Dagcafé 2011
+21
Winegum
Laced
Moezie
Suus
Jordana
Snoes
SoezieQ
Burn
Qiara
Try
Lotus
Merai
May
VeryCherry
girli
Lejow
Serena
smooch
aniet
Lynn_
Chocolate Cookie
25 plaatsers
Pagina 10 van 40
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Biertjes gedronken, naar de stoffenmark geweest en naar Dille en Kamillie. Vandaag een luie dag. Feestje van gisteravond in de T.ivoli overgeslagen.Merai schreef:Smikkell schreef:Tis hier rustig.
Het echte zondagmiddaggevoel dus. Heb je nog wat gedaan dit weekend?
Voor vandaag staat nog wel schoonmaken/afwassen op het program.
Gast- Gast
Tiet met uien, tralalalala. Tiet met uien, traaaaalalalalala!Reva schreef:Merai schreef:Jeej dat is nog eens een enthousiaste reactie Hoe gaat het hier?
Sommige mensen overdrijven altijd
Ik lig op de bank met twee dekens en paaseitjes:D Ergens hoop ik dat ik nog even in slaap val.
Gast- Gast
Merai schreef:Alex167 schreef:Hoi Merai!
Hey Alex! Ben je al terug van je vakantie? En wat ga je voor übergave jurk overnemen?
We zijn onderweg naar huis, gaan zo bij de mac eten (Reev puhhhh ) want we hebben niks in huis. BA heeft een polkadots jurkje en die kan ik van haar overnemen, incl petticoat heb ik gelijk een outfit voor de bruiloft in juni.
Gast- Gast
Hallo meiden!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Alex167 schreef:Merai schreef:Alex167 schreef:Hoi Merai!
Hey Alex! Ben je al terug van je vakantie? En wat ga je voor übergave jurk overnemen?
We zijn onderweg naar huis, gaan zo bij de mac eten (Reev puhhhh ) want we hebben niks in huis. BA heeft een polkadots jurkje en die kan ik van haar overnemen, incl petticoat heb ik gelijk een outfit voor de bruiloft in juni.
Lekker, ik kom nooit op het idee maar als er iemand anders gaat krijg ik altijd spontaan zin in de mac.. En dat jurkje vraagt natuurlijk om een foto!
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Smikkell schreef:Biertjes gedronken, naar de stoffenmark geweest en naar Dille en Kamillie. Vandaag een luie dag. Feestje van gisteravond in de T.ivoli overgeslagen.Merai schreef:Smikkell schreef:Tis hier rustig.
Het echte zondagmiddaggevoel dus. Heb je nog wat gedaan dit weekend?
Voor vandaag staat nog wel schoonmaken/afwassen op het program.
Lekker bezig geweest dus, you go girl! Schoonmaken en afwassen is een goed zondagprogramma . Ik heb vrijdag een tentamen maar ik voel nog geen druk.. oftewel, ik had vandaag gepland wat te gaan doen en heb mijn planning vrij gemakkelijk aangepast
Merai- Ratel
Lotus schreef:Hallo meiden!
Hey! Dat is lang geleden (voor mij dan), hoe gaat het met je?
Merai- Ratel
_Donnaa schreef:Ik kom wel vaker bij de Mac.. Heel fout..
Ja maarja, jij hebt een macdrive (Neeeee die hebben we écht niet in A'dam )
Merai- Ratel
Ik zie groen (van een maskertje hihi)
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Ja idd.. De keren dat ik binnen zit zijn ook echt op 1 hand te tellen..Merai schreef:_Donnaa schreef:Ik kom wel vaker bij de Mac.. Heel fout..
In meer grote plaatsen zit geen drive haha, daar kijk ik niet meer van op
Gast- Gast
Oh trouwens, voor wie het graag wil weten..
Update. Gisteren avond hebben we elkaar fantastisch genegeerd. Buiten dat was het erg gezellig en ik ben nu behoorlijk klaar met hem.. Hij komt vanzelf eens tot de conclusie waar die mee bezig is en tot die tijd ken ik geen W.
Update. Gisteren avond hebben we elkaar fantastisch genegeerd. Buiten dat was het erg gezellig en ik ben nu behoorlijk klaar met hem.. Hij komt vanzelf eens tot de conclusie waar die mee bezig is en tot die tijd ken ik geen W.
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ja idd.. De keren dat ik binnen zit zijn ook echt op 1 hand te tellen..Merai schreef:_Donnaa schreef:Ik kom wel vaker bij de Mac.. Heel fout..
Ik bedoelde juist dat het een behoorlijke drogreden was omdat we die ook wel hebben
En wat betreft je update, ik probeer het wel te volgen maar ik snap er niks meer van, korte uitleg?
Merai- Ratel
Ja, ik ben er een paar keer heel even geweest deze week, maar dan was ik ook snel weer weg.
Het gaat erg wisselend. Het ene moment heb ik het idee dat het allemaal wel gaat en het volgende moment zit ik heel erg te huilen. Maar ik ben veel aan het schrijven om mijn gedachten een beetje op een rijtje te krijgen, ik ben veel met mindfulness bezig, en om er toch maar weer even over te beginnen: het besef is er gekomen dat ik met afvallen niet bereik wat ik wil en dat het verstandig zou zijn om wat aan te komen. Dat wil ik nu ook gaan proberen, maar ik vind het erg moeilijk. Ik heb inmiddels contact met ZieZo en hoop daar wat steun te vinden.
Hoe gaat het met jullie?
Het gaat erg wisselend. Het ene moment heb ik het idee dat het allemaal wel gaat en het volgende moment zit ik heel erg te huilen. Maar ik ben veel aan het schrijven om mijn gedachten een beetje op een rijtje te krijgen, ik ben veel met mindfulness bezig, en om er toch maar weer even over te beginnen: het besef is er gekomen dat ik met afvallen niet bereik wat ik wil en dat het verstandig zou zijn om wat aan te komen. Dat wil ik nu ook gaan proberen, maar ik vind het erg moeilijk. Ik heb inmiddels contact met ZieZo en hoop daar wat steun te vinden.
Hoe gaat het met jullie?
Lotus- Ratel
_Donnaa schreef:Oh trouwens, voor wie het graag wil weten..
Huh, volgens mij hebk een hele hoop gemist??
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Maar het is dan ook nog laaaang geen vrijdag.. Nee, niet zo slim als je vandaag niet even wat gaat lezen/leren denk.Merai schreef:
Lekker bezig geweest dus, you go girl! Schoonmaken en afwassen is een goed zondagprogramma . Ik heb vrijdag een tentamen maar ik voel nog geen druk.. oftewel, ik had vandaag gepland wat te gaan doen en heb mijn planning vrij gemakkelijk aangepast
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Oh trouwens, voor wie het graag wil weten..
Dat wilde ik je net vragen eigenlijk. Fijn dat het gezellig was, ondanks dat jullie elkaar negeerde. En you go girl!
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Lotus schreef:Ja, ik ben er een paar keer heel even geweest deze week, maar dan was ik ook snel weer weg.
Hoe gaat het met jullie?
Wel positief dat er ook momenten zijn dat het wel redelijk gaat! Ik ben blij om te lezen dat je de stap hebt genomen om wat aan je gewicht te gaan doen, goed bezig!
Merai- Ratel
Hahahaha, oh verkeerd opgevat ..Merai schreef:_Donnaa schreef:Ja idd.. De keren dat ik binnen zit zijn ook echt op 1 hand te tellen..Merai schreef:_Donnaa schreef:Ik kom wel vaker bij de Mac.. Heel fout..
Ik bedoelde juist dat het een behoorlijke drogreden was omdat we die ook wel hebben
En wat betreft je update, ik probeer het wel te volgen maar ik snap er niks meer van, korte uitleg?
Nee maar nee.. Nouja ik confronteerde hem met iets want ik dacht dat hij over iets had gelogen. Toen kon ik in de stront zakken en wat betreft ons/vriendschap dat bestaat niet meer..
Dus dat was het eigenlijk
Gast- Gast
Smikkell schreef:Maar het is dan ook nog laaaang geen vrijdag.. Nee, niet zo slim als je vandaag niet even wat gaat lezen/leren denk.Merai schreef:
Nouja, het punt is.. dus.. dat ik gewoon geen zin heb En dat ik de colleges braaf heb gevolgd en het idee heb dat ik de stof al behoorlijk beheers. En dat ik samenvattingen heb uitgewisseld die ik wil gaan printen maar de inkt is bijna op en ik heb geen zin om naar de stad te gaan om nieuwe te halen. En zo kan ik nog wel meer goede smoesjes verzinnen
Merai- Ratel
Hai Merai en Lotus !
Goed dat je tot dat inzicht bent gekomen, Lotus!
Donnaa: Ik weet niet precies wat er gebeurd is, dus ik kan er ook niet echt iets zinnigs over zeggen.
Goed dat je tot dat inzicht bent gekomen, Lotus!
Donnaa: Ik weet niet precies wat er gebeurd is, dus ik kan er ook niet echt iets zinnigs over zeggen.
Gast- Gast
Ja dikke lul haha, laat me niet zo behandelen om niks.. Ik heb hier geen schuld in en kan er dus ook echt niet wakker van liggen.. Hij trekt wel weer eens bij, ofniet.. Boeit me op dit moment ook niet zoveel.. Kom hem de komende weken toch niet tegen als het goed is, lekker rustig..Try schreef:_Donnaa schreef:Oh trouwens, voor wie het graag wil weten..
Dat wilde ik je net vragen eigenlijk. Fijn dat het gezellig was, ondanks dat jullie elkaar negeerde. En you go girl!
Al was het gisteren ook rustig natuurlijk, ghehe
Gast- Gast
Bedankt meiden. Ik vind het wel echt heel moeilijk, maar op deze manier gaat het ook niet.
Lotus- Ratel
Ik snap er niks van Donnaa maar ik ben blij dat het je stemming niet verpest!
Merai- Ratel
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Pagina 10 van 40
Permissies van dit forum: