Dagcafé 2011
+26
Try
Blond
Zwerver
Phileine
_Lacey_
Lavendel
Roze Roos
Zininzon
Qiara
Xanna
Lejow
Jordana
Snoes
Merai
Pannetoet
Oasis
Lotus
aniet
Lynn_
Serena
RYW
Suus
Tullow
Chocolate Cookie
Burn
VeryCherry
30 plaatsers
Pagina 37 van 40
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Re: Dagcafé 2011
Lynn_ schreef:Neem er de tijd voor maar bedenk wel dat weggaan áltijd moeilijk blijft. Je hebt nog heel veel respect voor hem en ook heel veel fijne herinneringen. Je kunt niet wachten op de dag dat het eenvoudig zal zijn om te gaan. Die komt (in mijn ogen) simpelweg niet.
Dat was het laatste wat ik er over zeg. Tenzij je nog iets over wil vragen natuurlijk.
Nee dat weet ik het. Die dag zal er ook nooit komen en dat weet ik zelf ook dondersgoed.
Je moet niet denken dat ik jou reacties niet fijn vindt. Jij laat me nou wat dieper nadenken wat fijn is.
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
@Maple: Oke, kan ik ook wel begrijpen. Maar dat is inderdaad goed nieuws ja
Laatst aangepast door Bitterkoek_ op za 12 maa 2011 - 11:40; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
En als we nou eens niet inhoudelijk reageren? Alleen met smileys?
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
't Voelt overigens wel heel aandachttrekkerig om er zo geheimzinnig over te doen, dat wel. Maar dat is in elk geval niet m'n bedoeling.
Gast- Gast
Wij lokken het ook wel uit natuurlijk. Ik vind het oprecht rot om te lezen dat het niet goed met je gaat.Maple schreef:'t Voelt overigens wel heel aandachttrekkerig om er zo geheimzinnig over te doen, dat wel. Maar dat is in elk geval niet m'n bedoeling.
Lynn_- Kletskop
Maple: Dat maakt toch niets uit. Als jij er toch niet over wilt praten dan is dat toch ook goed.
Ik ben blij om te horen dat het wat beter gaat. Want dat was toch ook een zwaar onderwerp?
Ik ben blij om te horen dat het wat beter gaat. Want dat was toch ook een zwaar onderwerp?
Jordana- Ratel
:-)Jordana schreef:Lynn_ schreef:Neem er de tijd voor maar bedenk wel dat weggaan áltijd moeilijk blijft. Je hebt nog heel veel respect voor hem en ook heel veel fijne herinneringen. Je kunt niet wachten op de dag dat het eenvoudig zal zijn om te gaan. Die komt (in mijn ogen) simpelweg niet.
Dat was het laatste wat ik er over zeg. Tenzij je nog iets over wil vragen natuurlijk.
Nee dat weet ik het. Die dag zal er ook nooit komen en dat weet ik zelf ook dondersgoed.
Je moet niet denken dat ik jou reacties niet fijn vindt. Jij laat me nou wat dieper nadenken wat fijn is.
Lynn_- Kletskop
Goedenavond dames, ik heb even wat teruggelezen en een voor iedereen die hem kan gebruiken!
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Lynn_ schreef::-)Jordana schreef:Lynn_ schreef:Neem er de tijd voor maar bedenk wel dat weggaan áltijd moeilijk blijft. Je hebt nog heel veel respect voor hem en ook heel veel fijne herinneringen. Je kunt niet wachten op de dag dat het eenvoudig zal zijn om te gaan. Die komt (in mijn ogen) simpelweg niet.
Zie het niet als een uitvlucht van me maar soms moet ik even nadenken hoe ik het moet omschrijven voor het duidelijk te maken hoe ik me voel. En jij slaat en als maple nou de spijker op zijn kop en dan vind ik het even moeilijk om precies te omschrijven wat ik voel.
Merai: Hoe is het?
Jordana- Ratel
Nou beste meiden, het wordt tijd dat ik ook ga slapen. Ik ben moe.
Slaap lekker iedereen!
Slaap lekker iedereen!
Gast- Gast
Hey Jordana,
Met mij gaat het goed! Kom net terug van een gezellig etentje bij een vriendin en nu iets te veel rose op, even bijkomen voor het slapen gaan . Hoe gaat het met jou? Nog steeds aan het worstelen lees ik?
Met mij gaat het goed! Kom net terug van een gezellig etentje bij een vriendin en nu iets te veel rose op, even bijkomen voor het slapen gaan . Hoe gaat het met jou? Nog steeds aan het worstelen lees ik?
Merai- Ratel
Geeft niks joh, .
Lynn_- Kletskop
Ik kom ook nog eventjes meekletsen!
Slaap lekker Bitterkoek!
Slaap lekker Bitterkoek!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Ja klopt, Dat zal deze week nog wel zo blijven.
Klinkt wel als een gezellig avond. En hoe staat het met het huisje?
Truste bitterkoek
Truste bitterkoek
Jordana- Ratel
Smikkell schreef:???Alex167 schreef:Smikkieeeeee!! Eindelijk!
Nou, dat ik dus blij ben je weer eens te treffen hier.
Gast- Gast
Alex167 schreef:Smikkell schreef:???Alex167 schreef:Smikkieeeeee!! Eindelijk!
Nou, dat ik dus blij ben je weer eens te treffen hier.
Heel erg + 1! Hoe gaat het met je? (En met jou Alex?)
Merai- Ratel
Mijn ogen vallen dicht... Wilde op mijn vriend wachten maar dat gaat niet meer lukken haha. Slaap lekker allemaal!
Lynn_- Kletskop
Slaap lekker Lynn!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Slaap lekker Lynn_ Dank je wel
Jordana- Ratel
Lynn_ schreef:Mijn ogen vallen dicht... Wilde op mijn vriend wachten maar dat gaat niet meer lukken haha. Slaap lekker allemaal!
Ik vind het eng, wij posten steeds dingen die op elkaar lijken. Ik ga namelijk ook richting bed, want kan echt niet meer.. Slaap lekker!
Gast- Gast
Jordana schreef:Ja klopt, Dat zal deze week nog wel zo blijven.
Truste bitterkoek
Neem je tijd! Het was inderdaad een gezellige avond! Het huisje is nog steeds goed We krijgen 1 april de sleutel over een paar weken zijn we al verhuisd, wel een raar idee!
Merai- Ratel
Isabella schreef:Lynn_ schreef:Mijn ogen vallen dicht... Wilde op mijn vriend wachten maar dat gaat niet meer lukken haha. Slaap lekker allemaal!
Ik vind het eng, wij posten steeds dingen die op elkaar lijken. Ik ga namelijk ook richting bed, want kan echt niet meer.. Slaap lekker!
Lynn_- Kletskop
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 37 van 40
Permissies van dit forum: