Dagcafé 2011
+24
Didi
May
Phileine
Toet
Sjaantje
Blond
Pannetoet
Lynn_
Caroow
Serena
Xanna
Suus
Burn
Jeanette
VeryCherry
Try
Lotus_
Oasis
Penélope
Snoes
mickey
Lejow
Chocolate Cookie
Cheesegirl
28 plaatsers
Pagina 27 van 40
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Ha Bitterkoek!
Jordana, ja wij zouden idd een keer meeten. Maar mijn agenda.. BOMVOL!
Lejow, het is idd heerlijk zo'n ding. Maar echt, de kosten beginnen écht de pan uit te rijzen (gelukkig had ik een lieve papa die mijn nieuwe lens heeft betaald )
Anousch, leuk! Heb je je flitsset thuis staan, of bij je vriend?
Jordana, ja wij zouden idd een keer meeten. Maar mijn agenda.. BOMVOL!
Lejow, het is idd heerlijk zo'n ding. Maar echt, de kosten beginnen écht de pan uit te rijzen (gelukkig had ik een lieve papa die mijn nieuwe lens heeft betaald )
Gast- Gast
Trisha schreef:Ik ben er oook
* Kom maar op met al die begroetingen *
Hooooi Trisha!
Hoe gaat het? heb je al een activiteit bedacht?
Gast- Gast
wolletjes schreef:
Die staat thuis
Aangezien wij hier een zolder hebben, dus die tover ik dan om tot studio.
Gast- Gast
Bitterkoek_ schreef:Jordana schreef:Heey lieve bitterkoek hoe is het?
Met mij gaat het wel hoor. Ik ben alleen heel erg moe. Dus over een half uurtje ga ik douchen.
En hoesie met jou? Zeg nu ik je toch spreek, die gast die zo op Arjen Robben lijkt he? Is hij bezet?
Die gozer dit in de sneeuw zit bedoel je toch of?? Bedoel je een andere?
PM me anders met de naam die je bedoelt dan kan ik makkelijker antwoord geven (maar dat zal wel over een half uurtje zijn dat je dan antwoord krijgt)
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Hallooo
Ehmm nee Naja ik heb een aantal ideeën 'ingestuurd' en ik wacht feedback af
Ehmm nee Naja ik heb een aantal ideeën 'ingestuurd' en ik wacht feedback af
Gast- Gast
Jordana schreef:Bitterkoek_ schreef:Jordana schreef:Heey lieve bitterkoek hoe is het?
Met mij gaat het wel hoor. Ik ben alleen heel erg moe. Dus over een half uurtje ga ik douchen.
En hoesie met jou? Zeg nu ik je toch spreek, die gast die zo op Arjen Robben lijkt he? Is hij bezet?
Die gozer dit in de sneeuw zit bedoel je toch of?? Bedoel je een andere?
PM me anders met de naam die je bedoelt dan kan ik makkelijker antwoord geven (maar dat zal wel over een half uurtje zijn dat je dan antwoord krijgt)
Ik heb je gepmt!
Gast- Gast
Nu baal ik toch wel even!
Vorige week spotte ik nog met mijn broertje, dat hij zoveel bekeuringen kreeg en dat ik niet kon geloven dat ze zo duur waren. Dat ik het eerst weleens voor mezelf wilde zien..... Vandaag lag de mijne in de brievenbus... Daaagggg 200 euro.... Domme doos, dan had ik ook maar niet te hard moeten rijden...
Vorige week spotte ik nog met mijn broertje, dat hij zoveel bekeuringen kreeg en dat ik niet kon geloven dat ze zo duur waren. Dat ik het eerst weleens voor mezelf wilde zien..... Vandaag lag de mijne in de brievenbus... Daaagggg 200 euro.... Domme doos, dan had ik ook maar niet te hard moeten rijden...
Gast- Gast
wolletjes schreef:Da;s idd dom, ABE. Hoeveel te hard had je gereden?
Het schijnt 111 km p/u waar ik 80 km p/u mocht. Ze stonden te laseren. Ik heb alleen de agent gezien die me officieel had moeten aanhouden, maar hij had het te druk met plassen tegen de boom. Die zie ik verdomme wel....
Gast- Gast
Goedeavond!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Mogen ze je dan wel een boete toesturen als ze je eigenlijk moeten aanhouden?!ABE schreef:wolletjes schreef:Da;s idd dom, ABE. Hoeveel te hard had je gereden?
Het schijnt 111 km p/u waar ik 80 km p/u mocht. Ze stonden te laseren. Ik heb alleen de agent gezien die me officieel had moeten aanhouden, maar hij had het te druk met plassen tegen de boom. Die zie ik verdomme wel....
Gast- Gast
Trisha schreef:Abe, zie jij gewoon... Wat je wílt zien
Wellicht wel. Maar als ze laseren, dan horen ze je aan te houden. Hoe en wat weet ik ook niet. De laatste keer dat ik geflitst dateert uit het jaar 2006. Ik vind het sneu geld en toch heb ik het helemaal zelf gedaan.
Gast- Gast
Kan je dan geen bezwaar aantekenen?ABE schreef:Trisha schreef:Abe, zie jij gewoon... Wat je wílt zien
Wellicht wel. Maar als ze laseren, dan horen ze je aan te houden. Hoe en wat weet ik ook niet. De laatste keer dat ik geflitst dateert uit het jaar 2006. Ik vind het sneu geld en toch heb ik het helemaal zelf gedaan.
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Kan je dan geen bezwaar aantekenen?ABE schreef:Trisha schreef:Abe, zie jij gewoon... Wat je wílt zien
Ja, en dat ga ik ook zeker doen. Niet geschoten is altijd mis.
Gast- Gast
Precies!! Wie weet...ABE schreef:Beauty Addict schreef:Kan je dan geen bezwaar aantekenen?ABE schreef:Trisha schreef:Abe, zie jij gewoon... Wat je wílt zien
Ja, en dat ga ik ook zeker doen. Niet geschoten is altijd mis.
Gast- Gast
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Pagina 27 van 40
Permissies van dit forum: