Dagcafé 2011
+26
Try
Blond
Zwerver
Phileine
_Lacey_
Lavendel
Roze Roos
Zininzon
Qiara
Xanna
Lejow
Jordana
Snoes
Merai
Pannetoet
Oasis
Lotus
aniet
Lynn_
Serena
RYW
Suus
Tullow
Chocolate Cookie
Burn
VeryCherry
30 plaatsers
Pagina 3 van 40
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Suus schreef:Haha, nouja, als ze er chagrijnig van wordt en het hoeft niet, dan zou ik lekker stoppen en van de zon gaan genieten als ik haar wasmozzarella schreef:RYW schreef:Suus schreef:Waarom werk je dan als het niet hoeft, Guattari?
Omdat ze een beetje gek is
Herkenbaar
Omdat er een grote achterstand is wegens onderbezetting en ik nu om de 3 minuten (geen grapje) mails binnenkrijg van een zeikwijf uit Azië die een beetje in m'n nek loopt te hijgen dat ze haar report niet afkrijgt zonder gegevens van de managers. Nou, da's heel jammer voor d'r, want ik stuur het vrolijk door en kan verder niets voor d'r doen en de managers staan nu op een indoor-skibaan in Den Haag.;-) Ze is woedend en blijft mailen.
Ik ben niet gek!
Gast- Gast
Blegh, we hadden een aanbiedingenbord voor het raam hangen op het werk, maar die is net weggehaald, waardoor het lijkt alsof ik in een etalage zit en iedereen kijkt naar binnen.
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Guattari schreef:Suus schreef:Haha, nouja, als ze er chagrijnig van wordt en het hoeft niet, dan zou ik lekker stoppen en van de zon gaan genieten als ik haar wasmozzarella schreef:RYW schreef:Suus schreef:Waarom werk je dan als het niet hoeft, Guattari?
Omdat ze een beetje gek is
Herkenbaar
Omdat er een grote achterstand is wegens onderbezetting en ik nu om de 3 minuten (geen grapje) mails binnenkrijg van een zeikwijf uit Azië die een beetje in m'n nek loopt te hijgen dat ze haar report niet afkrijgt zonder gegevens van de managers. Nou, da's heel jammer voor d'r, want ik stuur het vrolijk door en kan verder niets voor d'r doen en de managers staan nu op een indoor-skibaan in Den Haag.;-) Ze is woedend en blijft mailen.
Ik ben niet gek!
Wel.
Ik zou Zeikwijf het telefoonnummer van de skibaan geven, trouwens.
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10
Haha, ik voel me kaal nu.. Wil ook graag nieuwe piercing in m`n oor, maar weet niet wat..
Gast- Gast
Wat heb je er nog niet inzitten? En wat vind je tof?_Donnaa schreef:Haha, ik voel me kaal nu.. Wil ook graag nieuwe piercing in m`n oor, maar weet niet wat..
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
waarom heb je die piercing eruit gehaald dan, Donnaa?
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Ik wil graag een tragus piercing, maar ik lees alleen maar van die verhalen dat het gaat ontsteken enzo. En moet het nu met een naald om met zo'n piercingschieter waarmee je ook je eerste oorbelletjes krijgt?
Tullow- Kletskop
Tullow schreef:Ik wil graag een tragus piercing, maar ik lees alleen maar van die verhalen dat het gaat ontsteken enzo. En moet het nu met een naald om met zo'n piercingschieter waarmee je ook je eerste oorbelletjes krijgt?
Oh haha ik heb voor ik de mijne kreeg ook zoveel horrorverhalen gelezen. Man man ik stresste hem zo hard in die stoel. Achteraf niks aan de hand... Stelde geen moer voor en zou het zo weer doen
Bij mij hebben ze het met een soort "schiet"apparaatje gedaan. Al schiet het niet, ze duwden langzaam de piercing door mn tragus heen.
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
_Donnaa schreef:Haha, ik voel me kaal nu.. Wil ook graag nieuwe piercing in m`n oor, maar weet niet wat..
Heel herkenbaar
M'n opa en oma komen een uurtje later, geeft me nog genoeg tijd om op te ruimen
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Met een naald is wel het beste.. Het is namelijk nogal dik kraakbeenTullow schreef:Ik wil graag een tragus piercing, maar ik lees alleen maar van die verhalen dat het gaat ontsteken enzo. En moet het nu met een naald om met zo'n piercingschieter waarmee je ook je eerste oorbelletjes krijgt?
Gast- Gast
Dat stukje waar die doorheen zit is helemaal opgezet omdat ik verkouden ben en dat is echt pijnlijk.. Kon niet eens fatsoenlijk eten..Serena schreef:waarom heb je die piercing eruit gehaald dan, Donnaa?
Gast- Gast
Alex, wat fijn om te horen dat jullie er over gesproken hebben. Nog even geduld en dan kun je er voor gaan! De huilbuien kunnen zeker komen van het stoppen met je AD. En gisterenavond was natuurlijk best heftig voor je. Doe lekker rustig aan, komt goed meid.
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Oké, dan moet ik er binnenkort toch maar een keer aan geloven.
Tullow- Kletskop
Pfoe! Ik verveel me op school.. Hopelijk het snel 20 over 1, want dan ga ik naar huis..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
_Donnaa schreef:Dat stukje waar die doorheen zit is helemaal opgezet omdat ik verkouden ben en dat is echt pijnlijk.. Kon niet eens fatsoenlijk eten..Serena schreef:waarom heb je die piercing eruit gehaald dan, Donnaa?
ow auch
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
@RYW: haha, ik zou d'r bijna uitnodigen om er samen naartoe te gaan en per ongeluk expres haar een duwtje geven.
Gast- Gast
Hahaha.. Ik heb echt respect voor m`n vriendin.. Ze is dik 38 weken zwanger en draagt nog haar gewone spijkerbroeken.. :face:
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Hahaha.. Ik heb echt respect voor m`n vriendin.. Ze is dik 38 weken zwanger en draagt nog haar gewone spijkerbroeken.. :face:
Gast- Gast
Hoe kan dat?!_Donnaa schreef:Hahaha.. Ik heb echt respect voor m`n vriendin.. Ze is dik 38 weken zwanger en draagt nog haar gewone spijkerbroeken.. :face:
Lynn_- Kletskop
Dat kon ik ook nog toen ik hoogzwanger was Ik had een ieniminiebuik
_Donnaa schreef:Zij heeft een gigantische buik, maar die zit hoog, denk ik..
En laag zittende broeken
Of ze had veel te grote broeken voor haar zwangerschap :-).
Lynn_- Kletskop
Whoo! Das wel knap (denk ik..)
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Pagina 3 van 40