Dagcafé 2011
+26
Try
Blond
Zwerver
Phileine
_Lacey_
Lavendel
Roze Roos
Zininzon
Qiara
Xanna
Lejow
Jordana
Snoes
Merai
Pannetoet
Oasis
Lotus
aniet
Lynn_
Serena
RYW
Suus
Tullow
Chocolate Cookie
Burn
VeryCherry
30 plaatsers
Pagina 30 van 40
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Jij zou ook een heel goede juf zijn denk ik!Isabella schreef:Dat lijkt me zo leuk om te doen, juf zijn en dat soort dingen doen en regelen
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Voor mij is het juist echt niet weggelegd om juf te zijn, ik hou niet van kinderen.
Gast- Gast
Hahaha Alex .
Ik zou het wel leuk vinden denk ik maar dan ben ik de hele dag alleen met zo'n klas. Dat lijkt me niks haha.
Ik zou het wel leuk vinden denk ik maar dan ben ik de hele dag alleen met zo'n klas. Dat lijkt me niks haha.
Gast- Gast
Wat een raar verhaal zeg.. (AYNIL).
Lynn_- Kletskop
Ik ga er vandoor dames!
Hier was een paar weken terug de film "Alles is liefde" als tv-première. Die had ik opgenomen en gaan we nu kijken =).
Hier was een paar weken terug de film "Alles is liefde" als tv-première. Die had ik opgenomen en gaan we nu kijken =).
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Het is wel een droombaan, maar ik weet niet of ik dat ga trekken, een opleiding met aardig wat uren; zelfstudie en je zult natuurlijk ook stage moeten lopen, en ik weet niet of ik dat trek qua uren. Maar het lijkt me nog steeds geweldig
Gast- Gast
Snoes schreef:Ik ga er vandoor dames!
Veel plezier Snoesje.
Gast- Gast
Snoes schreef:Ik ga er vandoor dames!
Veel plezier en een fijne avond samen!
Gast- Gast
[quote="Lynn_"]Wat een raar verhaal zeg.. (AYNIL).[/quote
Nou inderdaad!!
Ik ben niet zo'n fan van de rapporten, maar dat komt vooral door de opzet van onze rapporten. We zijn dan ook bezig om deze voor volgend schooljaar te kunnen veranderen.
Nou inderdaad!!
Ik ben niet zo'n fan van de rapporten, maar dat komt vooral door de opzet van onze rapporten. We zijn dan ook bezig om deze voor volgend schooljaar te kunnen veranderen.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Welk programma zitten jullie te kijken?
*hallo iedereen*
*hallo iedereen*
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Dankjewel dames!
Morgen komt ons oppaskind van 9u tot 15u, gezellig
Morgen komt ons oppaskind van 9u tot 15u, gezellig
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Reva schreef:Wat zonde van de wereld dat zo'n stel nakomelingen op de wereld pleurt.
Whahahhahaha, deze gaat in mijn top 5 meest masterlijke uitspraken
Gast- Gast
girli schreef:Welk programma zitten jullie te kijken?
*hallo iedereen*
AYNIL
Vind het heel fijn voor dit stel dat ze weer zwanger zijn, maar vind ze wel een beeeetje sjappies
Lejow- Lady Post-a-lot
Alex167 schreef:Reva schreef:Wat zonde van de wereld dat zo'n stel nakomelingen op de wereld pleurt.
Whahahhahaha, deze gaat in mijn top 5 meest masterlijke uitspraken
Gast- Gast
Ik mis iets bij AYNIL. Waarom vertelt ze op tv aan haar vriend dat ze zwanger is?
Gast- Gast
Én mega vruchtbaar zeg.Lejow schreef:girli schreef:Welk programma zitten jullie te kijken?
*hallo iedereen*
AYNIL
Vind het heel fijn voor dit stel dat ze weer zwanger zijn, maar vind ze wel een beeeetje sjappies
Lynn_- Kletskop
Maple schreef:Ik mis iets bij AYNIL. Waarom vertelt ze op tv aan haar vriend dat ze zwanger is?
Ja vond het ook zo raar eigenlijk. En hij had vermoedens, waarom zei ze het toen niet al? Of ze wist het zelf niet eerder natuurlijk. Maar dan nog.
Gast- Gast
Lynn_ schreef:Én mega vruchtbaar zeg.Lejow schreef:girli schreef:Welk programma zitten jullie te kijken?
*hallo iedereen*
AYNIL
nou dat ook
Ik snap ook niet dat ze het op tv vertelt, maar de zwangerschap hiervoor hebben ze moeten afbreken omdat het kindje een enorme ernstige afwijking had geloof ik.
Hij had al enkele weken vermoedens dat ze zwanger was, en dat wilde zij nu bevestigen..
Lejow- Lady Post-a-lot
Ze wilde het denk ik op een bijzondere manier vertellen ofzo?
Lynn_- Kletskop
Mijn man zou het niet leuk vinden als ik op zo'n manier vertel dat ik zwanger ben.
Gast- Gast
Haha ik snapte jullie reactie niet, maar ik had AYNIL op pauze staan omdat ik aan de telefoon was dus zie nu pas dat ze verteld dat ze zwanger is. Ik zou het niet zo leuk vinden dat de hele wereld het gelijk weet.
Gast- Gast
Alex167 schreef:Mijn man zou het niet leuk vinden als ik op zo'n manier vertel dat ik zwanger ben.
Die van mij ook niet, die wil het sowieso als geheimpje houden de eerste 12 weken.
Gast- Gast
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Pagina 30 van 40
Permissies van dit forum: