Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé 2011

+26
Try
Blond
Zwerver
Phileine
_Lacey_
Lavendel
Roze Roos
Zininzon
Qiara
Xanna
Lejow
Jordana
Snoes
Merai
Pannetoet
Oasis
Lotus
aniet
Lynn_
Serena
RYW
Suus
Tullow
Chocolate Cookie
Burn
VeryCherry
30 plaatsers

Pagina 35 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé 2011 - Pagina 35 Empty Re: Dagcafé 2011

Bericht  Jordana za 12 maa 2011 - 10:59

Nee dat weet ik en ik snap echt wat je bedoelt. Ik zou graag is in zijn koppie willen kijken hoe hij alles vindt.
Maar helaas, ik hoop dat hij als hij daar zit ook nadenkt wat hij nog voor mij voelt.
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Try za 12 maa 2011 - 11:00

Isabella schreef:Ik hoor net dat mijn lieve kleine schoonzusje waarschijnlijk komt slapen, zodat we morgen met zijn 3en de stad in gaan, om haar liefdesverdriet weg te shoppen clown

Ahh wat leuk smile Natuurlijk niet zulke leuke omstandigheden maar lief dat jullie dat met haar gaan doen smile
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2117
Punten : 2294

Bericht  Gast za 12 maa 2011 - 11:01

Try schreef:
Isabella schreef:Ik hoor net dat mijn lieve kleine schoonzusje waarschijnlijk komt slapen, zodat we morgen met zijn 3en de stad in gaan, om haar liefdesverdriet weg te shoppen clown

Ahh wat leuk smile Natuurlijk niet zulke leuke omstandigheden maar lief dat jullie dat met haar gaan doen smile

Ze moet even kijken of het kan, want ze moet maandag natuurlijk gewoon naar school toe, en zit in haar examenjaar, maar ik vind het hartstikke sneu, ze zat net heel hard aan de telefoon te huilen en lag in de armen van mijn vriend.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 12 maa 2011 - 11:02

Jordana schreef:Nee dat weet ik en ik snap echt wat je bedoelt. Ik zou graag is in zijn koppie willen kijken hoe hij alles vindt.
Maar helaas, ik hoop dat hij als hij daar zit ook nadenkt wat hij nog voor mij voelt.

Maar daar moeten jullie het toch NU al over hebben? Jullie wonen in 1 huis, hebben samen een leven, een relatie. Dan moet je toch praten, praten, praten en aangeven wat je denkt en voelt op dat moment? Hoe kun je er anders nog voor vechten? Dan kan je er net zo goed gelijk mee stoppen, want dan veranderd er op dit moment niks meer natuurlijk.

Gast
Gast

Bericht  Try za 12 maa 2011 - 11:03

Isabella schreef:

Ze moet even kijken of het kan, want ze moet maandag natuurlijk gewoon naar school toe, en zit in haar examenjaar, maar ik vind het hartstikke sneu, ze zat net heel hard aan de telefoon te huilen en lag in de armen van mijn vriend.

De arme schat, fijn dat hij er nu is. Ze kan toch morgenavond weer terug naar huis gaan? Hoe is de sfeer in de kroeg nu btw?
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Bericht  Lynn_ za 12 maa 2011 - 11:03

Jordana schreef:Nee dat weet ik en ik snap echt wat je bedoelt. Ik zou graag is in zijn koppie willen kijken hoe hij alles vindt.
Misschien moeten jullie elkaar eens een brief schrijven? Volgens mij zijn jullie niet echt 'praters'. Ik kan niet in het hoofd van mijn vriend kijken maar ik weet wel wat zich daar allemaal afspeelt omdat wij daar met elkaar over praten. Geef jij duidelijk bij hem aan wat jij voelt? Hoe jij er over denkt?
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Gast za 12 maa 2011 - 11:03

Try schreef:
Isabella schreef:

De arme schat, fijn dat hij er nu is. Ze kan toch morgenavond weer terug naar huis gaan? Hoe is de sfeer in de kroeg nu btw?

Ja, maar ze zijn hier dan pas om 5u vannacht haha, als ze uit de kroeg doorkomen Wink
De sfeer, es geht, het kan beter...

Gast
Gast

Bericht  Lynn_ za 12 maa 2011 - 11:05

Ik heb denk ik gemist wat er precies gebeurd is Isabella maar wel heel lief dat ze bij jullie kan blijven slapen!
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Bericht  Try za 12 maa 2011 - 11:06

Isabella schreef:
Try schreef:
Isabella schreef:

Ja, maar ze zijn hier dan pas om 5u vannacht haha, als ze uit de kroeg doorkomen Wink
De sfeer, es geht, het kan beter...
Oh, tja, das idd niet zo handig. Kunnen die twee niet morgen samen in A'dam of Haarlem ofzo gaan shoppen?
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast za 12 maa 2011 - 11:06

Alex167 schreef:Smikkieeeeee!! Eindelijk! Very Happy
???

Gast
Gast

Bericht  Gast za 12 maa 2011 - 11:06

Lynn_ schreef:Ik heb denk ik gemist wat er precies gebeurd is Isabella maar wel heel lief dat ze bij jullie kan blijven slapen!

Ze had 1.5 jaar een vriend, maar die heeft een moeilijke situatie thuis, en wordt weggedreven van haar, en liegt daardoor alles bij elkaar. En nu heeft ze hem de keus gegeven, niet liegen en blijven, of weggaan en al zijn spullen meenemen, en het is keuze 2 geworden (niet quoten).

Gast
Gast

Bericht  Gast za 12 maa 2011 - 11:07

Alex167 schreef:
Reva schreef:Pffff ik zou de pink van Alex opofferen voor een big mac nu Sad Twisted Evil

Ja, zeg, HALLO. Ga lekker iemand anders z'n pink opofferen.
scratch

Gast
Gast

Bericht  Gast za 12 maa 2011 - 11:07

Reva schreef:Ik heb trek in schepsnoepjes Sad
Je hebt wel grote trek..

Gast
Gast

Bericht  Jordana za 12 maa 2011 - 11:08

Ik geef hem duidelijk aan hoe ik me voel of hoe ik denk maar de laatste dagen kom ik van een koude kermis thuis. Als ik het er over heb klapt hij helemaal dicht. Ik heb ook gezegd schrijf een brief. Ik heb nog niets gehad dus ik denk niet dat hij een brief schrijft. De laatste brief die ik heb geschreven heeft hij gelezen maar daar heb ik echt geen reactie van gehad. Ik heb het zelf wel voor me op papier staan. Dat ik niet altijd jullie lastig val en sommige dingen duidelijk voor mijzelf worden. Wat praten nee dat lukt ons nog steeds niet om echt te praten.
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Bericht  Lynn_ za 12 maa 2011 - 11:09

Je valt ons hier helemaal niet mee lastig hoor!!
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Bericht  Jordana za 12 maa 2011 - 11:10

Zo het gevoel heb ik soms wel dat het lijkt aah daar is ze weer.
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 12 maa 2011 - 11:11

Q, je verhaal is best herkenbaar en ik denk 't dat voor veel studenten geldt, maar daar heb jij natuurlijk niets aan. Wel een goed idee om er op school over te praten. Ik hoop dat het je lukt om nog wat motivatie te vinden en je de deadline haalt.. Maar als je dan toch nog ergens een dagje wilt 'spijbelen', kunnen we nog wel een keer daten (mijn OVkaart is alleen nog steeds niet geregeld) SORRY JUNE Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Gast za 12 maa 2011 - 11:12

Try schreef: hug voor Jordana

Smikkel: ik vind het jammer dat ik niets meer van je hebt gehoord. Ik had m'n telefoon niet bij me in de buurt, ben in slaap gevallen en zag je smsje daarna pas, ik heb je dus niet expres genegeerd ofzo, sorry, jammer dat het zo is gelopen.
Ik antwoord hier later op.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 12 maa 2011 - 11:12

Jordana schreef:Zo het gevoel heb ik soms wel dat het lijkt aah daar is ze weer.

Dat denken wij niet, je mag altijd overal over praten, daar is het forum toch voor?

Gast
Gast

Bericht  Lynn_ za 12 maa 2011 - 11:12

Jordana schreef:Zo het gevoel heb ik soms wel dat het lijkt aah daar is ze weer.
Nee joh, helemaal niet. Als iemand dat denkt moet diegene het maar gewoon negeren, toch?

Als je op dit moment de keuze zou moeten maken, wat wordt het dan?
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Bericht  Jordana za 12 maa 2011 - 11:13

Isabella schreef:

Dat denken wij niet, je mag altijd overal over praten, daar is het forum toch voor?

Ja klopt, maar moet toch eerlijk bekennen dat ik toch een kleine tip gehad heb betreft mijn eigen topic.
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Bericht  Jordana za 12 maa 2011 - 11:15

Lynn_ schreef:
Als je op dit moment de keuze zou moeten maken, wat wordt het dan?

Mijn gevoel zegt op dit moment dat ik aan mijzelf moet denken en dat we samen niet meer echt gelukkig zijn.
Wel dat ik niet zo door wil gaan en nog meer jaren ongelukkig willen zijn.
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 12 maa 2011 - 11:15

Jordana schreef:
Isabella schreef:

Ja klopt, maar moet toch eerlijk bekennen dat ik toch een kleine tip gehad heb betreft mijn eigen topic.

Hoe bedoel je dat?

Gast
Gast

Bericht  Chocolate Cookie za 12 maa 2011 - 11:15

Deze moet ik even met jullie delen!!!

Dagcafé 2011 - Pagina 35 Foto-N8ZKTSQ4-D
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809

Bericht  Try za 12 maa 2011 - 11:16

Smikkell schreef:
Try schreef: hug voor Jordana

Smikkel: ik vind het jammer dat ik niets meer van je hebt gehoord. Ik had m'n telefoon niet bij me in de buurt, ben in slaap gevallen en zag je smsje daarna pas, ik heb je dus niet expres genegeerd ofzo, sorry, jammer dat het zo is gelopen.
Ik antwoord hier later op.

Ik zet mijn computer zometeen weer uit denk ik, dus een reactie op het forum zal ik waarschijnlijk niet meer lezen dus zou je dat in een PM of FB willen doen?
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud