Dagcafé 2011
+24
Didi
May
Phileine
Toet
Sjaantje
Blond
Pannetoet
Lynn_
Caroow
Serena
Xanna
Suus
Burn
Jeanette
VeryCherry
Try
Lotus_
Oasis
Penélope
Snoes
mickey
Lejow
Chocolate Cookie
Cheesegirl
28 plaatsers
Pagina 33 van 40
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Alex167 schreef:Tuurlijk, ben ik met je eens, Mozz. Maar hij vindt dat we moeten wachten met een tweede (of dat er helemaal geen tweede komt) en als ik de pil niet slik dan hebben we maar geen seks. En dáár word ik zo giftig om. Natuurlijk hebben we allebei een mening, maar HIJ bepaalt nu min of meer voor mij dat ik gewoon aan de pil moet blijven.
Waarom, geen seks daar heeft hij toch zeker ook zichzelf mee?
Gast- Gast
Ohnee.. Ja, nee.. Hij weet al heel lang niet wat hij moet, daarom waren we gewoon samen maar noemen we het geen relatie verder.. Maar dat is nu even heel erg klaar..Lynn_ schreef:Twijfelt je vriend weer over jullie relatie ?_Donnaa schreef:Zo Alex, die zit..
Iets met enkeltje naar de maan? Kan die gezellig met de mijne daar gaan twijfelen over alles..
Ik kan in de strontzakken en wat betreft ons; dat bestaat niet meer.. Dusja, stik er dan ook maar in..
Zaterdag zijn we beide op dezelfde verjaardag, oh dat gaat een feest worden.. Ik begin er steeds sterker aan te twijfelen of ik me wel in kan houden.. Ik ben nogal scherp met (lullige) opmerkingen namelijk..
Gast- Gast
Lastig en vervelend Alex. Probeer het heel even te laten rusten, en laat het ook even bij hem bezinken en praat er daarna rustig over samen, en luister dan ook echt naar elkaar, zonder verwijten.
Gast- Gast
wolletjes schreef:Acute aanval van dwarsheid, die houd ik erin, Mozz!
Alex, denk dat Mozz best wel eens een klein beetje gelijk kan hebben. Hij is volgens mij wel het type van "oh jee, het is raar, dan gooi ik mijn kont in de krib en anders ga ik mokken" Zelfde als ik bij jou ben voor de foto's. Hij roept hard nee, maar uiteindelijk komt hij wel en wil hij ook met z'n dochter op de foto!
Hahahaha kan ik me nu al voorstellen, dit!
Gast- Gast
Ja maar op de foto gaan is wel iets anders dan een kindje maken, wol. Als de foto niet leuk is flikker je 'm weg, met een kind wordt dat iets lastiger.
Gast- Gast
Alex167 schreef:**
I know Alex, maar het was meer voor de beeldvorming. Bedoelde er alleen maar mee te zeggen dat hij misschien uiteindelijk wel bijdraait, of iig niet zo gaat mokken en zn kont in de krib gooit!
Laatst aangepast door wolletjes op do 10 maa 2011 - 11:32; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Daar denken sommige mensen makkelijker over..Alex167 schreef:Ja maar op de foto gaan is wel iets anders dan een kindje maken, wol. Als de foto niet leuk is flikker je 'm weg, met een kind wordt dat iets lastiger.
Gast- Gast
Alex167 schreef:Ik hoop het, wol.
Ik ook, maar ik heb er wel vertrouwen in. Nu jij nog!
Gast- Gast
Bedankt dat ik even mijn 'ei' kwijt kon, en voor jullie tips, adviezen en harten onder de riem.
Ik ga m'n bed in, van huilen word je moe.
Weltrusten allemaal! En ehh ... het nachtcafé is open
Ik ga m'n bed in, van huilen word je moe.
Weltrusten allemaal! En ehh ... het nachtcafé is open
Laatst aangepast door Alex167 op do 10 maa 2011 - 11:32; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Welterusten Lexie, ik hoop dat je toch lekker kunt slapen!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Alex167 schreef:Tuurlijk, ben ik met je eens, Mozz. Maar hij vindt dat we moeten wachten met een tweede (of dat er helemaal geen tweede komt) en als ik de pil niet slik dan hebben we maar geen seks. En dáár word ik zo giftig om. Natuurlijk hebben we allebei een mening, maar HIJ bepaalt nu min of meer voor mij dat ik gewoon aan de pil moet blijven.
Sorry dat ik inbreek, maar... misschien komt hij er, nu het dichtbij komt, achter dat hij nog niet toe is aan een tweede, maar zat hij in de rats omdat hij jou dan zou teleurstellen (wat ook gebeurt). En jij op jouw beurt draaft misschien ook door in je enthousiasme, en dat triggert bij hem weer weerstand, enzovoorts... heel erg klote en hij moet gewoon eerlijk zijn zonder het op zijn baan te gooien... maar even eerlijk, jij was er zó enthousiast over... het zou sowieso een klap voor je geweest zijn, hoe hij de boodschap ook bracht.
En bovenstaande... ja, hij bepaalt in zijn eentje dat je nog niet met de pil stopt. Maar anders bepaal jij in je eentje dat hij nog een keer vader gaat worden, en dat is óók niet eerlijk, toch?
Sterkte met deze impasse, Alex.
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10
Truste, lieve Alex
En je kan hem altijd in bed nog een rechtse geven en zeggen dat je droomde dat je werd aangevallen.
Gast- Gast
Reva schreef:Truste, lieve AlexEn je kan hem altijd in bed nog een rechtse geven en zeggen dat je droomde dat je werd aangevallen.
Whaha
Doei lieve Reev!
Gast- Gast
RYW schreef:Alex167 schreef:Tuurlijk, ben ik met je eens, Mozz. Maar hij vindt dat we moeten wachten met een tweede (of dat er helemaal geen tweede komt) en als ik de pil niet slik dan hebben we maar geen seks. En dáár word ik zo giftig om. Natuurlijk hebben we allebei een mening, maar HIJ bepaalt nu min of meer voor mij dat ik gewoon aan de pil moet blijven.
Sorry dat ik inbreek, maar... misschien komt hij er, nu het dichtbij komt, achter dat hij nog niet toe is aan een tweede, maar zat hij in de rats omdat hij jou dan zou teleurstellen (wat ook gebeurt). En jij op jouw beurt draaft misschien ook door in je enthousiasme, en dat triggert bij hem weer weerstand, enzovoorts... heel erg klote en hij moet gewoon eerlijk zijn zonder het op zijn baan te gooien... maar even eerlijk, jij was er zó enthousiast over... het zou sowieso een klap voor je geweest zijn, hoe hij de boodschap ook bracht.
En bovenstaande... ja, hij bepaalt in zijn eentje dat je nog niet met de pil stopt. Maar anders bepaal jij in je eentje dat hij nog een keer vader gaat worden, en dat is óók niet eerlijk, toch?
Sterkte met deze impasse, Alex.
Dank je wel voor je reactie. Je hebt ook gelijk, ik hoop dat we eruit komen. We staan nu lijnrecht tegenover elkaar en dat maakt het zo moeilijk. Hopelijk kunnen we er morgen beter over praten.
Gast- Gast
Help... ik heb een babyschoentjes verslaving geloof ik. Waarom zijn die dingen zo schattig? Heb al 4 paar staan...
Gast- Gast
Alex: Wat rot meis!! Hoop dat jullie er snel samen uitkomen. Hoe was hij voor en tijdens je vorige zwangerschap? Twijfelde hij toen ook?
Of heeft hij nare ervaringen/ gevoelens overgehouden aan die tijd, je bevalling ofzo? Dat schijnen mannen slecht te kunnen verwerken.
Die van mij vond het ook heel eng, maar nu ik eenmaal zwanger ben is hij zo trots. Alleen heel erg bang voor de bevalling, hij is zo bang dat er iets niet goed gaat met mij of 1 van zijn kids. Wel lief.
Gister stond hij te rommelen in de doos met babykleertjes en zei: Kan echt niet wachten tot ze er zijn hoor, wil ze nu weleens zien en vasthouden.
Of heeft hij nare ervaringen/ gevoelens overgehouden aan die tijd, je bevalling ofzo? Dat schijnen mannen slecht te kunnen verwerken.
Die van mij vond het ook heel eng, maar nu ik eenmaal zwanger ben is hij zo trots. Alleen heel erg bang voor de bevalling, hij is zo bang dat er iets niet goed gaat met mij of 1 van zijn kids. Wel lief.
Gister stond hij te rommelen in de doos met babykleertjes en zei: Kan echt niet wachten tot ze er zijn hoor, wil ze nu weleens zien en vasthouden.
Gast- Gast
BA> hoe cute van je vriend O en babyschoentjes zijn nou eenmaal leuk
Laatst aangepast door Theedoosje op do 10 maa 2011 - 20:48; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Help... ik heb een babyschoentjes verslaving geloof ik. Waarom zijn die dingen zo schattig? Heb al 4 paar staan...
Gelukkig krijg je er 2 .
Gast- Gast
Jaaaa... goed excuus voor nog veel meer schoentjes!mozzarella schreef:Beauty Addict schreef:Help... ik heb een babyschoentjes verslaving geloof ik. Waarom zijn die dingen zo schattig? Heb al 4 paar staan...
Gelukkig krijg je er 2 .
Ik wil mini uggs ... helaas vind ik het toch wel duur om 2 paar de kopen...
Gast- Gast
Godsamme! Mn klasgenoten gaan gewoon verder waar ze gister gebleven zijn..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Beauty Addict schreef:Jaaaa... goed excuus voor nog veel meer schoentjes!mozzarella schreef:Beauty Addict schreef:Help... ik heb een babyschoentjes verslaving geloof ik. Waarom zijn die dingen zo schattig? Heb al 4 paar staan...
Gelukkig krijg je er 2 .
Ik wil mini uggs ... helaas vind ik het toch wel duur om 2 paar de kopen...
oooh ja mini uggs zijn bijna een reden om aan kinderen te beginnen! anders koop je toch mini emu's...zijn wat goedkoper!
Gast- Gast
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Pagina 33 van 40
Permissies van dit forum: