Dagcafé 2011
+24
Didi
May
Phileine
Toet
Sjaantje
Blond
Pannetoet
Lynn_
Caroow
Serena
Xanna
Suus
Burn
Jeanette
VeryCherry
Try
Lotus_
Oasis
Penélope
Snoes
mickey
Lejow
Chocolate Cookie
Cheesegirl
28 plaatsers
Pagina 32 van 40
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Re: Dagcafé 2011
aaaaah, Alex! Wat zuur! Wassie eindelijk op het punt dat hij het ook wilde, krijg je dit. Maar, denk je niet dat hij nog bijdraait? Ik bedoel, hij roept wel vaker dingen, toch?
En waarom zou hij zijn baan kwijtraken? Is er weer gezeik daar?
En waarom zou hij zijn baan kwijtraken? Is er weer gezeik daar?
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Zo Alex, die zit..
Iets met enkeltje naar de maan? Kan die gezellig met de mijne daar gaan twijfelen over alles..
Dat vinden ze waarschijnlijk nog gezellig ook.
God, ik zit nu weer te janken. Kutzooi allemaal.
Gast- Gast
Oh Alex wat naar Weet je waarom hij zo ineens van gedachte is veranderd ? Doordat hij misschiien zijn baan kwijt gaat raken?
Gast- Gast
Aaah lieve Alex, wat naar zeg! Jij helemaal blij omdat je 'groen licht' hebt gekregen komt hij hier ineens mee! Zou het geen koudwatervrees kunnen zijn? Wie weet denkt hij er morgen alweer anders over.
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Twijfelt je vriend weer over jullie relatie ?_Donnaa schreef:Zo Alex, die zit..
Iets met enkeltje naar de maan? Kan die gezellig met de mijne daar gaan twijfelen over alles..
Lynn_- Kletskop
Laatst aangepast door Alex167 op do 10 maa 2011 - 11:27; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
wolletjes schreef:oh, en jullie huis is helemaal niet te klein!
Nee, maar dat is dus weer de zoveelste kutsmoes.
Gast- Gast
Dat snap ik Alex, maar 't zou me niks verbazen als hij even geschrokken is van de snelheid waarmee alles gaat nu? Ik weet hoe lekker jullie tegen elkaar kunnen haaibaaien, en ik snap hoe jij je nu moet voelen (althans, dat dénk ik), maar laat je je nachtrust niet door weghouden, please?
Gast- Gast
Het komt voor hem waarschijnlijk onverwacht snel. Ik vind het heel rot voor je. Maar jullie hebben er dus nog niet over gesproken? Hij heeft heel naar gereageerd maar jij waarschijnlijk ook. Of zie ik dat verkeerd? Ik bedoel het niet verkeerd hoor; integendeel.
Lynn_- Kletskop
Ik heb afgelopen nacht al kut geslapen, want hij deed gisteravond al vaag. En ik had al een vermoeden dat het hierdoor kwam. Wat ken ik hem toch goed.
Gast- Gast
Pf die zou je ook 't liefst een schop tussen de benen geven! Maar ja dan is de kans op een 2e mss ook weer kleiner, maar dan fysiek..
Gast- Gast
Lynn_ schreef:Het komt voor hem waarschijnlijk onverwacht snel. Ik vind het heel rot voor je. Maar jullie hebben er dus nog niet over gesproken? Hij heeft heel naar gereageerd maar jij waarschijnlijk ook. Of zie ik dat verkeerd? Ik bedoel het niet verkeerd hoor; integendeel.
Laatst aangepast door Alex167 op do 10 maa 2011 - 11:28; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Trisha schreef:Pf die zou je ook 't liefst een schop tussen de benen geven! Maar ja dan is de kans op een 2e mss ook weer kleiner, maar dan fysiek..
droogkloot
Gast- Gast
Goeieavond ladies, Sjaan is ook weer present!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Trisha schreef:Pf die zou je ook 't liefst een schop tussen de benen geven! Maar ja dan is de kans op een 2e mss ook weer kleiner, maar dan fysiek..
Gast- Gast
Alex geef m wat tijd...mannen moeten soms aan zoiets wennen omdat ze die verantwoordelijkheid zwaar voelen drukken en al helemaal als z'n baan op de tocht staat (best begrijpelijk). Die trekt wel weer bij als je het even laat rusten!
Gast- Gast
_Leaf_ schreef:Trisha schreef:Leaaf, opi en omi hebben 't toch aangeboden? En je gaat ze gewoon terugbetalen! Dan is 't toch niet zo'n ramp..
Hoewel ik je wel snap hoor...
Klopt, maar dat was alweer enkele maanden geleden. Weet niet of het aanbod nu nog geldt.
Oh jongens wat een buikpijn heb ik zeg...
Gelukkig is het gelukt;)
Gast- Gast
mozzarella schreef:Alex geef m wat tijd...mannen moeten soms aan zoiets wennen omdat ze die verantwoordelijkheid zwaar voelen drukken en al helemaal als z'n baan op de tocht staat (best begrijpelijk). Die trekt wel weer bij als je het even laat rusten!
Dan ken jij mijn man niet
En zijn baan staat helemaal niet op de tocht! Hij dénkt dat hij misschien wel eens zijn baan kwijt zou kunnen raken. Net als dat ik misschien morgen wel onder een bus terecht kom. Zoiets.
Gast- Gast
Jeetje Alex, wat een botte lul Je was zo blij van de week na de huisarts
Wellicht dat het opeens heel erg dichtbij komt omdat het niet nodig is om te wachten door afbouwen van medicijnen etc. Maar dan nog.
Wellicht dat het opeens heel erg dichtbij komt omdat het niet nodig is om te wachten door afbouwen van medicijnen etc. Maar dan nog.
Gast- Gast
Reva schreef:Jeetje Alex, wat een botte lul Je was zo blij van de week na de huisarts
Tnx lief. Ik kan me ook wel voorstellen dat hij geschrokken is omdat het ineens zo snel gaat, maar dat kan ook normaal gezegd worden. En daar heeft hij nogal moeite mee blijkbaar.
Gast- Gast
Alex167 schreef:mozzarella schreef:Alex geef m wat tijd...mannen moeten soms aan zoiets wennen omdat ze die verantwoordelijkheid zwaar voelen drukken en al helemaal als z'n baan op de tocht staat (best begrijpelijk). Die trekt wel weer bij als je het even laat rusten!
Dan ken jij mijn man niet
En zijn baan staat helemaal niet op de tocht! Hij dénkt dat hij misschien wel eens zijn baan kwijt zou kunnen raken. Net als dat ik misschien morgen wel onder een bus terecht kom. Zoiets.
Mijne is ook zo'n zwartkijker maar als ik rustig met m praat DOET ie alsof ie het nergens mee eens is en maalt er ondertussen wel over door en komt erop terug als ik t met rust laat.
Klinkt alsof jouw man een acute aanval van dwarsheid heeft en dat daarom zegt. Twijfelen mag best toch? Moet normaal bespreekbaar zijn...zijn wens en gevoel is in principe net zo belangrijk is dejouwe.
Gast- Gast
Alex, wat een nare avond :S Maar als ik het goed begrijp is er dus helemaal geen aanleiding om te denken dat hij zijn baan kwijt gaat raken? Is hij daar wel echt bang voor, of gebruikt hij dat als smoes? Het ergste lijkt me voor jou het wel/niet/wel/niet-gedoe. Want juist die onzekerheid zorgt ervoor dat je niet kunt focussen op je toekomst. En het blijft toch een beslissing van jullie tweeën, hoe dan ook.
Veel sterkte ermee in ieder geval
Veel sterkte ermee in ieder geval
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Tuurlijk, ben ik met je eens, Mozz.
Laatst aangepast door Alex167 op do 10 maa 2011 - 11:30; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Acute aanval van dwarsheid, die houd ik erin, Mozz!
Alex, denk dat Mozz best wel eens een klein beetje gelijk kan hebben. Hij is volgens mij wel het type van "oh jee, het is raar, dan gooi ik mijn kont in de krib en anders ga ik mokken" Zelfde als ik bij jou ben voor de foto's. Hij roept hard nee, maar uiteindelijk komt hij wel en wil hij ook met z'n dochter op de foto!
Alex, denk dat Mozz best wel eens een klein beetje gelijk kan hebben. Hij is volgens mij wel het type van "oh jee, het is raar, dan gooi ik mijn kont in de krib en anders ga ik mokken" Zelfde als ik bij jou ben voor de foto's. Hij roept hard nee, maar uiteindelijk komt hij wel en wil hij ook met z'n dochter op de foto!
Gast- Gast
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Pagina 32 van 40
Permissies van dit forum: