Dagcafé 2011
+24
Didi
May
Phileine
Toet
Sjaantje
Blond
Pannetoet
Lynn_
Caroow
Serena
Xanna
Suus
Burn
Jeanette
VeryCherry
Try
Lotus_
Oasis
Penélope
Snoes
mickey
Lejow
Chocolate Cookie
Cheesegirl
28 plaatsers
Pagina 36 van 40
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Re: Dagcafé 2011
Wat ontzettend vreselijk van die aardbeving zeg...echt bizar...stel je voor dat er zoiets in Nederland gebeurd?!
Gast- Gast
Brr, daar wil ik niet bij nadenken.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Storm schreef:Wat ontzettend vreselijk van die aardbeving zeg...echt bizar...stel je voor dat er zoiets in Nederland gebeurd?!
dan is nederland weg....
Gast- Gast
Zo'n ramp veegt Nederland totaal van de kaart ben ik bang, we leven al zo ver onder de zeespiegel...Storm schreef:Wat ontzettend vreselijk van die aardbeving zeg...echt bizar...stel je voor dat er zoiets in Nederland gebeurd?!
Gast- Gast
Uhu, dan zit ik zelfs in mijn flatje niet veilig...
Ik vraag me wel af waarom Europa telkens gespaard blijft van dit soort rampen...ik bedoel, dit soort dingen gebeuren bijna alleen in Japan, Haiti, Queensland etc.
Gast- Gast
Heeft met de breuklijnen in de aarde te maken toch?
Ik zie even het punt niet wat er anders aan had gemoeten, maar dat ligt misschien aan mijVeryCherry schreef:Je hebt wel gelijk Donnaa, hadden ze alleen wel iets anders kunnen brengen.
Wat eng trouwens met die kerncentrales.
Gast- Gast
Japan ligt idd op meerdere breuklijnen, aardbevingen zijn daar 'normaal', maar niet van deze grootte natuurlijkVeryCherry schreef:Heeft met de breuklijnen in de aarde te maken toch?
Gast- Gast
Er staat toch ook nergens dat dat niet belangrijk is?Sannie89 schreef:_Donnaa schreef:Als dit echt zo massive is als dat ze zeggen, is dat HEEL belangrijk.Sannie89 schreef:Doe ik mee, ik was 26 feb jarig...
Hmm.. waarom moeten ze dit er nu weer tussen zetten?
De beurs is Tokio schrok ook van de aardbeving: de yen daalde fors.
Japan is waar alles gebeurd.
ik vind mensenlevens belangrijker... maar goed:)
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ik zie even het punt niet wat er anders aan had gemoeten, maar dat ligt misschien aan mijVeryCherry schreef:Je hebt wel gelijk Donnaa, hadden ze alleen wel iets anders kunnen brengen.
Ik vind het er gewoon zo stom staan, weet niet goed hoe ik het uit moet leggen
Ik krijg kippenvel van de beelden, zit serieus bijna te janken nu. Wat erg voor al die mensen.
Gast- Gast
VeryCherry schreef:_Donnaa schreef:Ik zie even het punt niet wat er anders aan had gemoeten, maar dat ligt misschien aan mijVeryCherry schreef:Je hebt wel gelijk Donnaa, hadden ze alleen wel iets anders kunnen brengen.
Ik vind het er gewoon zo stom staan, weet niet goed hoe ik het uit moet leggen
Ja ik weet het donna.. maar ik bedoel het idd zoals cv zegt:)
Gast- Gast
En precies op een tijd dat kinderen op school zaten of onderweg naar huis. Moeder die hun kinderen nooit meer terug zien of andersom. Verschrikkelijk!
Gast- Gast
Zou je nog een kans hebben als je op een boot zit?
De golven gaan met een snelheid van 500 tot 1000 km per uur...VeryCherry schreef:Zou je nog een kans hebben als je op een boot zit?
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:De golven gaan met een snelheid van 500 tot 1000 km per uur...VeryCherry schreef:Zou je nog een kans hebben als je op een boot zit?
Nja, ik zag net op het nieuws een redelijk rustig stuk en die bootjes dreven gewoon, dus vandaar dat ik het me afvroeg
Beauty Addict schreef:De golven gaan met een snelheid van 500 tot 1000 km per uur...VeryCherry schreef:Zou je nog een kans hebben als je op een boot zit?
water is zo sterk
Gast- Gast
VC> ik zag ook bootjes gewoon varen maar ook een paar echt flink heen en weer gaan met de vraag of dat goed afloopt.
En zoals iemand ze, het lijkt mij vreselijk om zo afscheid te moeten nemen van je dierbaren die op school zaten of werk etc en die je dus niet meer ziet
En zoals iemand ze, het lijkt mij vreselijk om zo afscheid te moeten nemen van je dierbaren die op school zaten of werk etc en die je dus niet meer ziet
Gast- Gast
Theedoosje schreef:VC> ik zag ook bootjes gewoon varen maar ook een paar echt flink heen en weer gaan met de vraag of dat goed afloopt.
Ik denk dat als ik zou weten dat ik mijn kind niet meer terug zie ik mezelf ook wat aan doe...
VeryCherry schreef:Theedoosje schreef:VC> ik zag ook bootjes gewoon varen maar ook een paar echt flink heen en weer gaan met de vraag of dat goed afloopt.
Ik denk dat als ik zou weten dat ik mijn kind niet meer terug zie ik mezelf ook wat aan doe...
Ja vreselijk is dat he. Ik snap je gedachte. Ik wordt weel naar van die gedachte (je kind of dierbare niet meer zien op deze manier)
Gast- Gast
Ja, ik ook, moet er niet aan denken dat zoiets echt zou gebeuren.
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 36 van 40
Permissies van dit forum: