Dagcafé 2011
+21
Winegum
Laced
Moezie
Suus
Jordana
Snoes
SoezieQ
Burn
Qiara
Try
Lotus
Merai
May
VeryCherry
girli
Lejow
Serena
smooch
aniet
Lynn_
Chocolate Cookie
25 plaatsers
Pagina 22 van 40
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Hmm lekker tactvol, Storm! Heb je echt wat aan. Not.
Ik zit nu dus in de trein te forummen en ben zo bang dat er meiden langslopen of dicht bij me zitten die het forum herkennen.. Haha nou ja bang is een groot woord, dat zou alleen maar grappig zijn. Maar het is wel een gek idee.
Ik zit nu dus in de trein te forummen en ben zo bang dat er meiden langslopen of dicht bij me zitten die het forum herkennen.. Haha nou ja bang is een groot woord, dat zou alleen maar grappig zijn. Maar het is wel een gek idee.
Gast- Gast
Hoe erg is het bij jou? Als je maar een paar vlekjes hebt dan zou ik er persoonlijk niet mee naar de dokter gaan. Ik zit bij tijd en wijle echt onder, benen, armen, nek, gezicht...alles krab ik dan stuk van de jeuk.Dolores schreef:Stormpie, dat heb ik ook!!
Moet ik daarmee naar een dokter?
Gast- Gast
Die ligt hier heerlijk te genieten naast mij haha. Het gaat echt heel erg goed met haar, ze is nu volgroeid en nog steeds een klein poesje, erg leuk Het is écht een knuffelkont! Heb gisteren nog eens wat foto's van haar gemaakt, ze blijft gewoon zo schattig en lief!Marin schreef:Dank je Snoes. Jij bent echt zo'n lieve meid he! Hoe gaat het met je mooie katje trouwens?
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Ja ik was wel geïrriteerd maar goed, heb het niet laten merken. Vooral heel erg balen dat ik dacht dat het wel mee viel vandaag met mijn eczeem, maar dat het andere mensen tóch opvalt.VeryCherry schreef:Wat een nare reactie joh, knap dat je rustig bent gebleven Storm!
Gast- Gast
Storm schreef:Oh trouwens, kom ik vanmorgen op mijn werk aan, mooi opgemaakt en alles, dacht dat ik er wel ok uitzag. Zegt de directiesecretaresse tegen mij JEETJE, wat heb jij met je óóg gedaan?! (ik heb eczeem waardoor ik vroegtijdig rimpels onder mijn ogen krijg en ook veel rode vlekken) ze vroeg het echt overdreven, alsof ik een monster was ofzo. Dus ik rustig uitgelegd dat dat komt omdat ik eczeem heb (heb ik haar al 3 keer uitgelegd, maar goed).
Net of ik het leuk vind hoe ik eruit zie.
Storm, wat een k*topmerking. Was dat bij mij op de locatie? Of ergens anders?
Laced- Kletskop
- Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10
Ah jeetje Storm, hoe ontactvol! Alsof jij dit zelf leuk vindt?
Snoes- Lady Post-a-lot
Nee ergens anders, want jij bent wel liefLaced schreef:Storm schreef:Oh trouwens, kom ik vanmorgen op mijn werk aan, mooi opgemaakt en alles, dacht dat ik er wel ok uitzag. Zegt de directiesecretaresse tegen mij JEETJE, wat heb jij met je óóg gedaan?! (ik heb eczeem waardoor ik vroegtijdig rimpels onder mijn ogen krijg en ook veel rode vlekken) ze vroeg het echt overdreven, alsof ik een monster was ofzo. Dus ik rustig uitgelegd dat dat komt omdat ik eczeem heb (heb ik haar al 3 keer uitgelegd, maar goed).
Net of ik het leuk vind hoe ik eruit zie.
Storm, wat een k*topmerking. Was dat bij mij op de locatie? Of ergens anders?
Laatst aangepast door Storm op zo 13 maa 2011 - 22:28; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Wat een stomme opmerking zeg, Storm!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Hoe komt dat dan?Reva schreef:Goedemorgen.
Pffff ik voel me echt klote zeg. Hoop dat ik overheid blijf :p
Gast- Gast
Wat een rot opmerking.. dan begint je dag al goed pff..
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Wat is er Reva?Reva schreef:Goedemorgen.
Pffff ik voel me echt klote zeg. Hoop dat ik overheid blijf :p
Gast- Gast
Snoes schreef:Die ligt hier heerlijk te genieten naast mij haha. Het gaat echt heel erg goed met haar, ze is nu volgroeid en nog steeds een klein poesje, erg leuk Het is écht een knuffelkont! Heb gisteren nog eens wat foto's van haar gemaakt, ze blijft gewoon zo schattig en lief!Marin schreef:Dank je Snoes. Jij bent echt zo'n lieve meid he! Hoe gaat het met je mooie katje trouwens?
Ohw echt te lief! Ik weet zo goed hoe dat voelt. Zo'n beessie is gewoon zo gezellig. Ben heel benieuwd hoe Mitzi haar weekendje is verlopen zonder mij
Ga je de foto's ook hier plaatsen? Ben benieuwd!
Gast- Gast
Ik zal anders even snel het geheugenkaartje uit mijn fototoestel halen en ze op de computer plaatsen. Dan plaats ik ze gewoon even in het dagcafétopic hier =)
Snoes- Lady Post-a-lot
Jaaa leuk!
Ik heb ook nog wel een nieuwtje:
Ik ben me toch wat meer aan het verdiepen in bruiloftsfotografie! Wil er waarschijnlijk een cursus voor gaan volgen (dan ben ik niet echt officieel professioneel, maar iig weet ik de basis kneepjes dan), en eens gaan kijken of ik niet iets kan opzetten. Het verdient te weinig om er echt een volledige baan van te maken, zeker in het begin, maar eigenlijk moet ik toch echt wat doen met m'n fotografie, kom ik toch wel achter. En op bruiloften is men over 't algemeen wel vrolijk Heel wat anders dan constant boos zijn op de kinderen op m'n werk nu.
Het is nog maar een vaag plannetje, maar het idee is wel heel erg leuk!
Ik heb ook nog wel een nieuwtje:
Ik ben me toch wat meer aan het verdiepen in bruiloftsfotografie! Wil er waarschijnlijk een cursus voor gaan volgen (dan ben ik niet echt officieel professioneel, maar iig weet ik de basis kneepjes dan), en eens gaan kijken of ik niet iets kan opzetten. Het verdient te weinig om er echt een volledige baan van te maken, zeker in het begin, maar eigenlijk moet ik toch echt wat doen met m'n fotografie, kom ik toch wel achter. En op bruiloften is men over 't algemeen wel vrolijk Heel wat anders dan constant boos zijn op de kinderen op m'n werk nu.
Het is nog maar een vaag plannetje, maar het idee is wel heel erg leuk!
Gast- Gast
Leuk idee Marin! Wil je het misschien als bijberoep gaan doen? Of er iig zo mee starten?
Mijn foto's zijn op komst hoor, ze zijn aan het uploaden.
Mijn foto's zijn op komst hoor, ze zijn aan het uploaden.
Snoes- Lady Post-a-lot
Ja inderdaad gewoon er naast gaan doen, eens kijken wat de mogelijkheden zijn. Als ik dan een andere leuke baan heb die niet te veel energie vreet, heb ik daar wel tijd voor. Maar goed, moet dan wel het een en ander aanschaffen en investeren, dus dat is wel een langere tijd project. Maar wel leuk om met iets nieuws bezig te zijn en mogelijkheden uit zoeken. daar heb ik nu mooi tijd voor.
Gast- Gast
Wat een geweldig leuk idee Marin!!
Ik vind bruidfoto's altijd zo mooi
Ik vind bruidfoto's altijd zo mooi
Moezie- Kletskop
Nou sorry, ik kon niet kiezen hoor haha
Ik haal ze straks weer weg, dus niet quoten aub!
*
Ik haal ze straks weer weg, dus niet quoten aub!
*
Laatst aangepast door Snoes op ma 14 maa 2011 - 0:34; in totaal 1 keer bewerkt
Snoes- Lady Post-a-lot
Wooow wat een beauty! Echt super mooi katje!
Is hij/zij ook zo zacht qua vacht? Zo ziet het er wel uit. Mitzi heeft ook zo'n ontzettend zachte vacht, dat is zo lekker.
Is hij/zij ook zo zacht qua vacht? Zo ziet het er wel uit. Mitzi heeft ook zo'n ontzettend zachte vacht, dat is zo lekker.
Gast- Gast
haha ik ben allergisch voor katten maar die zou ik zo willen knuffelen
Moezie- Kletskop
Wat een schatje, Snoes! Ik wil ook een katje...
En wat een leuk idee, Marin!
En wat een leuk idee, Marin!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Haha dankjewel dames!
Marin, ja ze is echt héél erg zacht qua vacht, heerlijk!
Marin, ja ze is echt héél erg zacht qua vacht, heerlijk!
Snoes- Lady Post-a-lot
Ahwww, een Whiskas-kat!! Als er hier ooit een nieuwe kat komt, dan wil ik er ook zo eentje, die zijn zo mooi!
Ik ben even een beetje verbaasd, check net even twitter, wil de vader van een oud-oudoud-klasgenoot (en tevens groot zakenman hier in town) mij volgen? Why? Volgens mij wéét ie niet eens dat ik bij zijn zoon in de klas zat, dus ik snap niet zo hoe hij op mij uitkomt. Vind 't sowieso maar raar, want de lokale brandweer wil me ook al volgen
Ik ben even een beetje verbaasd, check net even twitter, wil de vader van een oud-oudoud-klasgenoot (en tevens groot zakenman hier in town) mij volgen? Why? Volgens mij wéét ie niet eens dat ik bij zijn zoon in de klas zat, dus ik snap niet zo hoe hij op mij uitkomt. Vind 't sowieso maar raar, want de lokale brandweer wil me ook al volgen
Gast- Gast
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Pagina 22 van 40
Permissies van dit forum: