Dagcafé 2011
+21
Winegum
Laced
Moezie
Suus
Jordana
Snoes
SoezieQ
Burn
Qiara
Try
Lotus
Merai
May
VeryCherry
girli
Lejow
Serena
smooch
aniet
Lynn_
Chocolate Cookie
25 plaatsers
Pagina 19 van 40
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Alex167 schreef:Alex167 schreef:Smikkell schreef:Truste Alex..
Ho! Wacht! Ik heb je borsten nog niet gezien
Als je de hint niet snapt droom ik vannacht gewoon weer over Reva's borsten.
Wie niet.....wie niet.
Gast- Gast
Hm... ik zei NACHTCAFE!Alex167 schreef:Alex167 schreef:Smikkell schreef:Truste Alex..
Gast- Gast
Smikkell schreef:Hm... ik zei NACHTCAFE!Alex167 schreef:Alex167 schreef:Smikkell schreef:Truste Alex..
Het is de hoogste tijd voor het nachtcafe.
Gast- Gast
Smikkell schreef:KUT, ik kan de foto niet vinden.
Dat is zeker kut, blijven zoeken!
Gast- Gast
Goedemorgen!
Is het heel raar om rond deze tijd een sollicitatie te versturen per mail? (Anders wordt het pas na 5 uur omdat ik zo ga slapen, er is namelijk een groot tijdsverschil en ben benieuwd als ik wakker ben of ik dan al een reactie heb:P)
Is het heel raar om rond deze tijd een sollicitatie te versturen per mail? (Anders wordt het pas na 5 uur omdat ik zo ga slapen, er is namelijk een groot tijdsverschil en ben benieuwd als ik wakker ben of ik dan al een reactie heb:P)
Gast- Gast
Waarom zou dat raar zijn?
Als je wilt solliciteren moet je het gewoon doen
Zo, en toen was het weer maandag!
Als je wilt solliciteren moet je het gewoon doen
Zo, en toen was het weer maandag!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
ja weet niet.. als je een mailtje hebt om 7 uur sochtends over een sollicitatie
Gast- Gast
Yasmin> dan laat je zen dat je er wel erge iinteresse in hebt als je hem om dat tijdstip heb verstuurd Dus prima toch
Gast- Gast
ik heb hem verstuurd! ik ga slapen dames, morgenochtend gaat mn wekker om half 7
Gast- Gast
Yasmin schreef:ik heb hem verstuurd! ik ga slapen dames, morgenochtend gaat mn wekker om half 7
Goed zo! Hoe laat is het bij jou nu dan?
Gast- Gast
Truste Yasmin!
Goedemorgen dames!
Goedemorgen dames!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Yasmin schreef:kwart over 12 snachts
Oke Nou dan maar gauw lekker slapen als je er weer vroeg uit moet. Slaap lekker!
Gast- Gast
Goedemorgen lieve Storm!
Hoe gaat het vandaag met je?
Hoe gaat het vandaag met je?
Snoes- Lady Post-a-lot
Het gaat wel, eigenlijk. Ik ben een beetje bang voor een telefoontje vandaag (wil even niet zeggen waar het over gaat) maar ik heb dus een beetje het gevoel alsof er een bijl boven mijn hoofd hangt ofzo.
Verder ga ik gewoon weer door met solliciteren en hoop ik vandaag iets te horen van 1 of ander uitzendbureau
Hoe is het met jou Snoes?
Verder ga ik gewoon weer door met solliciteren en hoop ik vandaag iets te horen van 1 of ander uitzendbureau
Hoe is het met jou Snoes?
Gast- Gast
Hey meiden
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Dat is minder Storm. Ik hoop dat je ofwel géén telefoon krijgt, ofwel een positieve dan
Succes met solliciteren, ik ga vandaag ook een poging doen tot een brief schrijven, zit toch thuis.
Met mij gaat het niet zo geweldig. Heb vannacht echt zowat de hele nacht wakker gelegen, helemaal misselijk en draaiierig. Uiteindelijk toch nog een uurtje geslapen maar toen ik wakker werd had ik verschrikkelijke hoofdpijn en mijn keel is ook niet al te aardig. Ik ben dus thuisgebleven van mijn werk. Ben jusit naar de dokter geweest (hier vragen ze altijd een afwezigheidsattest van de dokter als je ziek thuisblijft) en hij vond dat ik beter een week thuis kon blijven. Hij voelde heel wat ongezonde spanning in mijn schouder/nek, en hij wijt dat aan mijn werksituatie (omdat verder alles gewoon top gaat). Hij ziet me het liefst de hele week thuis, rusten en de spanning wegkrijgen, maar dat zie ik zelf zo nog niet haha
Oh, goedemorgen VeryCherry en Anousch!
Succes met solliciteren, ik ga vandaag ook een poging doen tot een brief schrijven, zit toch thuis.
Met mij gaat het niet zo geweldig. Heb vannacht echt zowat de hele nacht wakker gelegen, helemaal misselijk en draaiierig. Uiteindelijk toch nog een uurtje geslapen maar toen ik wakker werd had ik verschrikkelijke hoofdpijn en mijn keel is ook niet al te aardig. Ik ben dus thuisgebleven van mijn werk. Ben jusit naar de dokter geweest (hier vragen ze altijd een afwezigheidsattest van de dokter als je ziek thuisblijft) en hij vond dat ik beter een week thuis kon blijven. Hij voelde heel wat ongezonde spanning in mijn schouder/nek, en hij wijt dat aan mijn werksituatie (omdat verder alles gewoon top gaat). Hij ziet me het liefst de hele week thuis, rusten en de spanning wegkrijgen, maar dat zie ik zelf zo nog niet haha
Oh, goedemorgen VeryCherry en Anousch!
Snoes- Lady Post-a-lot
Wat naar Snoes. Heb je griep? Misschien toch een fysio raadplegen voor die spanning in je nek?
Gast- Gast
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Pagina 19 van 40
Permissies van dit forum: