Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé 2011

+26
Try
Blond
Zwerver
Phileine
_Lacey_
Lavendel
Roze Roos
Zininzon
Qiara
Xanna
Lejow
Jordana
Snoes
Merai
Pannetoet
Oasis
Lotus
aniet
Lynn_
Serena
RYW
Suus
Tullow
Chocolate Cookie
Burn
VeryCherry
30 plaatsers

Pagina 36 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé 2011 - Pagina 36 Empty Re: Dagcafé 2011

Bericht  Jordana za 12 maa 2011 - 11:16

Isabella schreef:
Jordana schreef:
Isabella schreef:
Jordana schreef:Zo het gevoel heb ik soms wel dat het lijkt aah daar is ze weer.

Dat denken wij niet, je mag altijd overal over praten, daar is het forum toch voor?

Ja klopt, maar moet toch eerlijk bekennen dat ik toch een kleine tip gehad heb betreft mijn eigen topic.

Hoe bedoel je dat?

Reactie van Dawn.
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Lynn_ za 12 maa 2011 - 11:17

Je mag toch zeker wel een topic openen over jouw verdriet? Niemand is verplicht om jouw topic te lezen, laat staan te reageren. Het ging er toen toch ook voornamelijk over dat je niks met onze reacties deed? Dat kunnen wij natuurlijk ook niet weten. Het lijkt alsof je er niks mee doet omdat je nog geen keuze gemaakt hebt. Die keuze is ontzettend moeilijk maar ik denk al vanaf het begin dat jij eigenlijk wel weet welke keuze de juiste is. En ik denk dat het heel menselijk is om daar naartoe te groeien.
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Qiara za 12 maa 2011 - 11:18

@ Smikkell Ja, klopt. Ik moet even goed de planning doorspreken en dan vanaf nu zwaar aan de bak, 30 / 40 uur in de week, het moet kunnen. Zal wel even heftig zijn, maar ik MOET het gewoon halen. En dan kan ik gelijk wennen aan een werkritme Wink.

Lijkt me leuk om nog 's te daten, maar ik moet echt even voorrang geven aan m'n scriptie, ah stress!

Ik hoop dat je binnenkort de moed kan vinden om dat te regelen!

Die is leuk, ZC!

Laatst aangepast door Qiara op za 12 maa 2011 - 11:19; in totaal 1 keer bewerkt
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast za 12 maa 2011 - 11:18

Jordana, ik ben eigenlijk zelfs steeds benieuwd hoe het met je gaat, dus dat gevoel van 'heb je haar weer' roep je bij mij in elk geval niet op.

Ik denk eigenlijk dat je de afgelopen weken signaal op signaal gekregen hebt. Ik zou vooral die signalen mee laten wegen in je keuze, en niet zozeer het de gesprekken die je komende week gaat hebben. Uiteindelijk is het jouw relatie, jouw keuze, jouw geluk wat je opnieuw moet gaan vinden. De vraag is of je dat mét of zónder hem gaat vinden. Voor de buitenwereld zou die keuze misshcien duidelijk zijn, maar jij bent de enige die er middenin zit en die dingen goed tegen elkaar af kan wegen. Ik hoop in elk geval wel dat je voor jou de juiste keuze maakt, en dat het vanaf hier alleen maar beter zal worden.

En tot die tijd, maar ook ná die tijd, mag jij gewoon je hart luchten.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 12 maa 2011 - 11:18

Jordana, ach, daar moet jij je niks van aan trekken, jij moet gewoon kunnen vertellen wat jij wil, kom nou.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 12 maa 2011 - 11:19

Maple schreef:Jordana, ik ben eigenlijk zelfs steeds benieuwd hoe het met je gaat, dus dat gevoel van 'heb je haar weer' roep je bij mij in elk geval niet op.

Ik denk eigenlijk dat je de afgelopen weken signaal op signaal gekregen hebt. Ik zou vooral die signalen mee laten wegen in je keuze, en niet zozeer het de gesprekken die je komende week gaat hebben. Uiteindelijk is het jouw relatie, jouw keuze, jouw geluk wat je opnieuw moet gaan vinden. De vraag is of je dat mét of zónder hem gaat vinden. Voor de buitenwereld zou die keuze misshcien duidelijk zijn, maar jij bent de enige die er middenin zit en die dingen goed tegen elkaar af kan wegen. Ik hoop in elk geval wel dat je voor jou de juiste keuze maakt, en dat het vanaf hier alleen maar beter zal worden.

Volledig eens. En denk alsjeblieft alsjeblieft echt aan jezelf!!!

Gast
Gast

Bericht  Lynn_ za 12 maa 2011 - 11:20

Jordana schreef:
Lynn_ schreef:
Als je op dit moment de keuze zou moeten maken, wat wordt het dan?

Mijn gevoel zegt op dit moment dat ik aan mijzelf moet denken en dat we samen niet meer echt gelukkig zijn.
Wel dat ik niet zo door wil gaan en nog meer jaren ongelukkig willen zijn.
hug
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Bericht  Jordana za 12 maa 2011 - 11:22

Het is moeilijk om een relatie van 7 jaar te beeindigen en om de stap te zetten in het huis waar je fijn woont die te koop te zetten. En vooral ook omdat er toch nog gevoelens zijn en als dingen anders zouden zijn zou het soms makkelijker zijn. En mocht het zo overkomen nee dat is niet. Ik doe echt wel wat met reacties van jullie maar ik moet de beslissing maken en het is moeilijk omdat je toch al lief en leed gedeelt heb en dan afscheid moet nemen van elkaar. Terwijl ik nog niet helemaal van overtuigd ben of uitelkaar gaan het beste zal zijn. Daarom kan ik geen beslissing nemen omdat ik het zelf echt nog niet weet.
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 12 maa 2011 - 11:23

Chocolate Cookie schreef:Deze moet ik even met jullie delen!!!

Dagcafé 2011 - Pagina 36 Foto-N8ZKTSQ4-D

Awsome Cool dit is echt mijn soort humor Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast za 12 maa 2011 - 11:24

Dat is ook begrijpelijk Jordana, dat is ook moeilijk.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 12 maa 2011 - 11:24

Try schreef:
Smikkell schreef:
Try schreef: hug voor Jordana

Smikkel: ik vind het jammer dat ik niets meer van je hebt gehoord. Ik had m'n telefoon niet bij me in de buurt, ben in slaap gevallen en zag je smsje daarna pas, ik heb je dus niet expres genegeerd ofzo, sorry, jammer dat het zo is gelopen.
Ik antwoord hier later op.

Ik zet mijn computer zometeen weer uit denk ik, dus een reactie op het forum zal ik waarschijnlijk niet meer lezen dus zou je dat in een PM of FB willen doen?
Vind het ook niet echt iets voor op een forum.

Gast
Gast

Bericht  Lynn_ za 12 maa 2011 - 11:25

Snap ik Jordana. Wat mij opvalt is dat je steeds spreekt over de tijd dat alles nog leuk was. Het gebeurt nu eenmaal dat mensen uit elkaar groeien en niet meer bij elkaar kunnen vinden wat ze zoeken. Ik denk dat dit bij jullie ook het geval is. Jullie hebben 7 jaar met elkaar gedeeld en het kán zo zijn dat jullie nu niet meer bij elkaar passen. Daar heeft niemand schuld aan. Als je kijkt naar de huidige situatie (de laatste maanden, misschien zelfs jaren?) ben jij niet gelukkig. En dan ligt jullie toekomstbeeld ook nog eens ver uit elkaar.

Wat ik wil zeggen: kijk niet steeds naar wat je had, kijk naar wat je wil in de toekomst.
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Bericht  Jordana za 12 maa 2011 - 11:26

Maple schreef:Jordana, ik ben eigenlijk zelfs steeds benieuwd hoe het met je gaat, dus dat gevoel van 'heb je haar weer' roep je bij mij in elk geval niet op.

Maple, Wat heb ik echt veel aan jou antwoorden. Dank je wel. Ik vind jou echt fijn reageren. Je hebt echt gelijk.
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 12 maa 2011 - 11:26

Jordana, gelukkig heten wij hier, in dit topic, allemaal geen Dawn, dus voel je niet verplicht om je te moeten verdedigen. Ik hoop alleen zo oprecht voor je dat de ellende nu eens voorbij mag zijn. Op welke manier dat maakt niet zoveel uit, als die ellende maar gewoon weg is.

Gast
Gast

Bericht  Jordana za 12 maa 2011 - 11:27

Maple schreef:Jordana, gelukkig heten wij hier, in dit topic, allemaal geen Dawn, dus voel je niet verplicht om je te moeten verdedigen. Ik hoop alleen zo oprecht voor je dat de ellende nu eens voorbij mag zijn. Op welke manier dat maakt niet zoveel uit, als die ellende maar gewoon weg is.

Dank je wel.

Ik heb gelezen dat het bij jou ook niet echt "goed" gaat. Mag ik je gewoon een knuffel geven omdat ik je echt een topper vind en jou reactie (nog maals) echt heel fijn vindt.
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 12 maa 2011 - 11:28

Jordana schreef:
Maple, Wat heb ik echt veel aan jou antwoorden. Dank je wel. Ik vind jou echt fijn reageren. Je hebt echt gelijk.
Haha, hier word ik verlegen van. 't Voelt namelijk net of ik een hele nieuwe Maple tevoorschijn tover, weer eens wat anders dan die discussiërende pitbull :P

Edit: En dank je wel smile

Laatst aangepast door Maple op za 12 maa 2011 - 11:29; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Lynn_ za 12 maa 2011 - 11:28

Aahaa, ben ik te direct?
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast za 12 maa 2011 - 11:30

Lynn_ schreef:Aahaa, ben ik te direct?

Toch ben ik het wel met jou eens.

Gast
Gast

Bericht  Jordana za 12 maa 2011 - 11:31

Lynn_ schreef:Snap ik Jordana. Wat mij opvalt is dat je steeds spreekt over de tijd dat alles nog leuk was. Het gebeurt nu eenmaal dat mensen uit elkaar groeien en niet meer bij elkaar kunnen vinden wat ze zoeken. Ik denk dat dit bij jullie ook het geval is. Jullie hebben 7 jaar met elkaar gedeeld en het kán zo zijn dat jullie nu niet meer bij elkaar passen. Daar heeft niemand schuld aan. Als je kijkt naar de huidige situatie (de laatste maanden, misschien zelfs jaren?) ben jij niet gelukkig. En dan ligt jullie toekomstbeeld ook nog eens ver uit elkaar.

Wat ik wil zeggen: kijk niet steeds naar wat je had, kijk naar wat je wil in de toekomst.

Lynn: Nee hoor, even een reactie op jou. Ik wist even mijn woorden niet te vinden.
Maar ik heb het laatste ook geroepen dat het gewoon op is tussen ons. Dat inderdaad de koek op is en wij als vrienden beter zouden zijn dan geliefdes. Ik kijk inderdaad vaak terug naar wat ik had omdat op dit moment heel fijn aanvoelt en hoe het nou gaat niet. En mijn toekomst zie ik anders dan hem en dat vind ik ook moeilijk
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 12 maa 2011 - 11:33

@Jordana: Ik vind al met al dat je wel goed bezig bent om de juiste beslissing te maken voor jezelf. Je bent nu op een punt beland waarin je al bewust bent geworden van je relatie: ik voel me ongelukkig en dit wil ik niet meer. Nu je gedachten beginnen te malen ben je ook met anderen aan het praten over de gehele situatie.

Gast
Gast

Bericht  Lynn_ za 12 maa 2011 - 11:34

Neem er de tijd voor maar bedenk wel dat weggaan áltijd moeilijk blijft. Je hebt nog heel veel respect voor hem en ook heel veel fijne herinneringen. Je kunt niet wachten op de dag dat het eenvoudig zal zijn om te gaan. Die komt (in mijn ogen) simpelweg niet.

Dat was het laatste wat ik er over zeg. Tenzij je nog iets over wil vragen natuurlijk.
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Bericht  Lynn_ za 12 maa 2011 - 11:35

Maple, ik las ergens dat het met jou ook niet zo goed gaat. Wil je er iets over zeggen of liever niet? hug
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Bericht  Snoes za 12 maa 2011 - 11:36

Ik ga slapen dames!
Morgen "vroeg" op, want mijn oppaskindje komt tussen 8u en 9u al.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Gast za 12 maa 2011 - 11:36

Lynn_ schreef:Maple, ik las ergens dat het met jou ook niet zo goed gaat. Wil je er iets over zeggen of liever niet? hug

Ik ben er eerlijk gezegd ook wel benieuwd naar. Al zijn het maar een paar kernwoorden.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 12 maa 2011 - 11:39

Haha, ik kan een heleboel kernwoorden geven maar ik zet het gewoon écht liever niet herkenbaar online. Sorry. Kan wel een paar steekwoorden neerzetten en ze over vijf minuten weer weghalen, maar dan nog kan er uit jullie reacties conclusies getrokken worden.

Maar misschien kan ik jullie wel geruststellen door aan te geven dat het momenteel de goede kant op lijkt te gaan? smile

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 36 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: