Dagcafé 2011
+24
Didi
May
Phileine
Toet
Sjaantje
Blond
Pannetoet
Lynn_
Caroow
Serena
Xanna
Suus
Burn
Jeanette
VeryCherry
Try
Lotus_
Oasis
Penélope
Snoes
mickey
Lejow
Chocolate Cookie
Cheesegirl
28 plaatsers
Pagina 37 van 40
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Re: Dagcafé 2011
Ik snap het VC en Sannie. Het is niet het eerste waar je aan denkt. Maar het was voor mij wel het tweede.. Echt zo, Japan OMG, daar gaan we met de economie..
Maar Storm heeft er een topic voor geopend. Dus hier kunnen we back 2 het kletsen over leukere dingen
Maar Storm heeft er een topic voor geopend. Dus hier kunnen we back 2 het kletsen over leukere dingen
Gast- Gast
mozzarella schreef:VC, ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de naam van jouw zoontje!
Je hebt PM
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ben ook wel benieuwd...VeryCherry schreef:mozzarella schreef:VC, ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de naam van jouw zoontje!
Je hebt PM
Gast- Gast
Omg, mijn vriend doet er nu al anderhalf uur over om de stad uit te komen, hij zou om tien uur op een afspraak moeten zijn en hij kan geen kant op.
Whahaha, zeker ook rond Amsterdam
Goedemorgen!
Gooische Vrouwen was echt leuk, heb heerlijk gelachen gister!
Iemand nog wat leuks in de planning voor vandaag? Ik zit gewoon weer op het werk tot 17.30 uur.
Gooische Vrouwen was echt leuk, heb heerlijk gelachen gister!
Iemand nog wat leuks in de planning voor vandaag? Ik zit gewoon weer op het werk tot 17.30 uur.
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Ja, hij moet naar Utrecht, maar verkeer richting Amsterdam moet omrijden via Utrecht.. Dus het staat daar helemaal vast..VeryCherry schreef:Whahaha, zeker ook rond Amsterdam
Gast- Gast
Mijn opa en oma komen vanmiddag, ik zou ze halen, maar ze zijn zo koppig dat ze perse zelf willen komen. Gelukkig wel met de bus, maar ik mag ze niet eens van de bushalte halen. En vanavond nog boodschappen doen voor mijn verjaardag, geen flauw idee wat ik moet halen en wie er komen, maar goed...
_Donnaa schreef:Ja, hij moet naar Utrecht, maar verkeer richting Amsterdam moet omrijden via Utrecht.. Dus het staat daar helemaal vast..VeryCherry schreef:Whahaha, zeker ook rond Amsterdam
Mijn vriend moet vlakbij Amsterdam zijn, maar werkelijk elke weg staat vast, hij kan nergens meer keren, dus naar huis komen is ook geen optie.
VC vervelend om inkopen te doen voor iets waarvan je niet weet hoeveel mensen er komen!
ik heb hier inmiddels voor politie-agent-met-de-plantenspuit gespeeld. Allemachtig wat zijn de katten irritant vanmorgen!
ik heb hier inmiddels voor politie-agent-met-de-plantenspuit gespeeld. Allemachtig wat zijn de katten irritant vanmorgen!
Gast- Gast
Yup, ik weet maar van een paar mensen dat ze komen, ga ook geen taart halen enzo. Bak zelf wel een lading cupcakes, die komen sowieso wel op. Maar qua drinken vind ik het echt lastig.
hmm, moeilijk dan idd. Dan zou ik -in jouw geval- gewoon halen qua hoeveelheid van de mensen waarvan ej weet dat ze komen, plus een fles of 3 of 4 extra. Is het op, gaan ze maar water zuipen en anders hebben jullie toch vast wel een avondwinkel in de buurt?
Gast- Gast
Hmmm ja, ik denk dat ik zoiets maar doe ja. En een krat bier, op=op
Is een avondwinkel niet veel duurder?
Sorry als het een domme vraag is, wij hebben geen avondwinkels
Sorry als het een domme vraag is, wij hebben geen avondwinkels
Gast- Gast
Hier zit wel een avondwinkel, maar heel veel geld heb ik niet. Kan zo'n €30,- uitgeven, max...
Een avondwinkel is zeker duurder, maar ik bedoelde het meer van als het op is en de gasten van VC (die zich niet aangemeld hadden) willen meer drinken en niet alleen water, dan kunnen ze zelf naar de avondwinkel lopen!
Gast- Gast
@VC, kun je niet iets afspreken met de supermarkt. Dat doen wij ook wel eens als we een feestje hebben. Wat nog dicht zit, kunnen we dan terug brengen en krijgen we geld terug.
Ik weet niet of dat bij jou in de buurt zo gemakkelijk gaat, nu ik er over na denk. Ik woon namelijk in een dorp, en ons kent ons
Ik weet niet of dat bij jou in de buurt zo gemakkelijk gaat, nu ik er over na denk. Ik woon namelijk in een dorp, en ons kent ons
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Whahaha, ik zie ze al gaan
Nja, scheelt dat de familie van mijn vriend niet komt, echt helemaal niemand.
Nja, scheelt dat de familie van mijn vriend niet komt, echt helemaal niemand.
Ohhhh, zo had ik het niet bekeken, hihi :-)wolletjes schreef:Een avondwinkel is zeker duurder, maar ik bedoelde het meer van als het op is en de gasten van VC (die zich niet aangemeld hadden) willen meer drinken en niet alleen water, dan kunnen ze zelf naar de avondwinkel lopen!
Gast- Gast
Dat kan hier ook bij de Jumbo en ik woon niet in een ons kent ons dorp.. Dus wellicht kan dat idd.. Bon goed bewarenTullow schreef:@VC, kun je niet iets afspreken met de supermarkt. Dat doen wij ook wel eens als we een feestje hebben. Wat nog dicht zit, kunnen we dan terug brengen en krijgen we geld terug.
Gast- Gast
Hmmm, kan ik wel proberen hier bij de Jumbo
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 37 van 40
Permissies van dit forum: