Dagcafé 2011
+26
Try
Blond
Zwerver
Phileine
_Lacey_
Lavendel
Roze Roos
Zininzon
Qiara
Xanna
Lejow
Jordana
Snoes
Merai
Pannetoet
Oasis
Lotus
aniet
Lynn_
Serena
RYW
Suus
Tullow
Chocolate Cookie
Burn
VeryCherry
30 plaatsers
Pagina 5 van 40
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Zo, ik heb daarnet mijn auto gewassen (ja, met de hand). Was behoorlijk nodig
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Whahahaha waarom Donnaa?
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
_Donnaa schreef:Ik ga vanavond voor het eerst in m`n leven een seksblaadje kopen
Whaha waarom??
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
Nou een van mijn beste vrienden is morgen jarig en we gaan een mannenpakket maken..
Bier, shag en tieten zeg maar
Bier, shag en tieten zeg maar
Gast- Gast
Ah zo, dan vat ik hem
Mijn zoontje heeft toen hij twee was van mijn broertje geleerd om "Bier en tietuh" te zeggen, er is een tijd geweest dat hij dat echt overal zei.
Mijn zoontje heeft toen hij twee was van mijn broertje geleerd om "Bier en tietuh" te zeggen, er is een tijd geweest dat hij dat echt overal zei.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Hahaha,VC!
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Gast- Gast
Ja ik kan em zien,Donnaa!
aniet- Kletskop
Zo, ik ga lekker een kopje thee drinken. Heb het al de hele dag koud!
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Ja ik had de verkeerde link geplakt, haha..aniet schreef:Ja ik kan em zien,Donnaa!
Dit nummer luister ik al de hele middag.. Vandaag een half jaar geleden dat een vriend van me besloot om een eind aan z`n leven te maken. Dit nummer had z`n vriendin uitgekozen voor bij de dienst.
Gast- Gast
Mooi nummer,Donnaa!
Ik hou helemaal niet van dit soort muziek,maar de achterliggende gedachte waarom je em hier plaatst vind ik mooi.
Ik hou helemaal niet van dit soort muziek,maar de achterliggende gedachte waarom je em hier plaatst vind ik mooi.
aniet- Kletskop
Ik was vroeger helemaal gek van Within Temptation.. Vind het nog steeds erg mooie muziek.. :-)
Gast- Gast
Ze waren gister nog bij DWDD!
Misschien kan je het online terugkijken.
aniet- Kletskop
Hehe, we zitten eindelijk in de auto. We waren 3 minuten onderweg en toen sliep A. al als het goed is zijn we er rond 4 uur, half 5. Mijn man heeft nogal gezeik op zijn werk waardoor het allemaal wat langer duurde. Nu op naar Weert!
Gast- Gast
Fijn weekend, Alex!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
_Donnaa schreef:Ja ik had de verkeerde link geplakt, haha..aniet schreef:Ja ik kan em zien,Donnaa!
Dit nummer luister ik al de hele middag.. Vandaag een half jaar geleden dat een vriend van me besloot om een eind aan z`n leven te maken. Dit nummer had z`n vriendin uitgekozen voor bij de dienst.
Welk nummer is het, Donnaa? Ik kan het niet zien op de BB ... Ik vind WT ook geweldig!
Gast- Gast
Somewhere, erg toepasselijkAlex167 schreef:_Donnaa schreef:Ja ik had de verkeerde link geplakt, haha..aniet schreef:Ja ik kan em zien,Donnaa!
Welk nummer is het, Donnaa? Ik kan het niet zien op de BB ... Ik vind WT ook geweldig!
Gast- Gast
Oh leuk, ik zal eens even kijken als ik tijd heb. Ik kan NL 1,2,3 thuis op de TV terugkijken, dus dat moet lukkenaniet schreef:Ze waren gister nog bij DWDD!
Gast- Gast
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/Laatste-uitzending.619.0.html
dit is em!
dit is em!
aniet- Kletskop
Dank jullie wel!
Donnaa, dat is zeker een mooi nummer! Ik moet die cd weer eens tevoorschijn halen en nummers op mijn ipod zetten. Het stamt nog uit de tijd dat ik bij de McDonalds werkte, das zo'n 10 jaar geleden (en toen werd ik witch genoemd omdat ik die muziek luisterde).
Donnaa, dat is zeker een mooi nummer! Ik moet die cd weer eens tevoorschijn halen en nummers op mijn ipod zetten. Het stamt nog uit de tijd dat ik bij de McDonalds werkte, das zo'n 10 jaar geleden (en toen werd ik witch genoemd omdat ik die muziek luisterde).
Gast- Gast
Alex167 schreef:Hehe, we zitten eindelijk in de auto. We waren 3 minuten onderweg en toen sliep A. al als het goed is zijn we er rond 4 uur, half 5. Mijn man heeft nogal gezeik op zijn werk waardoor het allemaal wat langer duurde. Nu op naar Weert!
Heej bij mij in de buurt
Gast- Gast
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Pagina 5 van 40
Permissies van dit forum: