Dagcafé 2011
+21
Winegum
Laced
Moezie
Suus
Jordana
Snoes
SoezieQ
Burn
Qiara
Try
Lotus
Merai
May
VeryCherry
girli
Lejow
Serena
smooch
aniet
Lynn_
Chocolate Cookie
25 plaatsers
Pagina 11 van 40
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Lotus schreef:Bedankt meiden. Ik vind het wel echt heel moeilijk, maar op deze manier gaat het ook niet.
Het is ook moeilijk, maar juist daarom is het zo goed van je dat je hulp hebt gezocht! Daar mag je trots op zijn!
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
June schreef:Hai Merai en Lotus !
Goed dat je tot dat inzicht bent gekomen, Lotus!
Donnaa: Ik weet niet precies wat er gebeurd is, dus ik kan er ook niet echt iets zinnigs over zeggen.
Dag June
Merai- Ratel
Nou, inderdaad.Merai schreef:Smikkell schreef:Maar het is dan ook nog laaaang geen vrijdag.. Nee, niet zo slim als je vandaag niet even wat gaat lezen/leren denk.Merai schreef:
Lekker bezig geweest dus, you go girl! Schoonmaken en afwassen is een goed zondagprogramma . Ik heb vrijdag een tentamen maar ik voel nog geen druk.. oftewel, ik had vandaag gepland wat te gaan doen en heb mijn planning vrij gemakkelijk aangepast
Nouja, het punt is.. dus.. dat ik gewoon geen zin heb En dat ik de colleges braaf heb gevolgd en het idee heb dat ik de stof al behoorlijk beheers. En dat ik samenvattingen heb uitgewisseld die ik wil gaan printen maar de inkt is bijna op en ik heb geen zin om naar de stad te gaan om nieuwe te halen. En zo kan ik nog wel meer goede smoesjes verzinnen
Kan je de samenvattingen niet op de computer lezen? Scheelt je weer een smoes.. Balen dat je zo moeilijk te motiveren bent op het moment. Wil je dan de gok wagen dat je het gaat halen met alleen het bijwonen van de colleges?
Als ik het gevoel heb dat ik de stof redelijk beheers lukt het me wel makkelijker om te beginnen met lezen dan wanneer ik de ballen er niet van snap.
Gast- Gast
Eens..Merai schreef:Lotus schreef:Bedankt meiden. Ik vind het wel echt heel moeilijk, maar op deze manier gaat het ook niet.
Het is ook moeilijk, maar juist daarom is het zo goed van je dat je hulp hebt gezocht! Daar mag je trots op zijn!
Gast- Gast
Dat kan ik me voorstellen, maar ik heb ook geen zin om alles opnieuw uit te leggen haha.. Dat heb ik namelijk al 7x gedaan hier ofzo.. Niks tegen jou dus verder hoorMerai schreef:Ik snap er niks van Donnaa maar ik ben blij dat het je stemming niet verpest!
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Dat kan ik me voorstellen, maar ik heb ook geen zin om alles opnieuw uit te leggen haha.. Dat heb ik namelijk al 7x gedaan hier ofzo.. Niks tegen jou dus verder hoorMerai schreef:Ik snap er niks van Donnaa maar ik ben blij dat het je stemming niet verpest!
Haha nee dat snap ik helemaal, maar ik bedoel eigenlijk meer zoals June dat ik er niet echt iets zinnigs over kan zeggen dus dan maar zo
Merai- Ratel
Smikkell schreef:Nou, inderdaad.Merai schreef:Smikkell schreef:Maar het is dan ook nog laaaang geen vrijdag.. Nee, niet zo slim als je vandaag niet even wat gaat lezen/leren denk.Merai schreef:
Lekker bezig geweest dus, you go girl! Schoonmaken en afwassen is een goed zondagprogramma . Ik heb vrijdag een tentamen maar ik voel nog geen druk.. oftewel, ik had vandaag gepland wat te gaan doen en heb mijn planning vrij gemakkelijk aangepast
Nouja, het punt is.. dus.. dat ik gewoon geen zin heb En dat ik de colleges braaf heb gevolgd en het idee heb dat ik de stof al behoorlijk beheers. En dat ik samenvattingen heb uitgewisseld die ik wil gaan printen maar de inkt is bijna op en ik heb geen zin om naar de stad te gaan om nieuwe te halen. En zo kan ik nog wel meer goede smoesjes verzinnen
Kan je de samenvattingen niet op de computer lezen? Scheelt je weer een smoes.. Balen dat je zo moeilijk te motiveren bent op het moment. Wil je dan de gok wagen dat je het gaat halen met alleen het bijwonen van de colleges?
Als ik het gevoel heb dat ik de stof redelijk beheers lukt het me wel makkelijker om te beginnen met lezen dan wanneer ik de ballen er niet van snap.
Ik weet gewoon van mezelf dat ik het uiteindelijk wel goed ga leren, alleen het duurt me nog te lang om er echt heel veel aandacht aan te besteden. Ik presteer beter onder druk Morgen moet ik werken maar dinsdag, woensdag en donderdag heb ik vrijgehouden om aan de slag te gaan en dat doe ik dan ook wel, dan moet het echt wel goed komen (hoop ik ). Het is een cursus, niet echt een vak, dus ook niet heel veel stof.
Oh en wat ik echt het toppunt van irritant vind: Daarna heb ik nog een college van een ander vak
Laatst aangepast door Merai op zo 13 maa 2011 - 5:37; in totaal 1 keer bewerkt
Merai- Ratel
Smikkell schreef:Eens..Merai schreef:Lotus schreef:Bedankt meiden. Ik vind het wel echt heel moeilijk, maar op deze manier gaat het ook niet.
Jullie zijn lief.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Idd, het is gewoon kut, maar het is niet anders.
Dus ik ga verder..
En met dit soort dingen kom ik altijd op het punt om nieuwe dingen te doen haha.. Hebben jullie dat ook? Nieuwe kleding kopen of je haar veranderen?
Vaak zit ik binnen een week na zoiets al bij de piercer
Dus ik ga verder..
En met dit soort dingen kom ik altijd op het punt om nieuwe dingen te doen haha.. Hebben jullie dat ook? Nieuwe kleding kopen of je haar veranderen?
Gast- Gast
En we hebben gewoon gelijk .. Het is knap van je dat je deze stap gezet hebt..Lotus schreef:Smikkell schreef:Eens..Merai schreef:Lotus schreef:Bedankt meiden. Ik vind het wel echt heel moeilijk, maar op deze manier gaat het ook niet.
Jullie zijn lief.
Gast- Gast
Haha, ja ik krijg altijd heel erg die behoefte, ik geef er alleen nooit aan toe. Helaas!_Donnaa schreef:Idd, het is gewoon kut, maar het is niet anders.
Dus ik ga verder..
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Idd, het is gewoon kut, maar het is niet anders.
Dus ik ga verder..
Heel herkenbaar! Als ik terug denk aan veranderingen in mijn stijl/kapsel/etc is dat altijd na zo'n situatie geweest.
Merai- Ratel
Hoe gaat het met jou, Smikkell?
Lotus- Ratel
Smikkell schreef:Ik vind het toch zo gezellig dat June er weer is..
Aaah.. wat lief! Thanks. Ik vind het ook gezellig.
Merai: herkenbaar hoor. Druk is soms ook gewoon goed. Probeer blij te zijn met alles wat je vandaag toch nog voor elkaar krijgt.
Lotus: Wij zijn allemaal al trots op je, hopelijk ben je dat binnenkort ook op jezelf!
Gast- Gast
Ik voel je hete adem al weer de hele middag in mijn nek.June schreef:Smikkell schreef:Ik vind het toch zo gezellig dat June er weer is..
Merai: herkenbaar hoor. Druk is soms ook gewoon goed. Probeer blij te zijn met alles wat je vandaag toch nog voor elkaar krijgt.
Lotus: Wij zijn allemaal al trots op je, hopelijk ben je dat binnenkort ook op jezelf!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik vind het toch zo gezellig dat June er weer is..
Helemaal mee eens!
Merai- Ratel
Dat herken ik wel ja Ben 1x van superlang haar (tot mn billen) naar een soort van bob gegaan.. (later spijt maarja)_Donnaa schreef:
Ik vind het trouwens super goed van je dat je dit nu 'zomaar' naast je neer kan leggen en kan zeggen: ik heb er geen schuld aan, hij komt er wel achter en anders pech. Natuurlijk blijft het rot maar vind dit toch wel knap van je!
Laatst aangepast door Try op zo 13 maa 2011 - 5:43; in totaal 1 keer bewerkt
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Dankjewel June!
Lotus- Ratel
Smikkell schreef:Ik voel je hete adem al weer de hele middag in mijn nek.June schreef:Smikkell schreef:Ik vind het toch zo gezellig dat June er weer is..
Lekker hè ?
Gast- Gast
Ik heb zoiets raars..
Voor 3 weken geleden heb ik bij vrienden (was daar n weekend) een jongen leren kennen (buurjongen van de vrienden) sindsdien smsen/msnen en mailen we enorm veel.
Gisterenavond vierde ik mijn verjaardag en die vrienden zijn daardoor het hele weekend hier geweest. Die jongen is ook meegekomen.. Het was gewoon zóó leuk samen! echt heel bizar.
Mijn ouders waren ook op mijn verjaardag, en volgens mij voelden ze de spanning een beetje. Vanmorgen kreeg ik een smsje van mijn moeder dat ze het een hele leuke jongen vindt. Terwijl mijn moeder eigenlijk altijd behoorlijk negatief is over mijn 'dates' of 'vriendjes'.
Ze zijn net weer weg gegaan, en ik voel me ineens ontzettend alleen.. en wilde echt graag dat hij hier was. Verder voelde ik me echt even heel onzeker, omdat ik echt wilde dat hij me leuk zou vinden. Dat ken ik helemaal niet van mezelf.
Het enige nadeel is.. dat hij 2 uur rijden hier vandaan woont.. Enn dat hij 8 cm kleiner is dan ik..
Mijn hart slaat geloof ik even op hol
Voor 3 weken geleden heb ik bij vrienden (was daar n weekend) een jongen leren kennen (buurjongen van de vrienden) sindsdien smsen/msnen en mailen we enorm veel.
Gisterenavond vierde ik mijn verjaardag en die vrienden zijn daardoor het hele weekend hier geweest. Die jongen is ook meegekomen.. Het was gewoon zóó leuk samen! echt heel bizar.
Mijn ouders waren ook op mijn verjaardag, en volgens mij voelden ze de spanning een beetje. Vanmorgen kreeg ik een smsje van mijn moeder dat ze het een hele leuke jongen vindt. Terwijl mijn moeder eigenlijk altijd behoorlijk negatief is over mijn 'dates' of 'vriendjes'.
Ze zijn net weer weg gegaan, en ik voel me ineens ontzettend alleen.. en wilde echt graag dat hij hier was. Verder voelde ik me echt even heel onzeker, omdat ik echt wilde dat hij me leuk zou vinden. Dat ken ik helemaal niet van mezelf.
Het enige nadeel is.. dat hij 2 uur rijden hier vandaan woont.. Enn dat hij 8 cm kleiner is dan ik..
Mijn hart slaat geloof ik even op hol
Gast- Gast
Ik ga zo lekker uit eten met mijn lieve vriendje
Merai- Ratel
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Pagina 11 van 40
Permissies van dit forum: