Dagcafé 2011
+26
Try
Blond
Zwerver
Phileine
_Lacey_
Lavendel
Roze Roos
Zininzon
Qiara
Xanna
Lejow
Jordana
Snoes
Merai
Pannetoet
Oasis
Lotus
aniet
Lynn_
Serena
RYW
Suus
Tullow
Chocolate Cookie
Burn
VeryCherry
30 plaatsers
Pagina 26 van 40
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Geen dank. Ow echt? Waar heb ik hem heen gestuurd dan? Dat is dom Ik had een account met tegoed, zal eens kijken of die het nog doet bij mij, dan mag jij die gebruiken....
Gast- Gast
Zooo ik kan mij ook weer melden! Net pas thuis. Eerst met pap en mam auto's wezen kijken (kans is groot dat we er 1 kopen) en daarna gelijk door naar de volleybal wedstrijd. We Won! Whoehoeewww
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Dat zou echt superlief en fijn zijn Je had 'm naar 35 ipv 55 gestuurdIsabella schreef:Geen dank. Ow echt? Waar heb ik hem heen gestuurd dan? Dat is dom Ik had een account met tegoed, zal eens kijken of die het nog doet bij mij, dan mag jij die gebruiken....
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Wat lief van je! Ja, gaat iets beter vandaag. Vanmorgen wel wat moeite met opstarten zeg maar, maar eenmaal aan het werk ging het eigenlijk wel.Isabella schreef:BA, gaat het weer een beetje met je? Omdat je gisteren niet lekker was?
En nu ben ik gewoon versleten, maar hoef gelukkig de bank niet meer af vanavond.
Gast- Gast
Ik eet onder invloed van hormonen gekke dingen, maar dit gaat mij zelfs te ver. Brrrr...Alex167 schreef:Wij hebben net gegourmet, was lekker. Alleen ik ben nu kotsmisselijk, mijn man ging namelijk een pannenkoek eten met knoflooksaus. M'n maag draaide zich echt om, bahbahbah.
Veel sterkte ook vanavond/ vanacht/ morgenochtend als jij geen knoflooksaus op hebt...
(pannekoek met MilkyWay heb ik wel geprobeert haha)
Gast- Gast
Try schreef:Dat zou echt superlief en fijn zijn Je had 'm naar 35 ipv 55 gestuurdIsabella schreef:Geen dank. Ow echt? Waar heb ik hem heen gestuurd dan? Dat is dom Ik had een account met tegoed, zal eens kijken of die het nog doet bij mij, dan mag jij die gebruiken....
Wat dom; zo staat het ook in mijn agenda haha, dan heb ik de kerstkaart ook verkeerd gestuurd. Mijn tegoed is weg, echt balen. Als het moet kan ik het je wel even voorschieten, laat dan maar even weten!
BA, gelukkig. Nu rustig aan doen!
Gast- Gast
Ik me zo ook maar eens douchen, ik ga vanavond bowlen.. hoe suf is dat op zaterdagavond?
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Haha, heel suf maar wel eens leuk op z'n tijd, toch? Veel plezier!
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Lief aangeboden schat maar ik vraag mijn vader wel..Isabella schreef:Try schreef:Dat zou echt superlief en fijn zijn Je had 'm naar 35 ipv 55 gestuurdIsabella schreef:Geen dank. Ow echt? Waar heb ik hem heen gestuurd dan? Dat is dom Ik had een account met tegoed, zal eens kijken of die het nog doet bij mij, dan mag jij die gebruiken....
Wat dom; zo staat het ook in mijn agenda haha, dan heb ik de kerstkaart ook verkeerd gestuurd. Mijn tegoed is weg, echt balen. Als het moet kan ik het je wel even voorschieten, laat dan maar even weten!
Mijn zusje kon gisteravond niet werken omdat ze moest studeren, vandaag ging ze naar een youtube-meeting (heel de dag, kan ze dus ook niet studeren) en toen vroeg ze daar geld voor en dat kreeg ze ook nog!
Try- Kletskop
Bowlen is leuk ! Fijne avond!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Vind ik ook! Veel plezier!Qiara schreef:Bowlen is leuk ! Fijne avond!
Try- Kletskop
Het zal vast wel gezellig worden ja. Met wijn erbij is alles gezellig?!
Maar het is wel iets minder spannend dan wat ik normaal doe op zaterdagavond. En ik zal ongetwijfeld ook iets vroeger op bed liggen. Maar dat zal de pret niet drukken
Maar het is wel iets minder spannend dan wat ik normaal doe op zaterdagavond. En ik zal ongetwijfeld ook iets vroeger op bed liggen. Maar dat zal de pret niet drukken
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Heb je mn voetbalplaatjes al gekregen,Try?
Ik heb ze donderdag gepost.
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
aniet schreef:Heb je mn voetbalplaatjes al gekregen,Try?
Ja vanmiddag, bedankt! Zullen ze blij mee zijn
Try- Kletskop
haha,graag gedaan!
Ik vroeg het me af,omdat je het over huisnummers had met Isabella,begon ik te twijfelen.
Of ik wel het goede nummer had gebruikt.
Ik vroeg het me af,omdat je het over huisnummers had met Isabella,begon ik te twijfelen.
aniet- Kletskop
Jij heb 'm naar mn vaders adres gestuurd dus dat is weer anders Ik had alleen nog geen tijd gehad om je te bedanken omdat ik vanmiddag weer een tijd heb liggen slapen..aniet schreef:haha,graag gedaan!
Try- Kletskop
Heb je veel pijn eigenlijk, of valt dat wel mee? Ik heb het volgende week echt té druk, maar wil proberen daarna bij jou langs te komen.
Gast- Gast
Oh je hoeft je niet te excuseren hoor,meis!
Je bent immers patient
Je bent immers patient
aniet- Kletskop
sportze Theedoosje!
aniet- Kletskop
Beauty Addict schreef:Op zaterdagavond? Bikkel!!Theedoosje schreef:Zo en dan nu even sporten.
Ja op de hometrainer he
ANiet> dank je!
Gast- Gast
Heel even vanuit Den Haag, ik wacht op de pannenkoeken
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Suus schreef:Heel even vanuit Den Haag, ik wacht op de pannenkoeken
Oehhhhh lekkkerr!!!