Dagcafé 2011
+26
Try
Blond
Zwerver
Phileine
_Lacey_
Lavendel
Roze Roos
Zininzon
Qiara
Xanna
Lejow
Jordana
Snoes
Merai
Pannetoet
Oasis
Lotus
aniet
Lynn_
Serena
RYW
Suus
Tullow
Chocolate Cookie
Burn
VeryCherry
30 plaatsers
Pagina 31 van 40
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Alex167 schreef:Mijn man zou het niet leuk vinden als ik op zo'n manier vertel dat ik zwanger ben.
Mijne ook nie, en ik zelf ook niet
Ik vind dat echt een intiem, samen beleef moment..
Zie mezelf ook al helemaal zitten *zal verdere details besparen*
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Ik zou het ook niet leuk vinden als mijn man mij op die manier verteld dat ie vader wordt...Alex167 schreef:Mijn man zou het niet leuk vinden als ik op zo'n manier vertel dat ik zwanger ben.
Gast- Gast
Maar dan weet de hele wereld het tegelijk met haar vriend? Wat ene domper is dat... Vooral omdat hij het vermoeden al een aantal weken had, dus ik krijg haast het gevoel dat ze voor hem ook gerust die eerste 12 kritieke weken afgewacht heeft voordat ze het hem wilde vertellen. Bij wijze van spreken.Lynn_ schreef:Ze wilde het denk ik op een bijzondere manier vertellen ofzo?
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Ik zou het ook niet leuk vinden als mijn man mij op die manier verteld dat ie vader wordt...Alex167 schreef:Mijn man zou het niet leuk vinden als ik op zo'n manier vertel dat ik zwanger ben.
Whahahahahahahaha
Lejow- Lady Post-a-lot
Beauty Addict schreef:Ik zou het ook niet leuk vinden als mijn man mij op die manier verteld dat ie vader wordt...Alex167 schreef:Mijn man zou het niet leuk vinden als ik op zo'n manier vertel dat ik zwanger ben.
Whahaha als jij daar nog niet van op de hoogte bent heeft ie heel wat uit te leggen
Gast- Gast
Pff! Heb vandaag wel 3min gekorfbald, daarna door mjin enkel gegaan. En einde wedstrijd.. Nu met pootje omhoog op de bank!
Ik ben gelijk weer weg!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Pcies, daarom zou ik het ook echt niet leuk vinden als hij dat onverwacht verteld...Alex167 schreef:Beauty Addict schreef:Ik zou het ook niet leuk vinden als mijn man mij op die manier verteld dat ie vader wordt...Alex167 schreef:Mijn man zou het niet leuk vinden als ik op zo'n manier vertel dat ik zwanger ben.
Whahaha als jij daar nog niet van op de hoogte bent heeft ie heel wat uit te leggen
Gast- Gast
Ah ok!
Ik heb weekend miljonairs op staan, vandaar dat ik geen idee heb waar jullie het over hebben.
Ik heb weekend miljonairs op staan, vandaar dat ik geen idee heb waar jullie het over hebben.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Lejow schreef:Alex167 schreef:Mijn man zou het niet leuk vinden als ik op zo'n manier vertel dat ik zwanger ben.
Mijne ook nie, en ik zelf ook niet
Ik vind dat echt een intiem, samen beleef moment..
Daarom! Als we voor een kindje gaan en we zijn zover dat ik ga testen doen we dat samen en daar hoeft niet heel Nederland van mee te genieten.
Gast- Gast
Burn schreef:Pff! Heb vandaag wel 3min gekorfbald, daarna door mjin enkel gegaan. En einde wedstrijd.. Nu met pootje omhoog op de bank!Ik ben gelijk weer weg!
Balen zeg :S Hopelijk valt het mee?
sonly- Prater
- Aantal berichten : 823
Punten : 887
Isabella schreef:Dat is mijn lievelingslied op televisie
Welke is dat? (Hier staat Kingdom of Heaven aan, vandaar dat ik geen idee heb)
Gast- Gast
Alex167 schreef:Isabella schreef:Dat is mijn lievelingslied op televisie
Welke is dat? (Hier staat Kingdom of Heaven aan, vandaar dat ik geen idee heb)
Gast- Gast
Dat is zeker een mooi nummer! Ik zapte even naar rtl 4 en toen kreeg ik gelijk geirriteerde geluiden en blikken mijn kant op
Gast- Gast
Alex167 schreef:Dat is zeker een mooi nummer! Ik zapte even naar rtl 4 en toen kreeg ik gelijk geirriteerde geluiden en blikken mijn kant op
W haha, het is dat vriend niet thuis is, anders had ik het ook niet gezien
Gast- Gast
Ik vind dit nummer van LA mooi
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Ik vind dit nummer van LA mooi
Ik draai het album dagelijks. Zo mooi. De premiere in Care was ook echt geweldig.
Gast- Gast
Reva schreef:Lejow schreef:Ik vind dit nummer van LA mooi
Ik draai het album dagelijks. Zo mooi. De premiere in Care was ook echt geweldig.
Ik moest in het begin erg aan ze wennen, maar vind dat ze het toch wel erg goed doen!!
Lejow- Lady Post-a-lot
Hallo dames!
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Pagina 31 van 40