Dagcafé 2011
+26
Try
Blond
Zwerver
Phileine
_Lacey_
Lavendel
Roze Roos
Zininzon
Qiara
Xanna
Lejow
Jordana
Snoes
Merai
Pannetoet
Oasis
Lotus
aniet
Lynn_
Serena
RYW
Suus
Tullow
Chocolate Cookie
Burn
VeryCherry
30 plaatsers
Pagina 22 van 40
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Haha, nee joh, gaat over een jurkje en laarzen.Lynn_ schreef:Oooooh, ik dacht iets bijzonders joh!
Wij hebben het vraag en aanbod topic verwerkt in het dagcafe eergisteren...
Gast- Gast
Dan ga ik ook maar even hier vragen, is er nog iemand die boodschappen doet bij de Plus en de zegels voor de glazen niet spaart ? ik hou me aanbevolennnn.
Gast- Gast
Vilein schreef:Alex167 schreef:Mooie naam! Ik snap hem hoor Donnaa, als de hoofdstad van. Dat is ook de tweede naam van A., alleen dat is dan wel weer met ph
Ik vind dat ook een mooie naam! En de naam in combinatie met de roepnaam van jouw dochtertje vind ik ook erg mooi.
Oh, dank je wel! Ik vind het ook nog steeds heel mooi! De jongensnaam die we in gedachten hadden niet meer, haha.
Gast- Gast
Een mooie naam inderdaad
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Beauty Addict schreef:Niks bijzonders joh, gewoon partnerruil voor een paar dagenLynn_ schreef:Hee, jullie maken mij nieuwsgierig!
Whahaha muts!
Gast- Gast
Ik vind het ook een mooie naam.. Ik had het niet helemaal verwacht om eerlijk te zijn, haha..
Gast- Gast
Hallo dames! Hier een blije ik. Voel me helemaal happy. Heb net heerlijk in Haren hard gelopen. Was '' de halve van haren'' Maar ik heb de 12,19 gelopen. En voel me echt fantastisch. Kwam helemaal zwevend over de finisch. Wat een kick geeft dat om te finischen. Heerlijk! Het weer, de omgeving, mijn fitheid, alles zat gewoon mee Voel me dan écht gelukkig erna hahaha..
Ik vind het ook een hele mooie naam!
_Donnaa schreef:Ik vind het ook een mooie naam.. Ik had het niet helemaal verwacht om eerlijk te zijn, haha..
Ik vind het ook een hele mooie naam!
Gast- Gast
Whahaha ooh ik ga dood hier.
Mijn zwager heeft Webbies van de Super en hij zat met het lege zakje terwijl hij zei dat er 36 van die Webbies zijn. Zegt m'n schoonma: zitten er 36 in 1 zo'n zakje?
Oooh ik stik weer, wat een opmerking.
Mijn zwager heeft Webbies van de Super en hij zat met het lege zakje terwijl hij zei dat er 36 van die Webbies zijn. Zegt m'n schoonma: zitten er 36 in 1 zo'n zakje?
Oooh ik stik weer, wat een opmerking.
Gast- Gast
Oh really.. Ik voel me echt een stuk beter dan vanmiddag..
Ga vanavond vol goede moed naar die verjaardag en heb er nu ook wel zin in!
Gast- Gast
haha.. Sommige opmerkingen zijn idd veel te grappig.
Zo wilde een vriendin van mij indruk maken o phaar toekomstige baas. Ze waren wat aan het chatten maar hij viel een beetje stil. Dus mijn vriendin vraagt: Moet je werken?
Ze kreeg steeds geen antwoord. En ineens hoorde ze het geluid dat er wat gezegd werd. Dus zij helemaal blij, en leest: Moet je werken?
Dus ze antwoord: Nee. En loopt weg.
Ik lees dat gesprek een beetje, en stikte ook bijna. Ze gaf gewoon antwoord op haar eigen vraag. Iemand anders had wat tegen haar gezegd vandaar dat er een geluidje klonk. En dus niet haar toekomstige baas. Ik kwam echt niet meer bij.
Zo wilde een vriendin van mij indruk maken o phaar toekomstige baas. Ze waren wat aan het chatten maar hij viel een beetje stil. Dus mijn vriendin vraagt: Moet je werken?
Ze kreeg steeds geen antwoord. En ineens hoorde ze het geluid dat er wat gezegd werd. Dus zij helemaal blij, en leest: Moet je werken?
Dus ze antwoord: Nee. En loopt weg.
Ik lees dat gesprek een beetje, en stikte ook bijna. Ze gaf gewoon antwoord op haar eigen vraag. Iemand anders had wat tegen haar gezegd vandaar dat er een geluidje klonk. En dus niet haar toekomstige baas. Ik kwam echt niet meer bij.
Gast- Gast
Goed zo!_Donnaa schreef:Oh really.. Ik voel me echt een stuk beter dan vanmiddag..
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Over een klein half uurtje weer aan het werk, bah, geen zin!!
Gelukkig is het maar iets van 1,5 uur, heb de dienst met collega gedeeld. En morgen help ik haar. Anders heb je echt geen vrij gevoel meer als je tot 13.30 werkt en dan weer van 15.00 tot ongeveer 18.00. Nu heb je nog een beetje middag!!
Gelukkig is het maar iets van 1,5 uur, heb de dienst met collega gedeeld. En morgen help ik haar. Anders heb je echt geen vrij gevoel meer als je tot 13.30 werkt en dan weer van 15.00 tot ongeveer 18.00. Nu heb je nog een beetje middag!!
Gast- Gast
Dan heb je even zo`n dip he.. Had het net gehoord en dan voel ik me zo klote.. Maarja, nu is het wel weer okee..
Dat smsje wat ik stuurde heeft ook wel geholpen.. Ik heb me weer genoeg ingezet terwijl niks mijn schuld is.. Het balletje ligt nu bij hem..
Dat smsje wat ik stuurde heeft ook wel geholpen.. Ik heb me weer genoeg ingezet terwijl niks mijn schuld is.. Het balletje ligt nu bij hem..
Gast- Gast
Werk ze!
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Goedemiddag ladies.
Ik ben net terug van boodschappen doen. MIjn hormonen doen echt dwars. Ik heb nergens zin in!
Ik ben net terug van boodschappen doen. MIjn hormonen doen echt dwars. Ik heb nergens zin in!
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
En dan ABE?
Zwerver- Ratel
Tot later, BA! Werkse!
Dolcis, goed dat je zo lekker gelopen hebt! Ik heb vanmiddag ook eindelijk weer gelopen, 20 minuten en het ging lekker!
Dolcis, goed dat je zo lekker gelopen hebt! Ik heb vanmiddag ook eindelijk weer gelopen, 20 minuten en het ging lekker!
Gast- Gast
wc-eend schreef:En dan ABE?
Dan mag ik naar huis.
Ik ben nu namelijk heel erg braaf aan het werk. Of eigenlijk, ik zit op mijn werkplek, maar ik verveel me dood en kan niet wachten tot ik eindelijk naar huis mag. Wat een saaie K-dag is het.
Gast- Gast
hahaha bij Z.?ABE schreef:wc-eend schreef:En dan ABE?
Dan mag ik naar huis.
Ik ben nu namelijk heel erg braaf aan het werk. Of eigenlijk, ik zit op mijn werkplek, maar ik verveel me dood en kan niet wachten tot ik eindelijk naar huis mag. Wat een saaie K-dag is het.
Zwerver- Ratel
Alexxxxx WHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Ik heb net drie (schaaaaaaaaam) nieuwe blikken gekocht van jouw chocolaatjes. Wat erg Ik zag ze staan en dacht whaa lekker
Ik heb net drie (schaaaaaaaaam) nieuwe blikken gekocht van jouw chocolaatjes. Wat erg Ik zag ze staan en dacht whaa lekker
Gast- Gast
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hoor.. M`n vader wil ineens weer met netwerk kabels gaan internetten omdat de straling van draadloos internet best wel schadelijk is..
Oh dus..
Oh dus..
Gast- Gast
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Pagina 22 van 40
Permissies van dit forum: