Dagcafé 2011
+24
Didi
May
Phileine
Toet
Sjaantje
Blond
Pannetoet
Lynn_
Caroow
Serena
Xanna
Suus
Burn
Jeanette
VeryCherry
Try
Lotus_
Oasis
Penélope
Snoes
mickey
Lejow
Chocolate Cookie
Cheesegirl
28 plaatsers
Pagina 34 van 40
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Burn schreef:Godsamme! Mn klasgenoten gaan gewoon verder waar ze gister gebleven zijn..
Wat doen ze dan?
Gast- Gast
Huh, wat vreemd.. Ik zou ze ermee confronteren..Burn schreef:Godsamme! Mn klasgenoten gaan gewoon verder waar ze gister gebleven zijn..
'Hee klasgenoot, heb ik iets fout gedaan ofzo'?
Gast- Gast
+1, weet je tenminste waar je aan toe bent..._Donnaa schreef:Huh, wat vreemd.. Ik zou ze ermee confronteren..Burn schreef:Godsamme! Mn klasgenoten gaan gewoon verder waar ze gister gebleven zijn..
'Hee klasgenoot, heb ik iets fout gedaan ofzo'?
Gast- Gast
Goeiemorgen meiden
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
mozzarella schreef:Burn schreef:Godsamme! Mn klasgenoten gaan gewoon verder waar ze gister gebleven zijn..
Wat doen ze dan?
2 meiden waar ik normaal veel mee om ga. Die negeren me nu al 2 dagen volledig..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Burn schreef:mozzarella schreef:Burn schreef:Godsamme! Mn klasgenoten gaan gewoon verder waar ze gister gebleven zijn..
Wat doen ze dan?
2 meiden waar ik normaal veel mee om ga. Die negeren me nu al 2 dagen volledig..
ja dat wist ik al ik was er gisteren bij toen je dat typte....vroeg me af wat ze vandaag weer doen.
Gast- Gast
Wel goed, vannacht amper geslapen omdat ik weer oorpijn had, maar mijn vriend hoeft pas om tien uur op zijn werk te zijn. Moest ie nog tanken en ik ging mee, en toen had hij een saucijzenbroodje voor me gehaald
Zometeen nog even poetsen hier, want vanmiddag komen mijn opa en oma al voor mijn verjaardag
Zometeen nog even poetsen hier, want vanmiddag komen mijn opa en oma al voor mijn verjaardag
Wat is er in Japan gebeurd???
Lezen jullie `s ochtends nooit nieuwssites??
Aardbeving van 8,8 op de schaal van richter en daarna een tsunami. Op verschillende sites kan je wel beelden zien.
Andere landen rondom de grote oceaan zijn gewaarschuwd.
Aardbeving van 8,8 op de schaal van richter en daarna een tsunami. Op verschillende sites kan je wel beelden zien.
Andere landen rondom de grote oceaan zijn gewaarschuwd.
Gast- Gast
Oe, dat van Japan had ik ook nog niet gehoord...
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Zo irritant. Ik zat in de auto en steeds zeiden ze; Zometeen meer nieuws over Japan.. En ik had zoiets van; wat is er dan in Japan!?!?.. Maarja, zat niet lang genoeg in de auto om dat te horen, dus ben direct op nieuwssites gaan kijken..
Gast- Gast
Gadver, zit net een filmpje te kijken op de site van de Telegraaf, wat gaat dat snel joh! En die auto die nog weg probeert te komen...
Echt erg he! Ik zag net de beelden op rtl 4 en de tranen sprongen in mijn ogen. Beetje last van hormonen denk ik.
Gast- Gast
Ik had vanmorgen wel het journaal gekeken, maar daar was het nog niet op.
Geeft niks.. Ik denk dat het nog erger is dan we zo kunnen zien..Alex167 schreef:Echt erg he! Ik zag net de beelden op rtl 4 en de tranen sprongen in mijn ogen. Beetje last van hormonen denk ik.
Gast- Gast
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Pagina 34 van 40
Permissies van dit forum: