Dagcafé 2011
+21
Winegum
Laced
Moezie
Suus
Jordana
Snoes
SoezieQ
Burn
Qiara
Try
Lotus
Merai
May
VeryCherry
girli
Lejow
Serena
smooch
aniet
Lynn_
Chocolate Cookie
25 plaatsers
Pagina 14 van 40
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Qiara schreef:Maple schreef:Ik vind een flesje wijn en/of bonbons vaak zo persoonlijk. Zat zelf inderdaad ook al aan een bosje bloemen te denken, maar eigenlijk zocht ik iets wat meer symbolisch, iets kleins, iets blijvends ook, dus niet iets eet-/drinkbaars, en bloemen verleppen op den duur ook... Moeilijk hoor, mevrouw de perfectionist wil weer met iets origineels komenQiara schreef:
Een lekkere fles wijn? Bonbons? Bosje bloemen?
Heb je ook wel gelijk in. Is een beeldje niet iets van mensen die naast elkaar staan en op die manier uitbeelden dat ze elkaar steunen?
of een tegeltje met een bedank tekstje?
Gast- Gast
Wat zijn hier ineens veel TopVintage-fans
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Hoi VC!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Hey.
Jade schreef:Qiara schreef:Maple schreef:Ik vind een flesje wijn en/of bonbons vaak zo persoonlijk. Zat zelf inderdaad ook al aan een bosje bloemen te denken, maar eigenlijk zocht ik iets wat meer symbolisch, iets kleins, iets blijvends ook, dus niet iets eet-/drinkbaars, en bloemen verleppen op den duur ook... Moeilijk hoor, mevrouw de perfectionist wil weer met iets origineels komenQiara schreef:
Een lekkere fles wijn? Bonbons? Bosje bloemen?
Heb je ook wel gelijk in. Is een beeldje niet iets van mensen die naast elkaar staan en op die manier uitbeelden dat ze elkaar steunen?
of een tegeltje met een bedank tekstje?
Een tegeltje klinkt ook wel leuk. Aan de andere kant denk ik ook wel: waarom niet gewoon alleen een kaart? 't Zijn mensen die qua persoonlijke band een stuk verder van me af staan, dus héél veel geld wil ik er ook weer niet aan besteden, dat vind ik ergens wat raar. Al zou ik het er wel voor over hebben. Maar 't zijn mensen van m'n werk, en ze staan in principe ook nog bóven me, vandaar Wil ook weer niet te slijmerig zijn, haha. Misschien toch maar dat doosje Merci.
Edit: En anders doe ik deze:
Gast- Gast
Hey!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Hallo!
Dat jurkje lijkt wel een beetje op mijn jurkje dat ik laatst met een feest aan had:
Dat jurkje lijkt wel een beetje op mijn jurkje dat ik laatst met een feest aan had:
SoezieQ- Fluisteraar
- Aantal berichten : 372
Punten : 414
Registratiedatum : 08-12-10
Nu ik wat meer van de situatie lees, vind ik een doosje Merci of Milka wel gepast. Die Milka chocolatjes zijn trouwens wel heel lekker .
Hoi Burn en SoezieQ! Dat is ook een leuke jurk!
Hoi Burn en SoezieQ! Dat is ook een leuke jurk!
Qiara- Ratel
Dit boek heb ik van mijn zusje gekregen Ga er zo lekker in lezen en proberen te haken.
Leuk VC, veel plezier zometeen!
Qiara- Ratel
Die vind ik dan weer niet leuk..SoezieQ schreef:Hallo!
Gast- Gast
Yes! Voetbal is bijna weer afgelopen, dan wordt de televisie zo weer wat interessanter! En krijg ik weer aandacht van mn vriend!
Burn- Lady Post-a-lot
Woon jij samen of niet?Burn schreef:Yes! Voetbal is bijna weer afgelopen, dan wordt de televisie zo weer wat interessanter! En krijg ik weer aandacht van mn vriend!
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Woon jij samen of niet?Burn schreef:Yes! Voetbal is bijna weer afgelopen, dan wordt de televisie zo weer wat interessanter! En krijg ik weer aandacht van mn vriend!
Nop, (nog niet...)
Burn- Lady Post-a-lot
Vriend heeft wel een eigen huisje, zijn nu druk bezig met inrichten.. En misschien trek ik er wel bij in. Weet niet wat ik wil... haha!
Burn- Lady Post-a-lot
Geen haast toch, je bent nog hartstikke jong!Burn schreef:Vriend heeft wel een eigen huisje, zijn nu druk bezig met inrichten.. En misschien trek ik er wel bij in. Weet niet wat ik wil... haha!
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Geen haast toch, je bent nog hartstikke jong!Burn schreef:Vriend heeft wel een eigen huisje, zijn nu druk bezig met inrichten.. En misschien trek ik er wel bij in. Weet niet wat ik wil... haha!
Nee, dat heeft het ook niet inderdaad! Dus ik doe nu gewoon even lekker rustig aan, en ach.. Dan zie ik wel waar het schip strand..
Burn- Lady Post-a-lot
Precies, je jong 'vastleggen' heeft natuurlijk zijn voor en nadelen, al heb ik totaal geen spijt hoor!
Gast- Gast
Daarom, ik zie wel eventjes wat ik allemaal ga doen!
Ik vind je trouwens een hele mooie vrouw! Had het ook al in het.. show me your... topic gezet, maar goed!
Ik vind je trouwens een hele mooie vrouw! Had het ook al in het.. show me your... topic gezet, maar goed!
Burn- Lady Post-a-lot
thnxBurn schreef:Daarom, ik zie wel eventjes wat ik allemaal ga doen!
Die foto is ook wel van een heel goed moment, net terug van vakantie enz. Zo zie ik er nu niet uit hoor, helaas...
Gast- Gast
Hoi Reva!
Qiara- Ratel
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Pagina 14 van 40
Permissies van dit forum: