maar ik weet ook hoeveel fysieke klachten stress kan veroorzaken. Ik vind alleen niet dat je alles meteen op het hebben van stress moet afschuiven, dus als jij jezelf er niet ok onder voelt, kun je beter even langs je huisarts gaan. Wel aangeven hoe je precies gevallen bent, als je dat nog weet, en wat de klachten na die val zijn geweest. Dan kun je altijd nog zeggen dat je ook veel stress hebt, als jij dat zou willen..
Gast- Gast
Das een goed idee Do! Kan ik nu wel een aspirientje innemen?
Daar hebben wij onze droger van, werkt prima!_Donnaa schreef:Zanussi is ook een bekend merk, die heeft ook wasmachines voor €300!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Dan ga ik even kijken wat ik nog in huis heb. Waarom mag een aspirientje eigenlijk niet?
Aspirine werkt bloedverdunnend. Ik weet niet hoe hard jij je hoofd gestoten hebt, maar ik ben dan heel voorzichtig met dat soort medicatie...
En ik zou wel echt proberen morgen of woensdag een afspraak te maken met je huisarts, als je deze klachten blijft houden. Want een hersenschudding die je niet goed 'behandelt' (rust etc) kan heel lang vervelende gevolgen geven, zoals hoofdpijnaanvallen en problemen met je evenwicht.
En ik zou wel echt proberen morgen of woensdag een afspraak te maken met je huisarts, als je deze klachten blijft houden. Want een hersenschudding die je niet goed 'behandelt' (rust etc) kan heel lang vervelende gevolgen geven, zoals hoofdpijnaanvallen en problemen met je evenwicht.
Gast- Gast
Ah ok, nou ik heb geen aspirine in huis gelukkig. Wel paracetamol met codeïne, maakt dat nog wat uit?
Ik kan mijn huisarts vandaag niet meer bellen voor een afspraak, kan alleen 's morgens. Maar ik zorg wel dat
er iemand met me mee kan, huisarts is best ver weg en dan durf ik niet alleen op straat te zijn.
Ik kan mijn huisarts vandaag niet meer bellen voor een afspraak, kan alleen 's morgens. Maar ik zorg wel dat
er iemand met me mee kan, huisarts is best ver weg en dan durf ik niet alleen op straat te zijn.
Ik bedoel dit niet om je bang te maken hoor, want ik denk helemaal niet dat er nu een ramp op handen is ofzo...
Gewoon dat het heel belangrijk is om sommige dingen wel even goed in de gaten te houden.....
En para/cod is geen probleem, als je er niet teveel neemt.
Gewoon dat het heel belangrijk is om sommige dingen wel even goed in de gaten te houden.....
En para/cod is geen probleem, als je er niet teveel neemt.
Gast- Gast
Goed dat je naar de huisarts gaat, VC!
Mijn moeder was hier net, ze vertelde dat mijn opa en oma (haar ouders) in augustus met ze mee gaan op vakantie. Oftewel, weer 2 mensen minder op de verjaardag van mijn dochter. En maar zeggen dat ze het toch niet beseft. Klotezooi.
En ik moet ook alweer de hele dag huilen. Ik voel me waardeloos.
Mijn moeder was hier net, ze vertelde dat mijn opa en oma (haar ouders) in augustus met ze mee gaan op vakantie. Oftewel, weer 2 mensen minder op de verjaardag van mijn dochter. En maar zeggen dat ze het toch niet beseft. Klotezooi.
Gast- Gast
Heb er twee ingenomen nu, hoop dat het zo gaat werken voordat ik mijn zoontje op ga halen.
Alex167 schreef:Goed dat je naar de huisarts gaat, VC!
Wat een kutstreek zeg! Ga je wel naar hun verjaardagen?
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Pagina 25 van 40
Permissies van dit forum: