Dagcafé 2011
+24
Didi
May
Phileine
Toet
Sjaantje
Blond
Pannetoet
Lynn_
Caroow
Serena
Xanna
Suus
Burn
Jeanette
VeryCherry
Try
Lotus_
Oasis
Penélope
Snoes
mickey
Lejow
Chocolate Cookie
Cheesegirl
28 plaatsers
Pagina 4 van 40
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Hoiiiiii!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Hoi!
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Wat dan, is er niks te doen op je werk?
_Donnaa schreef:~Dit kon wel weer eens een saaie dag worden, so please entertain me, haha!
Gast- Gast
En alweer doei van mij, moet me nog ff aankleden voor ik naar de fysio ga Tot straks!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
M'n zwager komt ook al niet op mijn verjaardag, trieste bedoening...
Hey Alex, how`s life?!
Ik vroeg me eigenlijk af he, gaan jullie nu op de gok voor een babytje of echt alleen als je je eisprong hebt enzo, dat je dat helemaal uitzoekt zeg maar.
En nee, dit is geen verkapte vraag hoe vaak je seks hebt haha.. Ik vroeg het me gewoon af. Heb het idee dat iedereen tegenwoordig temperatuurt en weet ik het wat allemaal..
Ik vroeg me eigenlijk af he, gaan jullie nu op de gok voor een babytje of echt alleen als je je eisprong hebt enzo, dat je dat helemaal uitzoekt zeg maar.
En nee, dit is geen verkapte vraag hoe vaak je seks hebt haha.. Ik vroeg het me gewoon af. Heb het idee dat iedereen tegenwoordig temperatuurt en weet ik het wat allemaal..
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Hey Alex, how`s life?!
Whahaha
We doen het gewoon op de gok, ik ben niet van de temperaturen en eisprongtesten en weet ik veel al niet meer. Als het over een half jaar nog niet gelukt is dan moet ik het misschien eens in de gaten gaan houden, maar ik wil wel van de seks kunnen genieten en niet elke keer denken: misschien ben ik nú wel zwanger!
Gast- Gast
Nope, nog steeds niet en ik heb het er niet meer over. Maar komop zeg, het broertje van mijn vriend is 23, die kan toch zelf wel beslissen wat hij doet...
Whahaha, ja inderdaad Ik ben heel gevoelig voor dat soort dingen. Ook met kilometerstanden en tijden op een digitale klok enz.
VeryCherry schreef:Whahaha, ja inderdaad Ik ben heel gevoelig voor dat soort dingen. Ook met kilometerstanden en tijden op een digitale klok enz.
hahaha.. en wat doe je er uiteindelijk mee dan?
Gast- Gast
Als ik een bepaalde cijfercombinatie heb gezien heb ik het idee dat er niks mis kan gaan
Hoef je je toch niet voor te schamen.. is toch fijn denk dat iedereen wel zo van die dingetjes heeft hoor
Gast- Gast
VC, dat heb ik ook
Dank je wel, Donnaa
Ik heb vannacht eindelijk eens niet over forummers gedroomd. Niet dat ik nu niet raar gedroomd heb, maar nu ging het over mij en mijn man, we gingen (weer) trouwen. Was blijkbaar nieuw, dat je na 3 jaar opnieuw gaat trouwen, inclusief ringen en mooie jurk (heel rot). Wazige droom, we werden achtervolgd in de Efteling die er heul anders uitzag ineens en in het hotel waar we zaten waren alleen betaalde toiletten. Nou ja, raar dus.
Dank je wel, Donnaa
Ik heb vannacht eindelijk eens niet over forummers gedroomd. Niet dat ik nu niet raar gedroomd heb, maar nu ging het over mij en mijn man, we gingen (weer) trouwen. Was blijkbaar nieuw, dat je na 3 jaar opnieuw gaat trouwen, inclusief ringen en mooie jurk (heel rot). Wazige droom, we werden achtervolgd in de Efteling die er heul anders uitzag ineens en in het hotel waar we zaten waren alleen betaalde toiletten. Nou ja, raar dus.
Gast- Gast
Whahahaha dan ben ik gelukkig niet de enige!
Zo, de tafel is leeg, nu nog stofzuigen en alles klaarleggen, dan kan ik nog even forummen.
Zo, de tafel is leeg, nu nog stofzuigen en alles klaarleggen, dan kan ik nog even forummen.
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Pagina 4 van 40
Permissies van dit forum: