Dagcafé 2011
+26
Try
Blond
Zwerver
Phileine
_Lacey_
Lavendel
Roze Roos
Zininzon
Qiara
Xanna
Lejow
Jordana
Snoes
Merai
Pannetoet
Oasis
Lotus
aniet
Lynn_
Serena
RYW
Suus
Tullow
Chocolate Cookie
Burn
VeryCherry
30 plaatsers
Pagina 33 van 40
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Oooooh lekkerrrrrReva schreef:Ik wil een enorme bak softijs met spikkels.
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Reva schreef:Ik wil een enorme bak softijs met spikkels.
Die had mijn vriend vanmiddag, en daarna was die kotsmisselijk
Gast- Gast
Hoi dames..
Ik kom even meekletsen al ben ik best moe. Hebben jullie vandaag ook genoten van het mooie weer?
Ik kom even meekletsen al ben ik best moe. Hebben jullie vandaag ook genoten van het mooie weer?
Gast- Gast
Isabella schreef:Jordana; hoe voel jij je nu, nog een achtbaan qua gedachten?
Lejow; hoezo een sjappie dan?
Z'n hele voorkomen, uitstraling, opmerkingen die die maakt enz. Hij doet het leuk met de kids, en het is zijn eerste jaar SPW, dus nog zat tijd om wat te leren , dat scheelt
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ja! Ik heb een heerlijke dag gehad. Eerst samen de Action leeg gekocht en daarna naar Kijkduin gereden waar we lekker op het terras hebben gezeten samen
Gast- Gast
Hoe gaat het met school?Qiara schreef:Ik ben moe en heb even nergens zin in... Met jou?
Gast- Gast
Ja best wel, Het gaat met mij met ups en downs. De ene dag gaat het beter dan de volgende dag.Isabella schreef:Jordana; hoe voel jij je nu, nog een achtbaan qua gedachten?
En met jou? En op je werk?
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Smikkell schreef:Ik heb schrale lippenJordana schreef:Smikkell: Hoe is het met jou?
Door de wind en kou? Of heb je een fijne vrijdagavond/nacht gehad?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Waarom niet?Reva schreef:Nee.
Ik vond er gewoon niet veel aan Moest boodschappen doen. Teringbizar druk in de stad. Schijtmarkt. Na het avondeten wel lekker gelopen met de hond, toen was het gelukkig uitgestorven.
Je lippen scrubben met olijfolie en suiker dan gaat het weg
Gast- Gast
Dat klinkt best wel goor!Reva schreef:Je lippen scrubben met olijfolie en suiker dan gaat het weg
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Jordana schreef:Ja best wel, Het gaat met mij met ups en downs. De ene dag gaat het beter dan de volgende dag.Isabella schreef:Jordana; hoe voel jij je nu, nog een achtbaan qua gedachten?
Al wel meer rust in je hoofd, weet je wat je wilt?
Hier prima, ik begin maandag echt met werken, dus ik ben reuze benieuwd.
Gast- Gast
Isabella schreef:Jordana schreef:Ja best wel, Het gaat met mij met ups en downs. De ene dag gaat het beter dan de volgende dag.Isabella schreef:Jordana; hoe voel jij je nu, nog een achtbaan qua gedachten?
Al wel meer rust in je hoofd, weet je wat je wilt?
Hier prima, ik begin maandag echt met werken, dus ik ben reuze benieuwd.
Langzaam aan, En deze week voelt voor mij als de week van de waarheid.
Ik duim maandag voor je dat alles goed gaat en dat je het daar naar je zin gaat krijgen. Dat verdien jij.
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Ik ga het gewoon proberen want ik word er gek van en het doet pijn.. Het komt van het weer!girli schreef:Dat klinkt best wel goor!Reva schreef:Je lippen scrubben met olijfolie en suiker dan gaat het weg
Gast- Gast
Smikkell schreef:Hoe gaat het met school?Qiara schreef:Ik ben moe en heb even nergens zin in... Met jou?
Niet zo goed, en ik begin onder hoogspanning te komen staan , ik moet nu echt zo hard aan de bak... Zo'n harde deadline...
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Ik was vanochtend vroeg op de lampjesmarkt en daar is het ook zo druk en lopen ook echt (hoe ga ik het noemen....) aparte mensen. Sorry, maar het volk dat daar loopt is moeilijk te omschrijven!Reva schreef:Smikkell schreef:Waarom niet?Reva schreef:Nee.
Ik vond er gewoon niet veel aan Moest boodschappen doen. Teringbizar druk in de stad. Schijtmarkt. Na het avondeten wel lekker gelopen met de hond, toen was het gelukkig uitgestorven.
Je lippen scrubben met olijfolie en suiker dan gaat het weg
Gast- Gast
Jordana schreef:
Langzaam aan, En deze week voelt voor mij als de week van de waarheid.
Ik duim maandag voor je dat alles goed gaat en dat je het daar naar je zin gaat krijgen. Dat verdien jij.
En hoe zie je die week voor je. De week dat jij een beslissing gaat maken? Dat je wilt weten wat je gaat doen? Of?
Ik hoop het ook, het zijn leuke collega's in ieder geval, dus dat is erg fijn nieuws al, nu het werk nog.
Gast- Gast
Ik ook zo!Theedoosje schreef:Ik ga afsluiten. Fijne avond allemaal nog!
Byebye Theedoosje!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Spannend, Jordana en Isabella!
Ik ben benieuwd wat er uit komt, Jordana!
Ik duim ook voor je, Isabella, dat je het naar je zin gaat hebben!
Bye bye Theedoosje!
Ik ben benieuwd wat er uit komt, Jordana!
Ik duim ook voor je, Isabella, dat je het naar je zin gaat hebben!
Bye bye Theedoosje!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
De kat ligt helemaal tegen mij aan op zijn zij te slapen. En zo diep dat hij helemaal met zijn pootjes trekt en gromt
Gast- Gast
Hoeveel meer druk wil je hebben? Ik ben zelf best van het uitstellen maar jouw deadline klinkt niet best! Lukt het helemaal niet om je aan het schema te houden en gewoon te beginnen of gaat het te langzaam? Het weer wordt alleen maar beter en het studeren dus moeilijker.Qiara schreef:Smikkell schreef:Hoe gaat het met school?Qiara schreef:Ik ben moe en heb even nergens zin in... Met jou?
Niet zo goed, en ik begin onder hoogspanning te komen staan , ik moet nu echt zo hard aan de bak... Zo'n harde deadline...
Gast- Gast
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Pagina 33 van 40
Permissies van dit forum: