Dagcafé 2011
+26
Try
Blond
Zwerver
Phileine
_Lacey_
Lavendel
Roze Roos
Zininzon
Qiara
Xanna
Lejow
Jordana
Snoes
Merai
Pannetoet
Oasis
Lotus
aniet
Lynn_
Serena
RYW
Suus
Tullow
Chocolate Cookie
Burn
VeryCherry
30 plaatsers
Pagina 10 van 40
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Jordana schreef:Wat heb jij voor een schoonmoeder mozz.
Als ik het zo lees: een hele rare!
Gast- Gast
Jordana schreef:Wat heb jij voor een schoonmoeder mozz.
Ze is eerlijk niet helemaal goed wijs, sorry dat ik het zo zeg. Ze wilde met kerst eend maken gevuld met sinaasappelvulling dus wat deed ze...holde een eend uit, goot m vol met jus dorange en zette dat in de oven.
Gast- Gast
mozzarella schreef:Jordana schreef:Wat heb jij voor een schoonmoeder mozz.
Ze is eerlijk niet helemaal goed wijs, sorry dat ik het zo zeg. Ze wilde met kerst eend maken gevuld met sinaasappelvulling dus wat deed ze...holde een eend uit, goot m vol met jus dorange en zette dat in de oven.
thx Mozz, je maakt me weer aan het lachen (en je berichten op FB ook )
Gast- Gast
Ik ben écht voor een op haar gebaseerde comedyserie, misschien aangevuld met ervaringen met mijn moeder . Tja, ik kan me heel goed voorstellen dat je er gestoord van wordt als je er middenin zit maar het is dus eigenlijk voornamelijk sneu voor haar als ik het zo lees?
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Reva schreef:Hoi
Hoi back@ya
Merai- Ratel
Merai schreef: Ik ben écht voor een op haar gebaseerde comedyserie, misschien aangevuld met ervaringen met mijn moeder . Tja, ik kan me heel goed voorstellen dat je er gestoord van wordt als je er middenin zit maar het is dus eigenlijk voornamelijk sneu voor haar als ik het zo lees?
Zij is helemaal gelukkig en straalt de hele dag dus volgens mij heeft ze dr geen last van. Maar ja, wij zeggen ook wel eens tegen elkaar dat er een realitysoap van moet worden gemaakt hahah.
Gast- Gast
Ik zal maar niet vragen of het smaakte?
Zo te horen aan je verhalen zou je dat wel zeggen ja dat ze niet wijs is.
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
mozzarella schreef:Merai schreef: Ik ben écht voor een op haar gebaseerde comedyserie, misschien aangevuld met ervaringen met mijn moeder . Tja, ik kan me heel goed voorstellen dat je er gestoord van wordt als je er middenin zit maar het is dus eigenlijk voornamelijk sneu voor haar als ik het zo lees?
Zij is helemaal gelukkig en straalt de hele dag dus volgens mij heeft ze dr geen last van. Maar ja, wij zeggen ook wel eens tegen elkaar dat er een realitysoap van moet worden gemaakt hahah.
Nouja good for her dan maar! Haha ik hou me aanbevolen voor die realitysoap
Merai- Ratel
Hebben jullie nog plannen voor vanavond dames? Ik mag zoals gewoonlijk weer om vijf uur op morgen dus ik doe een avondje bankhangen. Ook wel even lekker!
Merai- Ratel
Ieuw, ik geloof dat ik misselijk word.
Gast- Gast
Nee vanavond geen plannen.
Er was een plan om het oud papier aan de weg te gaan zetten, maar vriend doet dit Scheelt weer sjouwen naar beneden
Ik heb deze week weer teveel ongezonde tussendoortjes gehad Ik heb even een schop onder de kont nodig
Ik zei al tegen vriend dat ik vandaag niet op de hometrainer wilde gaan (fiets er eiigenlijk elke dag op) maar hij stimuleert wel om er op te gaan Zo lief Heb dat namelijk gevraagd mij te stimuleren toen ik ging beginnen met afvallen
Er was een plan om het oud papier aan de weg te gaan zetten, maar vriend doet dit Scheelt weer sjouwen naar beneden
Ik heb deze week weer teveel ongezonde tussendoortjes gehad Ik heb even een schop onder de kont nodig
Ik zei al tegen vriend dat ik vandaag niet op de hometrainer wilde gaan (fiets er eiigenlijk elke dag op) maar hij stimuleert wel om er op te gaan Zo lief Heb dat namelijk gevraagd mij te stimuleren toen ik ging beginnen met afvallen
Gast- Gast
Dat is lief van je vriend Theedoosje! Ik ben ook aan het afvallen, met de carnaval heb ik het even helemaal losgelaten met als gevolg dat ik mezelf nu weer bij elkaar moet rapen om de motivatie te vinden. Maar gisteren en vandaag is het goedgegaan, dus ik hou de moed erin
Merai- Ratel
Ik zeg: Goedenavond!
en...
WEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEENDDDD!
Hier staat weer een taartje te pruttelen in de oven! Nijntje staat op het program dit keer!
Td, Fietsze
En Mozz.. ieuwwww Jusdokip!!
en...
WEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEENDDDD!
Hier staat weer een taartje te pruttelen in de oven! Nijntje staat op het program dit keer!
Td, Fietsze
En Mozz.. ieuwwww Jusdokip!!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Zo ben er ook weer even Ik doe morgen lekker de boodschappen, heb er nu echt geen zin in.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Merai goed dat je nu weer op de goede weg bent dan na de carnaval
En ja mijn vriend is lief Alleen mag hij mij nog meer supporten met als ik chips wil pakken of zo Maar goed ik ga nu zo wel sporten door hem dus daar be ik al blij mee
Heej Lejow leuk nijntje taart ik ben benieuwd naar foto als hij klaar is Ennuh dank je!
Dus ik ben nu ook even weg. TOt straks misschien!
En ja mijn vriend is lief Alleen mag hij mij nog meer supporten met als ik chips wil pakken of zo Maar goed ik ga nu zo wel sporten door hem dus daar be ik al blij mee
Heej Lejow leuk nijntje taart ik ben benieuwd naar foto als hij klaar is Ennuh dank je!
Dus ik ben nu ook even weg. TOt straks misschien!
Gast- Gast
Blegh... Ik heb nog geen weekend.... Ik moet morgen nog werken en daarna 1 dag vrij en weer 5 te gaan... *Voelt zich nu heel erg zielig*
Iemand die toevallig geen tv kijkt en Radio538 luistert? Zijn er nog voldoende mensen die en bolletje vanille-moedermelk-ijs willen kopen voor het goede doel? (Moedermelk-borsten-pink ribbon)
Iemand die toevallig geen tv kijkt en Radio538 luistert? Zijn er nog voldoende mensen die en bolletje vanille-moedermelk-ijs willen kopen voor het goede doel? (Moedermelk-borsten-pink ribbon)
Gast- Gast
Zo, net boodschappen gedaan.
Heb het boek 'Haar naam is Sarah' gekocht.
Ben benieuwd.
En een kilo chocola om voor mijn werk Rocky Road te maken
Zometeen Flikken Maastricht kijken.
Heb het boek 'Haar naam is Sarah' gekocht.
Ben benieuwd.
Gast- Gast
ABE schreef:Blegh... Ik heb nog geen weekend.... Ik moet morgen nog werken en daarna 1 dag vrij en weer 5 te gaan... *Voelt zich nu heel erg zielig*
Ik ben ook wel benieuwd! Ik hoorde het in de auto op de radio vanavond en vond het wel een ludieke actie, ben benieuwd hoeveel mensen er op af zijn gekomen
Xanna- Prater
- Aantal berichten : 504
Punten : 556
PrinsesBo schreef:Zo, net boodschappen gedaan.
Heb het boek 'Haar naam is Sarah' gekocht.Ben benieuwd.
Ohh..ook bij de Albert Heijn? Ik heb er vanavond mee in mijn handen gestaan, maar ik twijfelde..Nu heb ik juist spijt dat ik hem niet heb meegenomen Misschien dan toch nog maar even terug morgen..
Xanna- Prater
Xanna schreef:ABE schreef:Iemand die toevallig geen tv kijkt en Radio538 luistert? Zijn er nog voldoende mensen die en bolletje vanille-moedermelk-ijs willen kopen voor het goede doel? (Moedermelk-borsten-pink ribbon)
Ik ben ook wel benieuwd! Ik hoorde het in de auto op de radio vanavond en vond het wel een ludieke actie, ben benieuwd hoeveel mensen er op af zijn gekomen
Ik hoorde het vorige week al. Althans, dat ze een ijsmaker vroegen of hij ijs wilde maken, als zij voor moedermelk zouden zorgen. Ze hadden niet verwacht ook maar één reactie te krijgen, maar de moedermelk-eigenaren bleven zich maar aanmelden. En één liter is echt veel moedermelk!
Toen ik de auto uitstapte hadden ze net één aanmelding gekregen.
Gast- Gast
ABE schreef:Xanna schreef:ABE schreef:Iemand die toevallig geen tv kijkt en Radio538 luistert? Zijn er nog voldoende mensen die en bolletje vanille-moedermelk-ijs willen kopen voor het goede doel? (Moedermelk-borsten-pink ribbon)
Ik hoorde het vorige week al. Althans, dat ze een ijsmaker vroegen of hij ijs wilde maken, als zij voor moedermelk zouden zorgen. Ze hadden niet verwacht ook maar één reactie te krijgen, maar de moedermelk-eigenaren bleven zich maar aanmelden. En één liter is echt veel moedermelk!
Toen ik de auto uitstapte hadden ze net één aanmelding gekregen.
Wat ik nog hoorde is dat ze inmiddels mensen zochten die het op wilde eten, voor 5 euro per bolletje! Zij liever dan ik, dan geef ik mijn geld zo wel aan het goede doel
Xanna- Prater
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Pagina 10 van 40
Permissies van dit forum: