Dagcafé 2011
+21
Winegum
Laced
Moezie
Suus
Jordana
Snoes
SoezieQ
Burn
Qiara
Try
Lotus
Merai
May
VeryCherry
girli
Lejow
Serena
smooch
aniet
Lynn_
Chocolate Cookie
25 plaatsers
Pagina 7 van 40
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Re: Dagcafé 2011
de AH hier is tegenwoordig open op zondag van 7.00 tot 23.00. Het wordt steeds beter!
Gast- Gast
Ja, denk dat ik ze ook wel bestel hoor. Zitten ook al andere dingen in mn winkelmandje, dus dan maakt het qua verzendkosten toch niet uit maar ik wacht even op de korting.
Zo, stofzuiger door mn huis gehaald, wc schoon, geen afwas op het aanrecht (wel in de keukenkastjes ) en doekje over de tafel. Daarna flink met mn spraybus ambi pur Zen door het huis gelopen. Staat op: dit product vervangt niet de schoonmaakwerkzaamheden. Nou nu even wel
Zo, stofzuiger door mn huis gehaald, wc schoon, geen afwas op het aanrecht (wel in de keukenkastjes ) en doekje over de tafel. Daarna flink met mn spraybus ambi pur Zen door het huis gelopen. Staat op: dit product vervangt niet de schoonmaakwerkzaamheden. Nou nu even wel
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Iis het zo erg Reva ja met schoenenwinkel kunnen openen?
Ja Ik heb een vakkenkast van ikea vol (met in elk vak 2 of drie paar) en nog een stuk of 10 paar in de slaapkamer en ik denk 6 op de grond in de gang en in de kast nog een aantal in de doos
Gast- Gast
Zo Reva dan heb je er genoeg of ja genoeg
En afwas in de keukenkastjes gezet? Ja je moet wat he
En afwas in de keukenkastjes gezet? Ja je moet wat he
Gast- Gast
Hoe is 't weer bij jullie?? Ik vrees dat ik gister te vroeg heb gejuicht Hier is 't bewolkt!
Gast- Gast
Maakt niet uit, als het maar leuk klinktReva schreef:Wil je een naam als in een vrouwennaam...of een ding...of een wat dan ook?
Gast- Gast
Hier ook wolken, de hele dag al.Trisha schreef:Hoe is 't weer bij jullie?? Ik vrees dat ik gister te vroeg heb gejuicht Hier is 't bewolkt!
Gast- Gast
Ik heb zoveel zon in huis dat ik de tekst op mijn beeldscherm bijna niet kan lezen.Trisha schreef:Hoe is 't weer bij jullie?? Ik vrees dat ik gister te vroeg heb gejuicht Hier is 't bewolkt!
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Hier ook wolken, de hele dag al.Trisha schreef:Hoe is 't weer bij jullie?? Ik vrees dat ik gister te vroeg heb gejuicht Hier is 't bewolkt!
+1
Gast- Gast
ik eerst!Beauty Addict schreef:wie weet er een leuke nieuwe naam voor mij?!?!
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Deed bij jou 2 suggesties, maar daar reageer je niet op...aniet schreef:ik eerst!Beauty Addict schreef:wie weet er een leuke nieuwe naam voor mij?!?!
Gast- Gast
Oh echt?! hahaha dat heb ik niet gelezen..
aniet- Kletskop
Gelezen,BA!
Maar vind ze niet orgineel genoeg,sorry!
aniet- Kletskop
Was ook niet serieus bedoeld hahaha!aniet schreef:Gelezen,BA!
Ben totaal inspiratieloos...
Gast- Gast
Geeft niet,ik denk nog even verder..
aniet- Kletskop
Ik ben er weer Mijn oom en tante zijn net weg. Toch wel een heel raar idee hoor, dat ze nu voor het laatst in ons huis geweest zijn.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zei toch al dat ik niet creatief was, dus breier past niet bij mij... Misschien Aniet intresse?Reva schreef:Geitenbreier.
Gast- Gast
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Pagina 7 van 40
Permissies van dit forum: