Loopkarretje
+4
meisjesmama
mauwmauw
Susan
Teddyaapje
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Loopkarretje
Ik wil straks voor onze zoon een loopkarretje kopen.
Hebben jullie kindjes er ook een (gehad) en welke heb je? En ben/was je er tevreden over?
Hebben jullie kindjes er ook een (gehad) en welke heb je? En ben/was je er tevreden over?
Gast- Gast
Re: Loopkarretje
Ik vind deze ook errug leuk ! Alleen is hij zo lang en volgens mij is dat niet echt handig voor zo'n kleintje. Maar hij is wel lief
Die van jou is ook leuk Hazeltje !
Die van jou is ook leuk Hazeltje !
Gast- Gast
Mooi karretje Hazeltje!
Ik heb laatst de babywalker van vtech van iemand overgenomen. T. is er nog te klein voor maar hij zag er nog heel goed uit en het was echt een koopje!
Ik heb laatst de babywalker van vtech van iemand overgenomen. T. is er nog te klein voor maar hij zag er nog heel goed uit en het was echt een koopje!
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Zo'n leeuwtje van Fisher-Price, als je de zitting naar boven doet is het een loopkarretje en als je de zitting naar beneden doet kunnen ze erop zitten.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Deze heb ik voor mijn zoontje,hij kan er nog niks mee,had hij gehad voor sinterklaas van mijn schoonouders
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
Wij hadden dit loopkarretje van Nijntje. Als je loopt gaan de poppetjes op en neer.
Gast- Gast
Wij hebben voor de jongste die babywalker van v-tech gekocht en daar kan je het speelgedeelte ook nog van los doen dus ze speelt er nu al vaak mee.
meisjesmama- Kletskop
- Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Wij hebben deze, en het activityblad is tot nu toe een groot succes, lekker rammen
Gast- Gast
Wij hadden er geen een. Hij taalde er niet naar bij anderen en nu pas sinds een maand heeft hij ontdekt dat hij ook er ook op kan zitten.
Hij krijgt van ons voor zijn tweede verjaardag waarschijnlijk een loopfiets. Eerst zitten er nog twee wielen aan de achterkant, zodat het een stevige driewieler is. Die wielen kun je steeds dichter bij elkaar schuiven zodat ze meer met een hun evenwicht moeten gaan doen. Ik hoop maar dat hij dan ook snel leert fietsen op een gewone fiets!
Hij krijgt van ons voor zijn tweede verjaardag waarschijnlijk een loopfiets. Eerst zitten er nog twee wielen aan de achterkant, zodat het een stevige driewieler is. Die wielen kun je steeds dichter bij elkaar schuiven zodat ze meer met een hun evenwicht moeten gaan doen. Ik hoop maar dat hij dan ook snel leert fietsen op een gewone fiets!
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Wij hadden bijna net zo eentje als Hazeltje, maar dan andere vormen en kleuren.
Ik heb hem nog op zolder voor de jongste, geweldig karretje! Mijn vriendin heeft hem zelfs even geleend toen haar zoontje net begon te stappen. Achter dat karretje rende hij namelijk de hele kamer door!!
Ik heb hem nog op zolder voor de jongste, geweldig karretje! Mijn vriendin heeft hem zelfs even geleend toen haar zoontje net begon te stappen. Achter dat karretje rende hij namelijk de hele kamer door!!
Flemy- Prater
- Aantal berichten : 516
Punten : 552
mijn zus heeft deze voor mijn neefje, hij is er helemaal wijs mee!!
en verder heeft hij een brandweerauto van de action waar hij ook op kan zitten en dan ermee vooruit kan door te lopen....
en verder heeft hij een brandweerauto van de action waar hij ook op kan zitten en dan ermee vooruit kan door te lopen....
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Hazeltje schreef:Wij hebben die van Everearth.
Echt een heel mooi, degelijk karretje!
Wij hebben die ook, maar de wieltjes draaien bij ons niet echt goed.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Nou ik heb mijn keuze gemaakt en ik ga voor deze :
Ik vind hout altijd wel leuk en W&P ook dus deze wordt het ! En het karretje heeft rubber om de wieltjes en dat is wel fijn voor onze laminaatvloer
Ik vind hout altijd wel leuk en W&P ook dus deze wordt het ! En het karretje heeft rubber om de wieltjes en dat is wel fijn voor onze laminaatvloer
Gast- Gast
@ Tania: En als je de wieltjes wat losser aandraait?
Hayley stond al met pech langs de kant de eerste dag hahaha.
Was er een wiel af. Haha.
Mijn man had `m te los aangedraaid.
Ze stond helemaal beduusd te kijken.
Hayley stond al met pech langs de kant de eerste dag hahaha.
Was er een wiel af. Haha.
Mijn man had `m te los aangedraaid.
Ze stond helemaal beduusd te kijken.
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: