Dagcafé 2011
+21
Winegum
Laced
Moezie
Suus
Jordana
Snoes
SoezieQ
Burn
Qiara
Try
Lotus
Merai
May
VeryCherry
girli
Lejow
Serena
smooch
aniet
Lynn_
Chocolate Cookie
25 plaatsers
Pagina 24 van 40
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Ja en ik voel me ook best wel lullig tegenover m'n oom en tante dat ik daar moet wassen. Dus dit heeft echt de hoogste prioriteit. Misschien kan het zelfs deze maand al. In elk geval kan ik er wel wat voor sparen deze maand! Hoop ik. We'll see.
Gast- Gast
Marin schreef:Ja en ik voel me ook best wel lullig tegenover m'n oom en tante dat ik daar moet wassen. Dus dit heeft echt de hoogste prioriteit. Misschien kan het zelfs deze maand al. In elk geval kan ik er wel wat voor sparen deze maand! Hoop ik. We'll see.
Er is nu toch ook in amsterdam/rotterdam/den haag (weet het niet precies) een ITS faillesementsverkoop. Alles met 50% korting.
Gast- Gast
Oh als dat in den haag is zou dat ideaal zijn! Alhoewel het tegen de tijd dat ik t geld bij elkaar heb, de actie wel verlopen zal zijn, maar bedankt voor de tip!
Zo ik kom nu in den haag aan. Moet zo de tram pakken naar de arbo arts en daarna lekker naar huis.
Zo ik kom nu in den haag aan. Moet zo de tram pakken naar de arbo arts en daarna lekker naar huis.
Gast- Gast
Moet toch morgen maar naar de dokter denk ik de stekende pijn tussen/onder mn borsten blijft (ook al vindt me moeder dat ik me niet aan moet stellen maar dat terzijde)
Gast- Gast
Anousch schreef:Moet toch morgen maar naar de dokter denk ik de stekende pijn tussen/onder mn borsten blijft (ook al vindt me moeder dat ik me niet aan moet stellen maar dat terzijde)
Klinkt als brandend maagzuur!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Brandend maagzuur vind ik meer een brandende pijn eigenlijk. En zit bij mij dan ook hoger.
Gast- Gast
Is er hier toevallig iemand thuis in de horeca/arbeidsrecht? Ik heb namelijk een vraag waar ik tot op heden niet helemaal uit kom..
Winegum- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10
Marin schreef:Oh als dat in den haag is zou dat ideaal zijn! Alhoewel het tegen de tijd dat ik t geld bij elkaar heb, de actie wel verlopen zal zijn, maar bedankt voor de tip!
heb het even opgezocht en het is/was in amsterdam. Maar die is maar 1 dag opgeweest voor een leegverkoop
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Brandend maagzuur vind ik meer een brandende pijn eigenlijk. En zit bij mij dan ook hoger.
Bij mij verschilt het, de ene keer heb ik steken, waarvan ik denk oh mijn hart. En de andere keer het gevoel dat ik van mijn maag tot mijn keel in brand sta. Maar door steken op die plek denk je al heel snel dat het je hart oid is. En vaak is het dat niet, vooral op deze leeftijd. Maar altijd goed om te laten onderzoeken natuurlijk
May- Ratel
Lily schreef:Marin schreef:Oh als dat in den haag is zou dat ideaal zijn! Alhoewel het tegen de tijd dat ik t geld bij elkaar heb, de actie wel verlopen zal zijn, maar bedankt voor de tip!
heb het even opgezocht en het is/was in amsterdam. Maar die is maar 1 dag opgeweest voor een leegverkoop
Aanstaande donderdag is dat in Enschede bij de it's. Dus misschien dat andere vestigingen nog wel volgen.
May- Ratel
Ik heb nog wel een paar uurtjes, dus moet goedkomen. Ben nu op internet aan het kijken wat je zoal in zo'n brief moet zetten en wat vooral niet.Winegum schreef:Dat is ook lastig Snoes, om eraan te beginnen, maar vooral om hem af te maken. Probeer je ertoe te zetten, als je eenmaal bezig bent gaat het goed komen, dat weet ik zeker! Het lukte bij mij 2 weken geleden ook. Wees vooral spontaan en open.
Ik ben al goed bezig met mijn dossier. Er komt wat schot in zeg, fijn!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Op pagina 17 kan je dat lezen, geloof ik..mozzarella schreef:Hoe liep het t weekend op die verjaardag met W, donnaa?
Gast- Gast
Hey BA! Weer een beetje uitgerust?
Ik zit Assepoester te kijken met A. Straks gaat ze naar bed en als ze wakker is ga ik even naar Leen Bakker.
Ik zit Assepoester te kijken met A. Straks gaat ze naar bed en als ze wakker is ga ik even naar Leen Bakker.
Gast- Gast
Bitterkoek_ schreef:Heb je dan geen eigen wasgelegenheid, Marin?
Haha nee. Wel een aansluiting maar nog geen machine. Maar die krengen zijn duur!
Bedank voor t kijken Lily!
Gast- Gast
Ik vind wasmachines eigenlijk helemaal niet duur als ik eerlijk moet zijn..
Maar dat ligt er natuurlijk weer aan wat je verstaat onder duur haha..
Maar dat ligt er natuurlijk weer aan wat je verstaat onder duur haha..
Gast- Gast
Ik vind het ook nog wel meevallen ja, hoe duur een wasmachine is. Het kost natuurlijk genoeg, maar je hebt er ook wel heel erg lang plezier van. En het gaat natuurlijk sneller als je zelf wast, dan dat je je was altijd ergens naar toe moet brengen.
Winegum- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10
Ik vind 500 voor een beetje wasmachine wel prijzig hoor! Kijk ik hoef geen Miele van 1000 euro, maar ik wil ook echt geen Candy of Indesit van 200. Dus voor een beetje Whirlpool of Bosch etc betaal je al gauw 500+ en dat vind ik echt wel duur.
Gast- Gast
Ik heb allemaal steken in mijn hoofd
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Wat is er mis met Candy of Indesit?Marin schreef:Ik vind 500 voor een beetje wasmachine wel prijzig hoor! Kijk ik hoef geen Miele van 1000 euro, maar ik wil ook echt geen Candy of Indesit van 200. Dus voor een beetje Whirlpool of Bosch etc betaal je al gauw 500+ en dat vind ik echt wel duur.
Ik zou ook nooit €500 aan een wasmachine besteden, zelfs al had ik het geld.. No way!
Laatst aangepast door _Donnaa op ma 14 maa 2011 - 0:49; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik hoef gelukkig niet dagelijks te wassen en ook niet naar een wasserette.Beauty Addict schreef:Dagelijks naar een wasserette is vele malen duurder denk ik!
Gast- Gast
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Pagina 24 van 40
Permissies van dit forum: