Dagcafé 2011
+26
Try
Blond
Zwerver
Phileine
_Lacey_
Lavendel
Roze Roos
Zininzon
Qiara
Xanna
Lejow
Jordana
Snoes
Merai
Pannetoet
Oasis
Lotus
aniet
Lynn_
Serena
RYW
Suus
Tullow
Chocolate Cookie
Burn
VeryCherry
30 plaatsers
Pagina 11 van 40
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Ik heb een foto gemaakt van hoe ze zich staat te bemoeien met alles hahaha (niet quoten aub).
Gast- Gast
Xanna schreef:ABE schreef:Xanna schreef:ABE schreef:Iemand die toevallig geen tv kijkt en Radio538 luistert? Zijn er nog voldoende mensen die en bolletje vanille-moedermelk-ijs willen kopen voor het goede doel? (Moedermelk-borsten-pink ribbon)
Ik ben ook wel benieuwd! Ik hoorde het in de auto op de radio vanavond en vond het wel een ludieke actie, ben benieuwd hoeveel mensen er op af zijn gekomen
Ik hoorde het vorige week al. Althans, dat ze een ijsmaker vroegen of hij ijs wilde maken, als zij voor moedermelk zouden zorgen. Ze hadden niet verwacht ook maar één reactie te krijgen, maar de moedermelk-eigenaren bleven zich maar aanmelden. En één liter is echt veel moedermelk!
Toen ik de auto uitstapte hadden ze net één aanmelding gekregen.
Wat ik nog hoorde is dat ze inmiddels mensen zochten die het op wilde eten, voor 5 euro per bolletje! Zij liever dan ik, dan geef ik mijn geld zo wel aan het goede doel
Ja, dat was die ene aanmelding op dat moment.
Mozz: Geweldige foto!
Gast- Gast
Snapt iedereen nu hoe on-grappig dit is 3 x per week (soms komt ze met vriendinnen langs...'in de tuin werken'...zitten dr allemaal van die ouwe taarten hier mijn koekjes te vreten op de bank).
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Met vriendinnen MOZ?? Je huis is toch geen buurthuis
Ja ik werd ook echt pissig na 3x. Ik werk sommige dagen thuis en dan snapt ze dus niet dat ik WERK en staat dan om 8u stralend voor de deur met de mededeling dat Manuela en Rosa ook nog komen. Dan zat ik boven in m'n werkkamer en hoorde de keukenkastjes open en dicht gaan, de afwasmachine (alles met een grote knal dus niet zachtjes) en weet ik wat.
Maar dat heeft mijn man d'r nu verboden. Snap ook niet dat die vriendinnen wilden komen :S.
Gast- Gast
mozzarella schreef:Theedoosje schreef:Met vriendinnen MOZ?? Je huis is toch geen buurthuis
Ja ik werd ook echt pissig na 3x. Ik werk sommige dagen thuis en dan snapt ze dus niet dat ik WERK en staat dan om 8u stralend voor de deur met de mededeling dat Manuela en Rosa ook nog komen. Dan zat ik boven in m'n werkkamer en hoorde de keukenkastjes open en dicht gaan, de afwasmachine (alles met een grote knal dus niet zachtjes) en weet ik wat.
Maar dat heeft mijn man d'r nu verboden. Snap ook niet dat die vriendinnen wilden komen :S.
Goed dat je vriend het verboden heeft. Ik vind het gewoon een raar idee als die vriendinnen van haar ook zomaar komen. Dat doe je toch niet?
Gast- Gast
mozzarella schreef:Theedoosje schreef:Met vriendinnen MOZ?? Je huis is toch geen buurthuis
Wouw... die schoonmoeder van je denkt echt dat jullie huis, haar huis is. Maar goed ook dat je man het verboden heeft en er een stokje voor gestoken heeft. Kom nou, het is je huis.... Niet het buurtcafé of idd buurthuis.
Gast- Gast
Ik eet paaseitjes en A. rent heen en weer naar de prullenbak om de papiertjes weg te gooien
Gast- Gast
Alex167 schreef:Ik eet paaseitjes en A. rent heen en weer naar de prullenbak om de papiertjes weg te gooien
Altijd handig
Op mijn werk 'gebruik' ik de kinderen ook wel eens op die manier.. Wil je dit even pakken voor de juf? Wil je dat even weggooien voor de juf? En ze vliegen voor je
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Je hebt luxepaarden en werkpaarden en moeders die hun kinderen gewoon goed drillen.
Gast- Gast
Theedoosje schreef:mozzarella schreef:Theedoosje schreef:Met vriendinnen MOZ?? Je huis is toch geen buurthuis
Goed dat je vriend het verboden heeft. Ik vind het gewoon een raar idee als die vriendinnen van haar ook zomaar komen. Dat doe je toch niet?
Als ik het niet meegemaakt had had ik niet geloofd dat er mensen zouden zijn die dat durfden hahahaha
Gast- Gast
haha ja pas maar op Moz dadelijk gaat ze haar verjaardag nog bij jou vieren
Gast- Gast
@Mozz, ik vind het echt rottig en gemeen dat je schoonmoeder haar vriendinnen mee neemt naar haar huis. Dan krijg je achteraf ineens hele nare dingen te horen van je schoonmoeder en haar vriendinnen, die je eigenlijk niet wilt horen. Is dit niet goed, is dat niet goed.... want ja jij bent zus en zo en daarom pas dat kleurtje niet bij de bank of zoiets dergelijks. Het is niet alleen het idee dat ze jan en alleman meeneemt, maar ook om het gedachte achter.
Was het je schoonmoeder trouwens?
Gast- Gast
Reva schreef:Je hebt luxepaarden en werkpaarden en moeders die hun kinderen gewoon goed drillen.
Als je dat maar weet.
Gast- Gast
Bitterkoek_ schreef:@Mozz, ik vind het echt rottig en gemeen dat je schoonmoeder haar vriendinnen mee neemt naar haar huis. Dan krijg je achteraf ineens hele nare dingen te horen van je schoonmoeder en haar vriendinnen, die je eigenlijk niet wilt horen. Is dit niet goed, is dat niet goed.... want ja jij bent zus en zo en daarom pas dat kleurtje niet bij de bank of zoiets dergelijks. Het is niet alleen het idee dat ze jan en alleman meeneemt, maar ook om het gedachte achter.
Oh euh nou dit is eigenlijk niet aan de orde. Gemeen is ze (gelukkig) niet en ze heeft ook geen kritiek ofzo. Ze is gewoon lui, bestwel dom en bemoeit zich overal mee...vooral heel irritant en onnozel maar er zitten geen kwade bedoelingen achter ofzo.
Wat bedoel je met je vraag of het mijn schoonmoeder was eigenlijk?
Gast- Gast
mozzarella schreef:Bitterkoek_ schreef:@Mozz, ik vind het echt rottig en gemeen dat je schoonmoeder haar vriendinnen mee neemt naar haar huis. Dan krijg je achteraf ineens hele nare dingen te horen van je schoonmoeder en haar vriendinnen, die je eigenlijk niet wilt horen. Is dit niet goed, is dat niet goed.... want ja jij bent zus en zo en daarom pas dat kleurtje niet bij de bank of zoiets dergelijks. Het is niet alleen het idee dat ze jan en alleman meeneemt, maar ook om het gedachte achter.
Oh euh nou dit is eigenlijk niet aan de orde. Gemeen is ze (gelukkig) niet en ze heeft ook geen kritiek ofzo. Ze is gewoon lui, bestwel dom en bemoeit zich overal mee...vooral heel irritant en onnozel maar er zitten geen kwade bedoelingen achter ofzo.
Wat bedoel je met je vraag of het mijn schoonmoeder was eigenlijk?
Ow gelukkig. Maar waarom ik het vroeg is dat ik denk ik de helft van het verhaal mee gekregen heb en momenteel te lui ben om terug te lezen.
Gast- Gast
Ik zit nou heerlijk op de bank en merk nou pas echt dat ik moe ben.
Mozz: Heerlijke foto
Mozz: Heerlijke foto
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Pagina 11 van 40
Permissies van dit forum: