Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé 2011

+26
Try
Blond
Zwerver
Phileine
_Lacey_
Lavendel
Roze Roos
Zininzon
Qiara
Xanna
Lejow
Jordana
Snoes
Merai
Pannetoet
Oasis
Lotus
aniet
Lynn_
Serena
RYW
Suus
Tullow
Chocolate Cookie
Burn
VeryCherry
30 plaatsers

Pagina 11 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé 2011 - Pagina 11 Empty Re: Dagcafé 2011

Bericht  Gast vr 11 maa 2011 - 8:42

Ik heb een foto gemaakt van hoe ze zich staat te bemoeien met alles hahaha (niet quoten aub).

Dagcafé 2011 - Pagina 11 200514_1862708417275_1527916547_1951958_2608447_n

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast vr 11 maa 2011 - 8:43

Heej Storm !

Ik ben er ook weer smile

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 11 maa 2011 - 8:43

whaha Moz geweldig Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 11 maa 2011 - 8:44

Ik kwam hier toevallig even langs haha, die foto laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 11 maa 2011 - 8:45

Lol, die foto..

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 11 maa 2011 - 8:46

Xanna schreef:
ABE schreef:
Xanna schreef:
ABE schreef:Iemand die toevallig geen tv kijkt en Radio538 luistert? Zijn er nog voldoende mensen die en bolletje vanille-moedermelk-ijs willen kopen voor het goede doel? (Moedermelk-borsten-pink ribbon)

Ik ben ook wel benieuwd! Ik hoorde het in de auto op de radio vanavond en vond het wel een ludieke actie, ben benieuwd hoeveel mensen er op af zijn gekomen smile

Ik hoorde het vorige week al. Althans, dat ze een ijsmaker vroegen of hij ijs wilde maken, als zij voor moedermelk zouden zorgen. Ze hadden niet verwacht ook maar één reactie te krijgen, maar de moedermelk-eigenaren bleven zich maar aanmelden. En één liter is echt veel moedermelk!

Toen ik de auto uitstapte hadden ze net één aanmelding gekregen.

Wat ik nog hoorde is dat ze inmiddels mensen zochten die het op wilde eten, voor 5 euro per bolletje! Zij liever dan ik, dan geef ik mijn geld zo wel aan het goede doel Wink

Ja, dat was die ene aanmelding op dat moment. :P Very Happy

Mozz: Geweldige foto!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 11 maa 2011 - 8:48

Snapt iedereen nu hoe on-grappig dit is 3 x per week (soms komt ze met vriendinnen langs...'in de tuin werken'...zitten dr allemaal van die ouwe taarten hier mijn koekjes te vreten op de bank).

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 11 maa 2011 - 8:48

Met vriendinnen MOZ?? :shock: Je huis is toch geen buurthuis :shock:

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 11 maa 2011 - 8:50

Whaha Mozz, geweldig die foto Laughing

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 11 maa 2011 - 8:51

Theedoosje schreef:Met vriendinnen MOZ?? :shock: Je huis is toch geen buurthuis :shock:

Ja ik werd ook echt pissig na 3x. Ik werk sommige dagen thuis en dan snapt ze dus niet dat ik WERK en staat dan om 8u stralend voor de deur met de mededeling dat Manuela en Rosa ook nog komen. Dan zat ik boven in m'n werkkamer en hoorde de keukenkastjes open en dicht gaan, de afwasmachine (alles met een grote knal dus niet zachtjes) en weet ik wat.

Maar dat heeft mijn man d'r nu verboden. Snap ook niet dat die vriendinnen wilden komen :S.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 11 maa 2011 - 8:52

Die foto maakt mn dag goed :P

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 11 maa 2011 - 8:52

mozzarella schreef:
Theedoosje schreef:Met vriendinnen MOZ?? :shock: Je huis is toch geen buurthuis :shock:

Ja ik werd ook echt pissig na 3x. Ik werk sommige dagen thuis en dan snapt ze dus niet dat ik WERK en staat dan om 8u stralend voor de deur met de mededeling dat Manuela en Rosa ook nog komen. Dan zat ik boven in m'n werkkamer en hoorde de keukenkastjes open en dicht gaan, de afwasmachine (alles met een grote knal dus niet zachtjes) en weet ik wat.

Maar dat heeft mijn man d'r nu verboden. Snap ook niet dat die vriendinnen wilden komen :S.

Goed dat je vriend het verboden heeft. Ik vind het gewoon een raar idee als die vriendinnen van haar ook zomaar komen. Dat doe je toch niet?

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 11 maa 2011 - 8:54

Revaaaa! I love you

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 11 maa 2011 - 8:54

mozzarella schreef:

Wouw... die schoonmoeder van je denkt echt dat jullie huis, haar huis is. Neutral Maar goed ook dat je man het verboden heeft en er een stokje voor gestoken heeft. Kom nou, het is je huis.... Niet het buurtcafé of idd buurthuis.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 11 maa 2011 - 8:55

Alex167 schreef:Revaaaa! I love you

Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 11 maa 2011 - 8:58

Ik eet paaseitjes en A. rent heen en weer naar de prullenbak om de papiertjes weg te gooien :P

Gast
Gast

Bericht  Lejow vr 11 maa 2011 - 8:59

Alex167 schreef:Ik eet paaseitjes en A. rent heen en weer naar de prullenbak om de papiertjes weg te gooien :P

Altijd handig :P
Op mijn werk 'gebruik' ik de kinderen ook wel eens op die manier.. Wil je dit even pakken voor de juf? Wil je dat even weggooien voor de juf? En ze vliegen voor je angel
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 11 maa 2011 - 8:59

Je hebt luxepaarden en werkpaarden en moeders die hun kinderen gewoon goed drillen.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 11 maa 2011 - 9:00

Theedoosje schreef:
mozzarella schreef:

Goed dat je vriend het verboden heeft. Ik vind het gewoon een raar idee als die vriendinnen van haar ook zomaar komen. Dat doe je toch niet?

Als ik het niet meegemaakt had had ik niet geloofd dat er mensen zouden zijn die dat durfden hahahaha

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 11 maa 2011 - 9:01

haha ja pas maar op Moz dadelijk gaat ze haar verjaardag nog bij jou vieren :P

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 11 maa 2011 - 9:05

@Mozz, ik vind het echt rottig en gemeen dat je schoonmoeder haar vriendinnen mee neemt naar haar huis. Dan krijg je achteraf ineens hele nare dingen te horen van je schoonmoeder en haar vriendinnen, die je eigenlijk niet wilt horen. Is dit niet goed, is dat niet goed.... want ja jij bent zus en zo en daarom pas dat kleurtje niet bij de bank of zoiets dergelijks. Het is niet alleen het idee dat ze jan en alleman meeneemt, maar ook om het gedachte achter.

Was het je schoonmoeder trouwens?

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 11 maa 2011 - 9:07

Reva schreef:Je hebt luxepaarden en werkpaarden en moeders die hun kinderen gewoon goed drillen.

Als je dat maar weet. Evil or Very Mad

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 11 maa 2011 - 9:08

Bitterkoek_ schreef:@Mozz, ik vind het echt rottig en gemeen dat je schoonmoeder haar vriendinnen mee neemt naar haar huis. Dan krijg je achteraf ineens hele nare dingen te horen van je schoonmoeder en haar vriendinnen, die je eigenlijk niet wilt horen. Is dit niet goed, is dat niet goed.... want ja jij bent zus en zo en daarom pas dat kleurtje niet bij de bank of zoiets dergelijks. Het is niet alleen het idee dat ze jan en alleman meeneemt, maar ook om het gedachte achter.

Oh euh nou dit is eigenlijk niet aan de orde. Gemeen is ze (gelukkig) niet en ze heeft ook geen kritiek ofzo. Ze is gewoon lui, bestwel dom en bemoeit zich overal mee...vooral heel irritant en onnozel maar er zitten geen kwade bedoelingen achter ofzo.

Wat bedoel je met je vraag of het mijn schoonmoeder was eigenlijk?

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 11 maa 2011 - 9:11

mozzarella schreef:
Bitterkoek_ schreef:@Mozz, ik vind het echt rottig en gemeen dat je schoonmoeder haar vriendinnen mee neemt naar haar huis. Dan krijg je achteraf ineens hele nare dingen te horen van je schoonmoeder en haar vriendinnen, die je eigenlijk niet wilt horen. Is dit niet goed, is dat niet goed.... want ja jij bent zus en zo en daarom pas dat kleurtje niet bij de bank of zoiets dergelijks. Het is niet alleen het idee dat ze jan en alleman meeneemt, maar ook om het gedachte achter.

Oh euh nou dit is eigenlijk niet aan de orde. Gemeen is ze (gelukkig) niet en ze heeft ook geen kritiek ofzo. Ze is gewoon lui, bestwel dom en bemoeit zich overal mee...vooral heel irritant en onnozel maar er zitten geen kwade bedoelingen achter ofzo.

Wat bedoel je met je vraag of het mijn schoonmoeder was eigenlijk?

Ow gelukkig. Maar waarom ik het vroeg is dat ik denk ik de helft van het verhaal mee gekregen heb en momenteel te lui ben om terug te lezen. Wink :P

Gast
Gast

Bericht  Jordana vr 11 maa 2011 - 9:13

Ik zit nou heerlijk op de bank en merk nou pas echt dat ik moe ben.

Mozz: Heerlijke foto Very Happy
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud